Ensitreffit alttarilla 2.0. Vera
Siis mikä helv* tota akkaa vaivaa? Ihan järkyttävä ja veemäinen nipo! Matti! Juokse! Sä ansaitset niihin paljon parempaa. Voin kertoa että tän ohjelman jälkeen tulee olemaan kysyntää. Matti oot aivan ihana!! Mut Vera, opettele käyttäytymään! Toivottavasti Vera ei löydä ikinä ketään vaa saa maistaa omaa lääkettään ja kaikki kiertäs hänet kaukaa. Kuvottava ihminen. Matti on liian hyvä ja unelmamies. Älä tyydy tollasee nipoon!
Kommentit (87)
Veera on kertonut Matille että:
- -Itellä ehkä eniten mietityttää meidän välinen ikäero ja sit se, että ollaan niin erilaisessa elämäntilanteessa. Mä teen vuorotyötä ja sä opiskelet.
sekä:
- -Mä pelkään sitä, että sä jäät mun jalkoihin. Kun on ite nähnyt itse niin paljon elämää ja ehkä sellaisia kivisiäkin asioita, kun itse haluaa tasavertaisen kumppanuuden kuitenkin, Vera lataa Matille.
Ja lopuksi vilelä:
Vera tilittää kameralle ilman Mattia:
-Siis tämä, että ollaan eri elämäntilanteessa, niin mä koen, että se on todella iso asia ja voi jopa olla ylitsepääsemätön. Fiilis yhteisestä taipaleesta, vähän tuntuu siltä, että se on tuhoon tuomittua, Vera heittää kameroille.
Aivan hirveää katseltavaa tuollainen piikittely ja toisen henkinen murjominen.
Pitäisikö tähän ohjelmaan ottaa ihan oikeat asiantuntijat valitsemaan näitä pareja? Ekalla vilkaisulla näkee normikansalainenkin, että parit eivät ole keskenään mitenkään sopivia. Useat puolisot ovat kaiken lisäksi mielenterveydeltään potilasosastoa tai vähintään luonnehäiriöisiä. Miten joku lesbo "asiantuntija" voi edes valita normaaleja pareja, kun ei sellaisista mitään tiedä? Tai joku pappi, joka uskoo satuolentoihin?
Tämä Vera on kyllä yksi erikoisimmista persoonista, jotka ovat osallistuneet realityyn.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ap:ta vaivaa, kun piti oikein oma ketju tälle tehdä, vaikka ohjelmankin ketju on 99% Veran haukkumista? Tuli pointti jo siellä selväksi.
Eihän tuolla ressukalla ole muuta elämään kuin tehtailla täällä herjaketjuja eri julkkisnaisista. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat vaativat Veralta käytöstapoja ja itse spämmäävät viestitolkulla pelkkää haukkumista. Sekö on teistä hyvää käytöstä?
Itsehän tämä Vera on omasta tahdostaan kameroiden eteen tahtonut, vai onko hänet pakotettu?
Suuren yleisön hyvä ja vähemmän hyvä kritiikki seuraa automaattisesti mukana, kun sellaiseen leikkiin ryhtyy.
Vaikka joku olisikin julkisuudessa, se ei oikeuta teitä mt-ongelmaisia käyttämästä tätä ihmistä jonain pahan olonne oksennusämpärinä.
Kannattaa syödä lääkkeet ja mennä terapiaan niin vähenee se tarve herjata muita
Onpa raskas nainen. Kova syyttämään toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat vaativat Veralta käytöstapoja ja itse spämmäävät viestitolkulla pelkkää haukkumista. Sekö on teistä hyvää käytöstä?
Itsehän tämä Vera on omasta tahdostaan kameroiden eteen tahtonut, vai onko hänet pakotettu?
Suuren yleisön hyvä ja vähemmän hyvä kritiikki seuraa automaattisesti mukana, kun sellaiseen leikkiin ryhtyy.
Vaikka joku olisikin julkisuudessa, se ei oikeuta teitä mt-ongelmaisia käyttämästä tätä ihmistä jonain pahan olonne oksennusämpärinä.
Kannattaa syödä lääkkeet ja mennä terapiaan niin vähenee se tarve herjata muita
Ahaa, Vera saa herjata Mattia, mutta kukaan ei saa herjata Veraa. No niinhän se tietty menee.
Kerran katsonut kirjoitti:
Pitäisikö tähän ohjelmaan ottaa ihan oikeat asiantuntijat valitsemaan näitä pareja? Ekalla vilkaisulla näkee normikansalainenkin, että parit eivät ole keskenään mitenkään sopivia. Useat puolisot ovat kaiken lisäksi mielenterveydeltään potilasosastoa tai vähintään luonnehäiriöisiä. Miten joku lesbo "asiantuntija" voi edes valita normaaleja pareja, kun ei sellaisista mitään tiedä? Tai joku pappi, joka uskoo satuolentoihin?
No hän valitsi sen miesparin kun sitähän ei olisi kukaan hetero missään koskaan milloinkaan konsanaan ever tässä maailmassa voinut valita.
Siinä on jollekkin ihana miniä :)))
Vierailija kirjoitti:
Vera saa sitä mitä itse kylvää.
Vera on valitettavasti sokea omalle käytökselleen. Illallispöydässä sanoi, että "kun on tullut kuulluksi, niin ei ole ollut tarvetta ilkeillä toiselle" . What? Sehän ilkeilee Matille. Vera ei näe omaa piikittelyä ja ilkeilyä. Luulee varmaan sen olevan jotain avoimuutta. Pah. Toivottavasti Matti pääsee tuosta pian eroon.
Vera: Jes tää on kivaa, mää oon oottanu tätä. Toivottavasti nyt tulee vähän jotakin säpinää kun sun kanssa on ollu vähä tylsää.
Sillälailla, tuo oli vissiin sitä toisen arvostamista. Pieni vihje Vera, sä voit itse vaikuttaa siihen tylsyyteen.
Siis mitä Veera luulee oikein itsestään.. ja Tilda.. omg.
Vera on tyypillinen esimerkki ihan perus narskunaisesta, joten kannattaa ottaa opiksi niin osaatte vältellä, mikäli sattuu osumaan kohdalle.
Vera on lapsellinen. Hän sanoo että Matti ei osaa käyttäytyä mutta asia on niin että Vera ei osaa käyttäytyä. Vera ei ole analyyttinen vaikka itse uskoo niin.
Veralle sopii parhaiten puolisoksi lapsellinen teini. Huumori ja käyttäytyminen teinin tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen asiantuntijoita en ammattitaitoa vahvadti
Mulla myös mennyt täysin usko ja maku kaikkiin pariterapioihin tämän kauden mukana
Tosta Verasta tulee tosi paljon mieleen se yks Unelmahäistä :D muutenkin ois sopinut Vera siihen formaattiin paremmin.
Tällä videolla esiintyvä rouva:
Kaiken tämäm jälkeen:
1. Häissä Matin vanhempien suhtautuminen Veeeran mielestä
2. Mikä tulevaisuus keskustelu
3. Ei häämatka
4. Eri makuhuoneet
miksi he jatkavat vielä yhdessä? Saako Veera tyydyksen niistä puheista Matille?