Pääsin sitten friendzoneen
Tapasin naisen pitkästä aikaa. Hän pitää musta tosi paljon ja juttelee mun kanssa oma-alotteisesti. Ollaan tunnettu muutama kk ja käydään tapahtumissa.
Silti taustalla säätöä muiden miesten kanssa. Kuitenkin nussii miehen kanssa, jota tuntenu päivän ja valittaa mulle, että niillä ei ole kemiaa.
Musta on tullut sille joku bestis, jolle avautuu kaikesta.
Lisäksi on yh ja mua ei haittais seurustella yh kanssa. Silti seurustelee 10v nuorempien kanssa ja valittaa, että niitä ei kiinnosta lapset.
Noh meillä synkkaa jutut muuten. En kuiteskaan voi sinkkuna olla tämän naisen ystävä. Ymmärrän, että ei ole ihastunut muhun, mutta rasittavaa tää on
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton zone se nyt on, jos joku vain yksinkertaisesti ei halua panna sinun kanssasi? Eikö se ole aika normaalia, että ihmiset eivät välttämättä halua paneskella ihan jokaisen kanssa?
En ees pyydä panoa. Läheisyyttä kyllä.
Ja jos tuntemattoman kanssa panet samana päivänä, niin kyllä tuo jokaiselta vaikuttaa.
Se on ystävyyszone, jossa et pääse sen lähemmäs.
Olen liian hyvätahtoinen ja tuo nainen pettäis vaikka oltais suhteessa tehden yhden illan juttuja. En minä siksi sitä edes harmittele, ihmettelen teitä naisia vaan.
Miksi et pyydä? Tai nythän se olisi jo vitsi, kun aikaa on kulunut liikaa. Olisit heti alussa pyytänyt kaikkea muutakin niin tuo turha nysvääminen olisi jäänyt kokonaan pois. Nyt hukkasin aikaasi. Olet aina friend zonella tuolla nysväys tyylillä tarpomalla.
Mikä on friendzone? Ilmeisesti joku minne mies menee kitisemään kun ei saa pillua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton zone se nyt on, jos joku vain yksinkertaisesti ei halua panna sinun kanssasi? Eikö se ole aika normaalia, että ihmiset eivät välttämättä halua paneskella ihan jokaisen kanssa?
En ees pyydä panoa. Läheisyyttä kyllä.
Ja jos tuntemattoman kanssa panet samana päivänä, niin kyllä tuo jokaiselta vaikuttaa.
Se on ystävyyszone, jossa et pääse sen lähemmäs.
Olen liian hyvätahtoinen ja tuo nainen pettäis vaikka oltais suhteessa tehden yhden illan juttuja. En minä siksi sitä edes harmittele, ihmettelen teitä naisia vaan.
Ei hän jokaisen tuntemattoman kanssa kuitenkaan pane vaan sellaisen jonka kanssa haluaa panna. Kirjoitat että nainen on tehnyt selväksi että on kiinnostunut sinusta vain ystävänä. On niin tyypillistä miehen jäädä roikkumaan siihen ja kääntää asia niin että nainen on joku saatana tässä. Vaikka kaikki tehdyt mokat on tehnyt ap. Sillä naisella ei ole velvollisuutta panna kanssasi ap. Yritä ymmärtää asia sitä kautta ettei sinullakaan ole velvollisuutta tulla pannuksi jos et halua, vain siksi että joku homomies on iskenyt silmänsä sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ees tarvi pimperoa. Läheisyyttä kyllä.
Jännä, että voi harrastaa tuntemattomien kanssa yhen illan juttuja, mutta läheisemmän kanssa ei voi ees koskettaa käsiä.
Sanoin, että oon kiireinen ja en ehi tapaa. Ei juteltu vähä aikaa.
En minä ainakaan koskettele tai hipelöi kavereitani, vaikka kiinnostavan miehen kanssa olenkin joskus edennyt tositoimiin aika vauhdilla. On ihmisiä ja on seksuaalisesti kiinnostavia ihmisiä.
Tämäpä. Aplle ottaa koville ymmärtää, ettei hän ole seksuaalisesti kiinnostava ihminen.
Siis oletko ollut naiselle rehellinen? Kertonut, että et ole oikeasti ystävä, vaan toivot muuta? Jos nainen pitää suhdettanne ystävyytenä, mitä hän tekee väärin? Ja mitä koskettelua harrastat muiden ystäviesi kanssa?
Naisilla ei muuten ole mitään friend zonea, nainen voi ihan hyvin rakastua hyvään ystävään. Tai sitten ei.
Ap ei ole vastannut kysymykseen onko hän tehnyt selkeän aloitteen josta käy ilmi että on kiinnostunut seurustelemaan naisen kanssa. Eli ei. Ja toi on outoa että ap syyllistää naista siitä ettei ole jotain ihme läheisyyttä ilman panemista. Wtf.... Siis ap kärkkyy tilaisuutta kosketella naista sillä verukkeella että on naisen ystävä. Aika creepyä sanon minä.
Kun niin kovasti kaipaat että tämä nainen edes halaisi sinua, niin kokemukseni mukaan olisit sitten kohta itkemässä, että kun nainen kyllä halaa ja antaa sillä ymmärtää jotakin, niin miksei anna muutakin. Olet mieleltäsi vinksahtanut. Juuri tuollainen vihainen ja katkeroitunut poikanen, joka takertuu miltei keneen tahansa vähänkin ystävälliseen naiseen ja on sitten vihainen ja kyräilee. Sanan friendzone-käyttäminen on tuollaisen tunnusmerkki.
Hakeudu terapiaan työstämään, mistä nuo painostavat tunteet ja huonouden ja sivuun jäämisen tunne sinussa ovat peräisin.