Toisen nautintoon keskittyminen
Minä nautin seksissä eniten siitä, kun saan antaa vaimolle nautintoa. Nuolen, sormetan käytän dildoa tms. oikein mielelläni niin kauan että hän ei jaksa enempää. Hänkin on hiljalleen oppinut, etten tarvitse vastapalvelusta, vaan olen saanut oman nautintoni siinä kun hän makaa kainalossani raukeana.
Toki sitä välillä pitää paineita minunkin purkaa ja niinpä panen vaimoani ehkä kerran viikossa. Joskus useammin jos hänellä sattuu sellainen fiilis että haluaa nimenomaan kullia pilluunsa, eikä mitään lelua. Parhaimmillaan meillä seksi on kuitenkin silloin, kun keskitytään vain vaimoni tyydyttämiseen.
Nykyisin meillä onkin seksiä 4-5 kertaa viikossa, kun vaimo on oppinut kunnolla seksistä nauttimaan sen jälkeen kun alettiin jättää minun orgasmeja vähemmälle. Minä saan orgasmin n. kerran viikossa ja vaimo 1-3 kertaa per sessio.
Onko muita joille oma orgasmi on oikeastaan aika epäoleellinen juttu?
Kommentit (9)
Vähän tuollaista se oli meilläkin vielä jonkin aikaa sitten. Sain kuitenkin puhuttua, että otetaan kokeilun vuoksi kertoja missä keskitytään vain toiseen. Aloitettiin jopa niin päin että vaimo tyydytti vain minua. Ja olihan se nautinnollista sekin ja ajoittain tehdään tuotakin edelleen. Seuraavalla kerralla sitten keskityttiin vain vaimoon.
Sitä sitten vuoroteltiin ja välissä aina jonkin verran normijyystöä väliin. Hiljalleen sitten ne minuun keskittyvät sessiot väheni ja nyt on se "tavallinen" seksi alkanut myös jäädä taka-alalle. Mutta ottihan tuo vuoden pari, että vaimo oppi nauttimaan ilman syyllisyyttä vastapalvelusten puutteesta.
Olisi myös kiva kuulla naisten näkökulmaa tällaisesta dynamiikasta :)
-AP
Vastaan lyhyesti, että toisinaan olisi ihana keskittyä vain toisen nautintoon. Yleensä meillä molemmat tulee tyydytetyksi joka kerta, mutta joskus harvoin keskitytään vain toiseen. Esim menkkojen aikaan kun itseä ei ole huvittanut, olen mielelläni antanut miehelle pitkän käsi- ja suuseksisession.
Jotain kuitenkin jäisi puuttumaan, jos keskityttäisiin esim vain minun nautintoon. Mä kiihotun niin älyttömästi siitä kun hyväilen miestäni, että jotain oleellista jäisi nautinnosta puuttumaan ilman sitä.
N32
Mulle olisi huonoa seksiä sellainen, jossa vastapuolen nautinnolla ei olisi väliä tai hän ei pitäisi sitä tärkeänä, sorry. Mulle se on tärkeää. Meitä on monenlaisia joku tuosta kuvailemastasi tykkää joku ei.
Tai jos käännät ap asetelman toisinpäin niin nauttisitko jos naisesi ei välittäisi omista orgasmeistaan tai nautinnosta, kunhan vain kerran viikossa voisi "paineita purkaa" ja muuten ei ole väliä. Niinpä.
N33
Tietysti jos molemmilla olisi yhtä vahva vietti tuottaa nautintoa toiselle, niin homma ei varmaankaan toimisi.
Vaimoni tapauksessa kävi kuitenkin ilmi, että kyseessä oli lähinnä ulkopuolelta iskostettu ajatus siitä, että naisen täytyy tyydyttää mies joka kerta. Kun hän pääsi tuosta yli, niin pystyi keskittymään siihen mistä hän oikeasti nauttii. Ja hän näyttäisi nauttivan esimerkiksi siitä, että minä jään seksin jälkeen kiimaiseksi enkä tyydytetyksi.
Nyt minä saan orgasmin kun hänelle tulee fiilis että pannaan, tai sitten jos tosiaan paineet kasvaa liikaa niin pyydän että voisiko runkata minua tai pantaisiinko. Ja nautin toki noista orgasmeista myös, mutta pärjäisin ilmankin jos vain ei palleja alkaisi pakottaa.
Niin ja toki minä myös saan hyväilyjä ja tarvitsenkin niitä. Mutta se orgasmi ei ole pakollinen.
-AP (edellinen viesti myös minun)
Harmi. Ehkä apua vaivaan, helppo-ohje, tässä:
1.Expose yourself to your S.E.X., after that.
2.S.E.X. has no power..and the pleasure WILL FILL UP your body and mind, Too!
3.And then, you can do what ever you want to, and forgood with S.E.X.
.."Nice?" Aika..kivahomma.
Pidän molempien orgasmeita arvossaan. Minä haluan orgasmini miltei päivittäin ja vaimo kerran tai kaksi viikossa. Mulle riittää pikainen mikä tahansa hoito ja usein mitä nopeammin sitä parempi, se vain pitää mielen selkeänä. Vaimo haluaa pitkän seksisession ja saa sitten puolestaan sellaisen ja monet orgasmit. Onnellinen liitto kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän molempien orgasmeita arvossaan. Minä haluan orgasmini miltei päivittäin ja vaimo kerran tai kaksi viikossa. Mulle riittää pikainen mikä tahansa hoito ja usein mitä nopeammin sitä parempi, se vain pitää mielen selkeänä. Vaimo haluaa pitkän seksisession ja saa sitten puolestaan sellaisen ja monet orgasmit. Onnellinen liitto kyseessä.
Hienoa että olette löytäneet molemmille sopivan rytmin ja tavan seksiin!
-AP
Oma orgasmi ei mulle sillä tavalla ole ensimmäinen ja ainoa päämäärä, koska näin miehenähän lysti loppuu juuri siihen orgasmiin. En silti sanoisi, että oma nautinto ei olisi tärkeää. Onhan se, ja mulle iso osa nautintoa on olla kiihottuneena ja nauttia siitä tunteesta, ja hyvä tapa siihen on tietenkin tehdä vaimolle hyvää.
Itsetyydytyksessäkin jätän usein orgasmin ottamatta, niin että vasta ehkä toisena tai kolmantena päivänä annan itseni tulla. Tämä voisi sopia ihan hyvin yhteiseenkin seksiin, mutta vaimo ei lainkaan sitä ymmärrä. Sitten kun hän on saanut riittävän monta kertaa, hänelle tulee kiire vauhdittaa minutkin loppuun, eikä puhettakaan, että ehtii orgasmin myöhemminkin. Käsihoitoa antaessaankin hänelle mieluisin tapa olisi vatkata mahdollisimman nopea orgasmi, mutta kyllä hän toisinaan tekee minunkin mieliksi ja ainakin yrittää hidastella ja viivytellä minulle pitkän kiihotuksen ja hitaan orgasmin.