Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusivuosi risteilyllä?

Aino
27.12.2022 |

Millaista porukkaa Itämerellä risteilee uutenavuotena? Harkitsen risteilyä Turusta Tukholmaan, mutta vähän jännittää mahtaako meno olla millaista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista lähi-itä menoa on laiva täys. Myös ravikansaa on aalloilla. Eli ullatusta luvassa koko risteilyn ajan.

Vierailija
2/6 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko muilla kokemusta?

Ei ap, mutta myös kiinnostunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran juhannuksena ja asiallinen meno oli. Ei mitään ylilyöntejä bussissa eikä laivalla kellään. Mutta se oli juhannus :D !

Vierailija
4/6 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista lähi-itä menoa on laiva täys. Myös ravikansaa on aalloilla. Eli ullatusta luvassa koko risteilyn ajan.

Ruskeana suomalaisena ruskeat ihmiset ei ole mulle ongelma.

Lähinnä mietin minkä ikäistä porukkaa, lapsiperheitä, vanhuksia, nuoria, biletystä vai pönötystä?

Vierailija
5/6 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut työn vuoksi laivalla satoja kertoja. Paljon riippuu siitä, että miten itse juhlii, että häiritseekö muiden juhlinta. Varmasti porukkaa on laidasta laitaan. Viimeksi olin vaimon kanssa kahdestaan risteilyllä. Käytiin syömässä, tax freessa ostamassa teinille karkkia ja mentiin hyttiin. Ei häirinnyt muiden käytös laivalla eikä me toivottavasti oltu liian äänekkäitä, että hyttinaapurit saivat nukuttua.

Vierailija
6/6 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut työn vuoksi laivalla satoja kertoja. Paljon riippuu siitä, että miten itse juhlii, että häiritseekö muiden juhlinta. Varmasti porukkaa on laidasta laitaan. Viimeksi olin vaimon kanssa kahdestaan risteilyllä. Käytiin syömässä, tax freessa ostamassa teinille karkkia ja mentiin hyttiin. Ei häirinnyt muiden käytös laivalla eikä me toivottavasti oltu liian äänekkäitä, että hyttinaapurit saivat nukuttua.

Muiden juhlinta ei häiritse, se olisi itseasiassa suotavaa. 😄