Eron jälkeen yhdessä asuminen. Kokemuksia?
Eropäätös tuli nyt loman aikana. Välitön muutto ja elämien erilleen laittaminen on vähän vaikeaa varsinkin lasten takia. Mutta on monta muutakin asiaa, joita en nyt tässä avaa.
Mietittiin, että jos löytyis mulle kämppä ennen kesää ja muuttaisin kesäloman alussa lasten kanssa sinne. Lapset sais loman aikana tottua uuteen kotiin ja tilanteeseen ennen koulun alkua.
Pitäisi siis puoli vuotta asua yhdessä. Onko ihan tuhoon tuomittu ajatus? Meillä ei ole mitään huutoriitoja tms
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Naimiseksi menee silloin tällöin, mutta se ei liene haittaa.
No se olisikin varsinainen ihme, koska näin ei ole tapahtunut moneen vuoteen. Kun ei toinen enää kiinnosta.
Minut petettiin (tajusin tämän tosin vasta ensimmäisten meidän pitäisi jutella heittojen jälkeen) ja tavallaan jätettiin. Mies siis oli niin inhottava ja kylmä minua kohtaan, että minun täytyi ilman hänen sanomaansa tajuta hänen haluavan erota. Kaksi kuukautta talossa joka ennen oli meidän perheen koti on tuntunut pahimmalta kidutukselta mitä ikinä kokenut tähän saakka. Viikonloppuna onneksi muutto mieleiseen asuntoon. Pääsee itsekin nousemaan jaloilleen, itsetunto täysin murskana mutta askel kerrallaan Pahinta on ollut täysin tunnekylmä ja halveksuntaa täynnä oleva entinen mieheni, seinät jotka olivat koti ennen ja se että elin lasten kanssa viime viikkoon saakka ilman että he tiesivät tulevasta mitään, isä juossut käytännössä kaksi kk eron ilmoille nostonsa jälkeen ties missä, vain yksittäisiä öitä ollut paikalla. Sinulla eri tilanne ap, jospa menisi kivuttomasti.
Meilläkään ei toisen menoja kysellä. Sen olen sanonut, että yhteiseen kotiin ei ketään tuoda, vaikka täällä ei olisi ketään kotonakaan.
Mies tosin joskus kysyy, kenen kans chattailet? Kun naputtelen tänne vauvapalstalle. Minä en hänen menoja, viestittelyjään enkä mitään kysele. Pyykit pesen, mitkä ilmestyy pyykkikoriin, reissukasseihin en koske. Ruoka on tarjolla myös hänelle, jos sattuu täällä silloin olemaan. Sitäkään en kysele, missä syö. Hoidan hommat, niinkun hän ei olisi täällä, vaikka tuolla sohvalla makaisikin. Kohteliaasti huomenet toivotetaan. Aamupuuro ja kahvi on tarjolla myös hänelle.
Heippaa hän ei sano, edes lapsille, vaikka lähtisi viikoksi.