En pääsekkään ihotautilääkärille!
Kosmetologin mielestä tilanne ei ole niin paha. Mulla on siis akne ja olen 14-vuotias poika. Joten tästä se kärsimys jatkuu! Kaikki keinot on oikeasti käytetty eikä se millään puhdistuksilla/voiteilla tms lähde vaan tarvitsisin oikeasti sen lääkekuurin, roaccutanin tai vastaavan.
Oikeesti vvvvv1tutt44 niin paljon.
Kommentit (6)
Eihän kosmetologi ole mikään terveydenhuollon ammattilainen. Mene puhumaan koulun terveydenhoitajalle. Ja kerro että asia vaivaa sinua paljon.
Jos ollut rahaa käydä kosmetologilla, on varaa yksityiseen ihotautilääkäriinkin joten hakeudu yksityiselle. Tsemppiä, kyllä se siitä
Tilaa aika yksityiselle ihotautilääkärille, saat varmasti apua.
Menet yleislääkärille hakemaan lähetteen ihotautilääkärille. Ei kosmetologit ole mitään terveydenhuollon ammattilaisia. Muista pyytää verikoe ja rauta sekä tulehdusarvot. Poikani akne johtui raudan puutteesta joka taas johtui luultavammin hammasrautojen aiheuttamasta tulehdus reaktiosta kehossa. Rauta kuuri auttoi lähes lopettamaan aknen, mutta kun puolet raudoista otettiin pois alle viikko sitten niin finnien tulo loppui siihen ja paranee ihan harppauksin nyt. Kannattaa selvittää syy mistä ne tulee. Meillä oli puolen vuoden antibioottikuuri täysin hyödytön kun ei selvitetty miksi tulee vaikea akne ja paiseita. Olisi verikokeet otettu heti niin olisi selvitty paljon nopeammin.
Mulla ei ole ikinä ollut acnea ja mitättömästä ihottumasta huolestui itseasiassa silmälääkäri kun menin pahojen silmäoireiden takia lääkäriin. Voi noita silmälääkäreitä. Näytti nettikuvista, että olisko tätä tai tuota, mutta ei mielestäni ollut sitä ihottumaa mitä epäili olevan. Myöhemmin selvisi mistä johtui.
Olin joutunut vakavien rikosten kohteeksi, mutta ei siitä nyt enempää.
Mene yksityiselle.