Ostin induktiolieden hajonneen tilalle
Vanha oli 2 vaiheinen uusi yksi. Miten ratkaisisit tilanteen? Sulakkeet 3x16A. 4600w teho.
Kommentit (34)
Siis mitä piuhoja sulla sinne lueden taakse tulee? Tuleeko 5-johtoa eli 3-caihetta, nolla ja suojamaa?
Uuden lieden saa kytkeä sähköasentaja ellet sitten ole itse.
Maksat sähkömiehelle asennuksesta, jos tarttee tollasta täällä kysyä. Saatanan tunari.
Heitin sen parvekkeelta, ongelma ratkaistu. ap
Tiedän vastauksen mutta tiedättekö te? T.ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vastauksen mutta tiedättekö te? T.ap
Mä en ymmärtäyt edes kysymystä
Ei tarvitse tietää. Meillä kävi sähköasentaja.
Johan on. Ostaa uuden lieden ja sit heittää sen uuden lieden partsilta. Käyhän se noinkin.. 1+1 ei ollutkaan kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa ongelmasi uudestaan ja vaikka selkokielellä! Mikä on 2-vaiheinen uusi yksi?
Vanhassa liedessä oli nolla ja kevi + 2 vaihe johtoa uudessa nolla + kevi + 1 vaihe johto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa ongelmasi uudestaan ja vaikka selkokielellä! Mikä on 2-vaiheinen uusi yksi?
Vanhassa liedessä oli nolla ja kevi + 2 vaihe johtoa uudessa nolla + kevi + 1 vaihe johto.
Yhden vaiheen 16A ei riitä 4600w teholle. Yksinkertainen kysymys siis.
No kytket sen vaiheen L1:een ja niillä "hyppy" lenkeillä L2: een ja L3:een. Keville ei ole kuin yksi mahdollinen paikka ja nolla jää kytkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ohje.
http://remonttireiska.tomstown.poweredbyclear.com/2020/01/15/keittioon-…
Mun ei tarvii onneks noita tietää, kun tuttava sähkäri tulee aina ilmasiks kun pyydetään.
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tarvii onneks noita tietää, kun tuttava sähkäri tulee aina ilmasiks kun pyydetään.
Törkeää ilmaisen työn teettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ateria ei ole ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
No kytket sen vaiheen L1:een ja niillä "hyppy" lenkeillä L2: een ja L3:een. Keville ei ole kuin yksi mahdollinen paikka ja nolla jää kytkemättä.
Pistetäänkö kevi miten löysälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää ilmaisen työn teettämistä.
Varvi minulta on unelmansa,
ap