Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Touhutipaton tammikuu?

Vierailija
27.12.2022 |

Harkitsen viettäväni touhutipattoman tammikuun eli pidättäytyväni seksistä tammikuun ajan. Ajattelin, että pitäisin taukoa sekä parisuhdeseksistä että sooloseksistä. Ajatuksena on, että tauon jälkeen seksi tuntuu entistä paremmalta niin fyysisesti kuin psyykkisesti ja sitä osaa arvostaa enemmän. Ovathan ihmiset karkki- ja tupakkalakossakin, miksei myös seksilakko onnistuisi? Onko kellään kokemusta vastaavasta? Miten se vaikutti?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmennän sen verran, että olen naimisissa oleva mies, joten kyllähän tempauksesta pitää neuvotella myös puolison kanssa. Uskoisin hänen suostuvan, kun kyse olisi vain kuukaudesta. Enkä minä häneltä omaa kivaa kiellä, jos hän ei innostu ajatuksesta. Etukäteen jo kutkuttaa ajatus, millainen satsi lentäisi, kun pidättäytyisi kuukauden.

AO

Vierailija
2/60 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmennän sen verran, että olen naimisissa oleva mies, joten kyllähän tempauksesta pitää neuvotella myös puolison kanssa. Uskoisin hänen suostuvan, kun kyse olisi vain kuukaudesta. Enkä minä häneltä omaa kivaa kiellä, jos hän ei innostu ajatuksesta. Etukäteen jo kutkuttaa ajatus, millainen satsi lentäisi, kun pidättäytyisi kuukauden.

AO

*Siis AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä idea

Vierailija
4/60 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöljä idea

Olisiko perusteluja? Onko sinulla kokemusta?

Vierailija
5/60 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joo kannatan (kaikille) tai, 'kaikille muille' kun.

Mulla on, pakko sanoo, että on ollut ('karehdittava'..ha!) seksiharrastuksellinen-'ura', mutta kaikki ihmisen 'oli-mikä-olikaan' ns.urat kuihtuvat. Mulla on, toki ja tietenkin!, aina elämässäni ollut niitä muitakin mielenkiinnon kohteita kuin (vaan) nussminen. Nuorena, on pakko sanoo, kun sitä ajattelee 'vielä aina.myöhemminkin!..ha) joskus ehtivänsä tekemään niitä('muita mukavia asioita elämässään), kuten 'tekemään sitä-sun-tätä tärkeää hommaa', lukemaan jonkun 'niin-muka-tärkeän' tietyn kirjan, tms.'BudjetList'..ha! asian, mutta sitten aina ne ' vuodet vain katoavat', johonkin? (en tiedä minne) ehkä vaahittoon..ha. Olen jo, tai 'on kiva ajatella aina miten ja taas kun', jo ensi vuonna oon 35/45/55..tai, 65-vuotias, pian 70..ha! niin (Todellakin!) En halua nussia 'enää 80/90..tai, 100-vuotiaana', ketään-missään-mitenkään.tms..ha. Obs.en 'karehdi' keyään, joka sen 'sellasen-kin(?!) seksi-harrastus uran tekee? HELP.yourSelf, vaan..sitten. Terv. yks'old-man' :)

Kannatan..KANNATETAAN!! (paitsi. itseltäni..) ko.asiaa.

Vierailija
6/60 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole kokemuksia vapaaehtoisesta selibaatista? Varmasti joku on kokeillut. AP

Vierailija
7/60 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa ehtoinen tai ei. Miehelle kuukaudeksi munalukko. Niin selibaatti onnistuu hienosti

N38.

Vierailija
8/60 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöljä idea

Ei ole kokemusta. Perustelu: jos on mahdollista saada, niin eihän nyt vapaaehtoisesti kannata olla ilman

Vierailija
9/60 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaa ehtoinen tai ei. Miehelle kuukaudeksi munalukko. Niin selibaatti onnistuu hienosti

N38.

En ymmärrä munalukkojen/siveysvöiden ideologiaa. Se on kokonaan oma juttunsa, eikä sovi minulle. Vapaaehtoinen selibaatti vaatii mielenlujuutta, minkä vuoksi pidän sitä paljon vaikeampana ja palkitsevampana ratkaisuna. AP

Vierailija
10/60 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenvuodenaattona oli seksiä vaimon kanssa, mutta sitten se alkoi. Ainakaan ensimmäisten päivien perusteella ei ole mitään "vieroitusoireita". Tosin vaimon peppua ei uskalla vilkuilla, ettei houkutus kasva liian suureksi 😀

AP

Vierailija
11/60 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöljä idea

Eturauhanen voi paremmin kun se saa osallistua ejakulaatioon päivittäin. Riittikö?

M48, guru

Vierailija
12/60 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vuosia jo ilman parisuhdetta eläneenä voin kertoa, että seksittä eläminen vie myös halut. Ilman naista voit olla, mutta älä luovu niistä touhutipoista, vaan vaali niitä päivittäin.

Vierailija
13/60 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöljä idea

Eturauhanen voi paremmin kun se saa osallistua ejakulaatioon päivittäin. Riittikö?

M48, guru

Tämän tietysti tiesin. En kuitenkaan usko, että kuukauden tauko tuhoaa eturauhasterveyttäni. AP

Vierailija
14/60 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöljä idea

M48, guru

Tämän tietysti tiesin. En kuitenkaan usko, että kuukauden tauko tuhoaa eturauhasterveyttäni. AP

Tiede ei ole uskon asia.

Vierailija
15/60 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudenvuodenaattona oli seksiä vaimon kanssa, mutta sitten se alkoi. Ainakaan ensimmäisten päivien perusteella ei ole mitään "vieroitusoireita". Tosin vaimon peppua ei uskalla vilkuilla, ettei houkutus kasva liian suureksi 😀

AP

Veikkaisin, että noin 10. tammikuuta panettaa niin perkeleesti. Kuun puolivälissä todennäköisesti sorrut, jos sinne asti selviät.

Vierailija
16/60 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään edes koittaa. Naista tekee

taas mieli niin että ajatus takkuilee

Vierailija
17/60 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöljä idea

M48, guru

Jota auttaa, pitäisi olla kolme päivässä.

Vierailija
18/60 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöljä idea

M48, guru

Jota auttaa, pitäisi olla kolme päivässä.

Vai niin. No sitten suoritan itsehoitoni (med min fru) aivan oikein.

M48, guru

Vierailija
19/60 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mies tuommoiseen tempaukseen lähtisi kokisin ihan hillitöntä tarvetta härnätä sitä. Voisin keksiä jotain tosi yllättävää ja rivoa ja katsoa miten ukko reagoisi *nauraa ilkikurisesti*

Mutta en koskisi. Ihan olisi oma päätös haluaako jatkaa.

Vierailija
20/60 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma mies tuommoiseen tempaukseen lähtisi kokisin ihan hillitöntä tarvetta härnätä sitä. Voisin keksiä jotain tosi yllättävää ja rivoa ja katsoa miten ukko reagoisi *nauraa ilkikurisesti*

Mutta en koskisi. Ihan olisi oma päätös haluaako jatkaa.

Mielenkiintoista nähdä, tekeekö vaimoni samoin. Toivottavasti, sillä hän osaa todella kiusoitella minua. En kuitenkaan sorru ihan vähällä, jos niin päätän. Treenasin vuodessa sunnuntaikävelijästä maratoonariksi, tämä on siihen verrattuna helppo haaste.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi