Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mölyääkö teidän naapurit?

Vierailija
27.12.2022 |

Meillä kuuluu kolmesta asunnosta. 1 lapsiperhe, yksi sekakäyttäjä pariskunta nuorisoa, sekä yksi vanhempi ihminen joka saa raivokohtauksia. Muuten on hiljaista.

Miten muilla?

Sitten tähän perään tulee vielä tällänen kysely.

Mölyääkö teidän naapurit?

Vaihtoehdot

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut asuvat kerrostalossa kuin olisivat omakotitalossa. Möykätään muista ihmisistä välittämättä

Vierailija
22/53 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri muutti Hervantaan niin oli oikeasti täsyin ainut suomalainen koko kerrostalossa.

Muut somaleita, afrikkalaisia, kiinalainen, thaimaalaisia yms. Aivan koko talo. V TT u mä nauroin :Dddd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eivät mölyä, enkä minäkään. Ed. asunnossa (iso vuokratalo, ylin kerros) oli hyvä äänieristys (tai hiljaiset naapurit?), harvoin naapureista kuului mitään normiääniä ihmeellisempää. Nyk. asunto (omistustalo, alin kerros) myöskin hiljainen, tosin keittiö naapurillakin seinän takana, kaappien sulkemiset kuuluu. Ei häiritse!

Vierailija
24/53 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos möly on päivittäistä ja toistuvaa se häiritsee.

Se voi todella aiheuttaa ahdistusta ja unihäiriöitä kun joutuu kuuntelemaan jatkuvaa ja toistuvaa mölyä. Kun menet jonnekin muualle välillä kokemaan rauhallisen naapuruston, eron mölyäjiin huomaa niin että itku pääsee! 

Vierailija
25/53 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kiltin oloiset seinänaapurit panee kokoajan

Vierailija
26/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulua harrastava nuori mies ainoastaan. Eikä se häiritse, ihan ok.

Vierailija
27/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yli 30 000 euron arvoiset stereot ja kuuntelen pääosin klassista musiikkia klo 23 asti. Olen asunut lukemattomissa taloissa eikä naapurin tädit ole uskaltaneet tehdä mitään.

Vierailija
28/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos möly on päivittäistä ja toistuvaa se häiritsee.

Se voi todella aiheuttaa ahdistusta ja unihäiriöitä kun joutuu kuuntelemaan jatkuvaa ja toistuvaa mölyä. Kun menet jonnekin muualle välillä kokemaan rauhallisen naapuruston, eron mölyäjiin huomaa niin että itku pääsee! 

YHYY😫

Vierailija
29/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mölyä. Enkä mä ole niitä jotka valittavat jostain "kanta-astujista" tai muuta vastaavaa. Se on näissä elementtitaloissa ihan normaalia, että kaikki kuuluu jokaiseen kämppään.

Vierailija
30/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaistakin on ollut, että kun jotkut mukavat normaalisti asuvat ihmiset jotka joskus juhlivat tai tekevät normaaleja asioita asunnossaan, koetaan se jonkun toimesta mölyämiseksi. Sitten on aitoja häiriköitä ja jos sellaisilta menee normaalit mukavat ihmiset kysymään jatkuvasta mölystä, normaalit jotuvat mölyäjien ikävän käytösken kohteeksi; haukutaan, nimitellään ja keksitään perättömiä juttuja.

Kun järjetät kotisi joskus juhlat. Laita asiasta ilmotustaululle lappu. Juhat alkavat klo ja loppuvat kello. Kukan ei asiasta voi valitaa! Mutta on kerostalossa todella ihmisiä jotka esim .valitaa,kun äänet on oman päänsisäisiä.Tämä kerostalo on 4 keroksinen, vain 2 rappua Helsingin kaupungin vuokratalo. Eräs nainen noinko 60v.Jostain syystä eläke? Valitaa hirveä levoton talo asua, lasten melut ymm.Talossa ei asu lapsiperheitä,eikä ole hirveää mölyä ym. Normalit ihmiset asuu enemistö töissä ja mutama eläkeläinen.Hän itse on ongelma talossa jossa parveketupakointi kieto tupakoi parvekella.Hänen postilukusta kissan kusen haju leviää siloin tällöin rappu käytävän.Ylensä valittajat itse on ongelman tuottajia.Kuten kyseinen henkilö.

Vierailija
31/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan rivitalossa päätyasunnossa eikä mitään kuulu koskaan naapurista. Meidän nuori soittaa pianoa ja akustinen piano kuului jonkin verran naapuriin, mutta ei naapurin mukaan häirinnyt yhtään, koska oli kuulemma ihan kiva kuunnella hyvin soitettua musiikkia. Vaihdettiin kuitenkin digipianoon, niin nyt ei kuulu meiltä sitäkään. Kesälläkään ei kuulu oikein mitään, kun lasten leikkipaikkaankin on sen verran matkaa asunnostamme ja se on toisella puolella kuin takapihamme. En tiedä, kuuluuko rivitaloissa yleensäkään naapurien äänet, mutta meillä ei tosiaan yhtään.

