Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsin sitten friendzoneen

Vierailija
27.12.2022 |

Tapasin naisen pitkästä aikaa. Hän pitää musta tosi paljon ja juttelee mun kanssa oma-alotteisesti. Ollaan tunnettu muutama kk ja käydään tapahtumissa.
Silti taustalla säätöä muiden miesten kanssa. Kuitenkin nussii miehen kanssa, jota tuntenu päivän ja valittaa mulle, että niillä ei ole kemiaa.

Musta on tullut sille joku bestis, jolle avautuu kaikesta.

Lisäksi on yh ja mua ei haittais seurustella yh kanssa. Silti seurustelee 10v nuorempien kanssa ja valittaa, että niitä ei kiinnosta lapset.

Noh meillä synkkaa jutut muuten. En kuiteskaan voi sinkkuna olla tämän naisen ystävä. Ymmärrän, että ei ole ihastunut muhun, mutta rasittavaa tää on

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teeskentelet olevasi ystävä, koska odotat, että milloin saat pillua.

Vierailija
2/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä roikut hänessä, kun selvästikin haikailet häneltä ihan muuta kuin kaveruutta? Kyllä teillä olisi varmasti ollut muhinoinnit jo silloin heti tuntemisenne alussa, jos hänellä olisi jotain kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sen, mikä sieltä on tarjolla ja loput muualta. Niinhän tuo tekee itsekin.

Vierailija
4/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai hän tietää että olet kiinnistunut?

Vierailija
5/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä simp ja naiset käyttävät kaltaisiasi miehiä hyväksi häikäilemättä. 

Vierailija
6/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees tarvi pimperoa. Läheisyyttä kyllä.

Jännä, että voi harrastaa tuntemattomien kanssa yhen illan juttuja, mutta läheisemmän kanssa ei voi ees koskettaa käsiä.

Sanoin, että oon kiireinen ja en ehi tapaa. Ei juteltu vähä aikaa.

Vierailija
7/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole päässyt edes sinne friendzonelle. Mitäs siihen sanottavaa?

Vierailija
8/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas todiste, että mies ja nainen eivät vaan voi olla ystäviä keskenään 

Vierailija
9/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet säälittävä simp ja naiset käyttävät kaltaisiasi miehiä hyväksi häikäilemättä. 

Lue harjoittavat normaalia ystävyyttä jolle tunnevammaisella red pill -öyhöttäjällä ei ole edes käsitettä päässä, mikä näkyy mm siinä ettei ole niitä miespuolisiakaan ystäviä.

Vierailija
10/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että voi harrastaa tuntemattomien kanssa yhen illan juttuja, mutta läheisemmän kanssa ei voi ees koskettaa käsiä.

En minä ainakaan koskettele tai hipelöi kavereitani, vaikka kiinnostavan miehen kanssa olenkin joskus edennyt tositoimiin aika vauhdilla. On ihmisiä ja on seksuaalisesti kiinnostavia ihmisiä.

Vierailija
11/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanois hyödyks. En maksumiehenä ole ollut. Kaveri kyllä, mutta niitä hänellä on muitakin. Henkilöllä on rajat ja sillä sipuli, ei ketää voi pakottaa.

Vierailija
12/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan koskettele tai hipelöi kavereitani, vaikka kiinnostavan miehen kanssa olenkin joskus edennyt tositoimiin aika vauhdilla. On ihmisiä ja on seksuaalisesti kiinnostavia ihmisiä.

Se siinä on hauskaa, että niillä ei ole mitään kommunikaatiota. Mies vaan pimperon perässä ja tälle antaa helposti vielä yhoona.

Mutta tyyppi, jonka kanssa kirjoittelet ja tapaat ja vietät aikaa et voi edes halata.

Vierailija
13/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko tehnyt selväksi että olet kiinnostunut? Miten se nyt on? Oletteko keskustelleet asiasta?

Vierailija
14/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, nyt tuhlasit kallisarvoista aikaasi. Sitä aikaa ei koskaan saa takaisin.

Vierailija
15/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen olisi mulle läheinen, meillä synkkaa ja käydään tapahtumissa, en voisi olla ihastumatta.

Naisille olet vain kaveri. Ei voi ymmärtää

Vierailija
16/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siinä on hauskaa, että niillä ei ole mitään kommunikaatiota. Mies vaan pimperon perässä ja tälle antaa helposti vielä yhoona.

Mutta tyyppi, jonka kanssa kirjoittelet ja tapaat ja vietät aikaa et voi edes halata.

Sinähän puhut tästä ihmisestä kuulostaen siltä, että hän on sinulle pelkkä vartalo jota kaipaat saada koskea. Toisaalta, ehkä hän nimenomaan epäilee että saattaisit olla väärällä tavalla kiinnostunut, ja siksi pidättäytyy halaamasta (siis jos tiedät että hän halaa muita kavereitaan), ettet vahingossakaan saisi väärää kuvaa kaveruutenne laadusta.

Vierailija
17/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku nainen olisi mulle läheinen, meillä synkkaa ja käydään tapahtumissa, en voisi olla ihastumatta.

Naisille olet vain kaveri. Ei voi ymmärtää

Kuvittelet siellä nyt jotain "naapurintyttöä" eikö niin...

Vierailija
18/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se naisen bestiksenä olo mitään herkkua ole, joutuu kuunnella kaikki ketä milloinkin paneskeltu ja miten sun muuta, kun pitää niin ihanana homokaverina jolle avautua kaikesta tai jotain.

Vierailija
19/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten, jos seurustelisin miksi helkutissa viettäisin vapaa-aikani naisystävän kanssa enkä tyttöystäväni? Mikä järki. Tietenkin huomioin seuralaistani, se on ykkösprioriteetti.

Mies ja nainen ei voi olla ystäviä. Koko päivä duunissa ja vietän mielummin aikani henkilön kanssa, jota rakastaisin.

Vierailija
20/31 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän puhut tästä ihmisestä kuulostaen siltä, että hän on sinulle pelkkä vartalo jota kaipaat saada koskea. Toisaalta, ehkä hän nimenomaan epäilee että saattaisit olla väärällä tavalla kiinnostunut, ja siksi pidättäytyy halaamasta (siis jos tiedät että hän halaa muita kavereitaan), ettet vahingossakaan saisi väärää kuvaa kaveruutenne laadusta.

Eli ihmiset, jotka seurustelee ovat toisilleensa vain vartaloita? Haluan koko paketin. Sekä henkistä, että fyysistä kuten kaikki muutkin ihmiset.

Ja kyllä hän on tehnyt sen selväksi. Ehkä oletin enemmän ajan saatossa, oma moka.