Uusivuosi risteilyllä?
Millaista porukkaa Itämerellä risteilee uutenavuotena? Harkitsen risteilyä Turusta Tukholmaan, mutta vähän jännittää mahtaako meno olla millaista.
Kommentit (6)
No onko muilla kokemusta?
Ei ap, mutta myös kiinnostunut
Olin kerran juhannuksena ja asiallinen meno oli. Ei mitään ylilyöntejä bussissa eikä laivalla kellään. Mutta se oli juhannus :D !
Vierailija kirjoitti:
Sellaista lähi-itä menoa on laiva täys. Myös ravikansaa on aalloilla. Eli ullatusta luvassa koko risteilyn ajan.
Ruskeana suomalaisena ruskeat ihmiset ei ole mulle ongelma.
Lähinnä mietin minkä ikäistä porukkaa, lapsiperheitä, vanhuksia, nuoria, biletystä vai pönötystä?
Itse olen ollut työn vuoksi laivalla satoja kertoja. Paljon riippuu siitä, että miten itse juhlii, että häiritseekö muiden juhlinta. Varmasti porukkaa on laidasta laitaan. Viimeksi olin vaimon kanssa kahdestaan risteilyllä. Käytiin syömässä, tax freessa ostamassa teinille karkkia ja mentiin hyttiin. Ei häirinnyt muiden käytös laivalla eikä me toivottavasti oltu liian äänekkäitä, että hyttinaapurit saivat nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut työn vuoksi laivalla satoja kertoja. Paljon riippuu siitä, että miten itse juhlii, että häiritseekö muiden juhlinta. Varmasti porukkaa on laidasta laitaan. Viimeksi olin vaimon kanssa kahdestaan risteilyllä. Käytiin syömässä, tax freessa ostamassa teinille karkkia ja mentiin hyttiin. Ei häirinnyt muiden käytös laivalla eikä me toivottavasti oltu liian äänekkäitä, että hyttinaapurit saivat nukuttua.
Muiden juhlinta ei häiritse, se olisi itseasiassa suotavaa. 😄
Sellaista lähi-itä menoa on laiva täys. Myös ravikansaa on aalloilla. Eli ullatusta luvassa koko risteilyn ajan.