Vierailija
32/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli seinänaapurina down syndroomainen poika ja hänen isä. Poika sai iltaisin raivokohtauksia ja huusi ja itki. Siellä kävi moni oven takana, mutta ei tietääkseni ikinä poliiseja.

Kaikki hätääntyivät kun se oli aivan hirveää ja korvia riistävää mutta itsekin menin ovelle kun (hirveää myöntää) luulin että mies pahoinpitelee poikaansa.

Mies tuli poika sylissä ovelle ja sanoi että on todella pahoillaan mutta ei saa poikaa hiljennettyä. Pahoittelin asiaa ja lähdin pois.

Meni muutama kuukausi ja mies muutti pois poikansa kanssa. En usko että saivat häätöön, vaan veikkaan että häntä hävetti tai häiritsi kun moni meni oven taakse ja huuteli postilaatikosta onko siellä kaikki kunnossa!?!.

Minäkin pimpotin monta kertaa kun luulin muuta ja olin huolissani, jälkeenpäin hävetti koska eihän se mies sille mitään voinut ja teki varmasti kaikkensa.

Vierailija
33/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli seinänaapurina down syndroomainen poika ja hänen isä. Poika sai iltaisin raivokohtauksia ja huusi ja itki. Siellä kävi moni oven takana, mutta ei tietääkseni ikinä poliiseja.

Kaikki hätääntyivät kun se oli aivan hirveää ja korvia riistävää mutta itsekin menin ovelle kun (hirveää myöntää) luulin että mies pahoinpitelee poikaansa.

Mies tuli poika sylissä ovelle ja sanoi että on todella pahoillaan mutta ei saa poikaa hiljennettyä. Pahoittelin asiaa ja lähdin pois.

Meni muutama kuukausi ja mies muutti pois poikansa kanssa. En usko että saivat häätöön, vaan veikkaan että häntä hävetti tai häiritsi kun moni meni oven taakse ja huuteli postilaatikosta onko siellä kaikki kunnossa!?!.

Minäkin pimpotin monta kertaa kun luulin muuta ja olin huolissani, jälkeenpäin hävetti koska eihän se mies sille mitään voinut ja teki varmasti kaikkensa.

Tyrskähdin :D

Vierailija
34/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaistakin on ollut, että kun jotkut mukavat normaalisti asuvat ihmiset jotka joskus juhlivat tai tekevät normaaleja asioita asunnossaan, koetaan se jonkun toimesta mölyämiseksi. Sitten on aitoja häiriköitä ja jos sellaisilta menee normaalit mukavat ihmiset kysymään jatkuvasta mölystä, normaalit jotuvat mölyäjien ikävän käytösken kohteeksi; haukutaan, nimitellään ja keksitään perättömiä juttuja.

Kun järjetät kotisi joskus juhlat. Laita asiasta ilmotustaululle lappu. Juhat alkavat klo ja loppuvat kello. Kukan ei asiasta voi valitaa! Mutta on kerostalossa todella ihmisiä jotka esim .valitaa,kun äänet on oman päänsisäisiä.Tämä kerostalo on 4 keroksinen, vain 2 rappua Helsingin kaupungin vuokratalo. Eräs nainen noinko 60v.Jostain syystä eläke? Valitaa hirveä levoton talo asua, lasten melut ymm.Talossa ei asu lapsiperheitä,eikä ole hirveää mölyä ym. Normalit ihmiset asuu enemistö töissä ja mutama eläkeläinen.Hän itse on ongelma talossa jossa parveketupakointi kieto tupakoi parvekella.Hänen postilukusta kissan kusen haju leviää siloin tällöin rappu käytävän.Ylensä valittajat itse on ongelman tuottajia.Kuten kyseinen henkilö.

Oletko syönyt outoja sieniä?

35/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri, siellä juhlat jouluna ja juhannuksena, eikä silloinkaan minulle kuulu sisälle. Koneitten äänet kuuluu vähän keittiöön . Siellä mies tekee joskus myöhäänkin töitä. Ei häiritse, työn ääntä kuuntelee mielellään

Vierailija
36/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei melua mitenkään häiritsevästi. Toki kuuluu kun joku kulkee rapussa ja käyttää hissiä, yksi laulaa ja jonkun koira haukkuu. Itse sain kerran heippalapun naapurilta että oveni kolahtaa öisin hiljaisuuden aikaan. No kai se nyt kolahtaa kun tulen silloin töistä kotiin. Selitin tilanteen naapurille ja kehoitin käyttämään korvatulppia nukkuessa jos normaalit elämisen äänet häiritsee. Ei ole sen jälkeen enää valittanut. 

Vierailija
37/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jurkkaan ja ölähtelen öisin.

Vierailija
38/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini ovat hiljaisia. Olen itse mölyäjä, sillä yskin aamuisin ja joskus öisinkin. Hävettää. Valituksia ei ole tullut, mutta olen silti varma, että kyllä se kuuluu muihin asuntoihin.

Vierailija
39/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista o

Vierailija
40/53 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyrskähdin :D

Minkä ihmeen takia?