En tunne kuuluvani mihinkään
Olen aseksuaali, enkä oikein viihdy normaalien ihmisten seurassa joilla jutut tuntuu usein pyörivän 2-mielisten seksiasioiden ympärillä. En toisaalta tunne kuuluvani aseksuaaleihinkaan, kun kaikkialla noissa ympyröissä missä olen käynyt vilkaisemassa, on sitten aivan ihme erikoista sateenkaariväkeä. Luen ihmisten esittelyjä itsestään ja siellä on mitä hämmästyttävämpää lumihiutaletta ja ostoslistan pituisia itseään kuvaavia termilistoja. Minä olen aivan normaali heteroihminen, jota ei vaan seksi kiinnosta. Eikö mistään löydy samanlaisia.
Kommentit (5)
Minä olen 26-vuotias ihan normaali ihminen, joka sattuu olemaan lesbo, enkä ole tällaista ongelmaa ikinä kohdannut. Ihan normaaleja heteroja ja homoseksuaaleja minulla on lähipiirissä ja työkavereina, eikä kenelläkään ole mitään sateenkaarilistoja tai seksijuttuja kerrottavana. Etsi kavereita muualta.
Vierailija kirjoitti:
Etsi kavereita muualta.
Jos et äkännyt, niin se on vähänniinku homman juju että mistä niitä löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja oletko mies vai nainen? Tämä on olennainen tieto.
Vastaa tähän, niin sinua pystytään neuvomaan asiassa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 26-vuotias ihan normaali ihminen, joka sattuu olemaan lesbo, enkä ole tällaista ongelmaa ikinä kohdannut. Ihan normaaleja heteroja ja homoseksuaaleja minulla on lähipiirissä ja työkavereina, eikä kenelläkään ole mitään sateenkaarilistoja tai seksijuttuja kerrottavana. Etsi kavereita muualta.
No hyvä sinulle. Minulla taas ei live-elämässä ole juuri ystäviä ja netissä minut lannistaa aseksuaalipaikoissa heti nämä identifioitumislistat ja muut mihin en pysty mitenkään samaistumaan. En näe että minulla on mitään yhteistä jonkun aroromanttisen homomaskuliinisen queertransvestiitin tai vastaavan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä, että mitä olennaista tässä olisi mutta olen 40v mies. ap