Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten oikeus sukupuolineutraalineutraaliin kasvatukseen taattava lailla

Vierailija
27.12.2022 |

Jokaiselle lapselle kuuluu oikeus sukupuolineutraaliin kasvatukseen. Kaikki suorat ja epäsuorat viittaukset lapsen sukupuoleen tulisi jättää pois siihen asti, kunnes lapsi on riittävän kypsä tuomaan itse oman sukupuoli-identiteettinsä selvästi esiin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jokainen ei vaan voi olla semmoinen kuin on, ilman tuputtamista tai tuputtamatta jättämistä. Antakaan lasten olla rauhassa semmoisia, kuin ovat. 

Vierailija
22/26 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä voisi määritellä lasteni sukupuolia heidän puolestaan. He tekevät sen itse aikanaan.

Hyvin olet aivopesty. Luonnonvalinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole mitään epäselvää. Poika on poika. Tyttö on tyttö.

Vierailija
24/26 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä promillen murto-osa osaa suhtautua mihinkään asiaan neutraalisti. Aina pitää olla tukkanuottasilla riippumatta siitä kuinka vähäpätöisestä asiasta on kyse.

Vierailija
25/26 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan pojalleni heti että hän on mies. Näytän myös miten vemputtaa peenistä

Vierailija
26/26 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni lapsilla on oikeus tietää sukupuolensa, koska jos jätetään kertomatta asioita, voi myöhemmin ahdistaa. Kai tytöt saavat olla edelleen halutessaan tyttöjä? Ettei väkisin vaadita pojan elämää.

Minun lapseni sukupuoli oli selvä sillä hetkellä, kun hänet synnytin. Synnytin suloisen tyttölapsen; tyttölapsen, josta on jo kasvanut kaunis nuorinainen.

Hän leikki nukeilla; Barbie- nukkejakin oli monenlaisia, muista puhumattakaan...

Jo lapsena hän rakasti kauniita vaatteita; rimpsumekkoja jne. Kauniisiin vaatteisiin hän pukeutuu edelleenkin, milloin pitkiin housuihin, milloin mini- mekkoihin tms..."tarpeen mukaan..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän