Söpöin koirarotu - peukutusäänestys!
Nimeä siis koirarotu, yläpeukut on ääniä nimeämällesi rodulle
Alapeukuilla voi tasoittaa ;)
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Huskyn pölvästi löytyy kotoa. Kyllä näillä johonkin söpöyskilpailuun täytyy osallistua kun muuten lähtee järki. :D
:D
Vierailija kirjoitti:
Huskyn pölvästi löytyy kotoa. Kyllä näillä johonkin söpöyskilpailuun täytyy osallistua kun muuten lähtee järki. :D
:D
Vierailija kirjoitti:
Shetlannin lammaskoira 😍
Vierailija kirjoitti:
Perhoskoira <3
Ihan paras 🥰🐾💖
Vähän hankala tuo kysymys, söpöin, kun ei mitään isokokoista koiraa voi oikein pitää söpönä, kaunis voi olla tai komea.
Collie on kaunein, mutta ei se ole söpö kuin vain pentuna.
Vierailija kirjoitti:
Pieniamerikanpaimenkoira
katsokaa toi pentukuva hankikoira sivuston rodusta kertovalla seuraavalla sivulla 😍. Siinä teille megasöpöyttä kerrakseen.
Koirarodut:
Hot Dog eli kuuma koira eli hodari.
Jos pelkän ulkonäön perusteella koiran valitsisin, olisi valinta bordercollie, ovat omaan silmään kaikista kauneimpia. Koska minulla ei ole lammasfarmia tai muutakaan isompaa tilusta, eikä siis borderille töitä, minulla on itselläni vähemmän aktiivinen paimenkoira.
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkän ulkonäön perusteella koiran valitsisin, olisi valinta bordercollie, ovat omaan silmään kaikista kauneimpia. Koska minulla ei ole lammasfarmia tai muutakaan isompaa tilusta, eikä siis borderille töitä, minulla on itselläni vähemmän aktiivinen paimenkoira.
Et ymmärrä koirista mitään
Minun silmääni söpöin koira on sellainen, jolla on pörröinen kunnon turkki, nappisilmät, pystyt korvat ja jämäkkä olemus, ja koiran pitää ehdottomasti olla isompi kuin isoinkaan kissa. Kunnon tassut, eikä mitkään ohuet tikut. Siksi en viehäty mistään havannoista, perhoskoirista, tipsuista, vinttikoirista, jne.
Siksi mua miellyttää ulkonäöltään eniten nämä:
Suomenpystykorva, karjalankarhukoira, samojedi, westie, cairnterrieri, harmaa hirvikoira, saksanpaimenkoira, corgikin käy.
Ei siis voi näitä ylä tai alapeukutella erikseen. Vain jos on samaa mieltä mun kanssa tai ei ole. Ihmisethän on erilaisia.
Olen koiraihminen, mutta jos mun olisi valittava vain joko joku perhoskoira tai chihu tai mopsi tai vastaava, tai sitten kissa, ottaisin kissan.
Jack Russel. Erityisesti pentuna.
Shetlannin lammaskoira 😍