Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, mihin esikouluun lasta pitää "tarjota"? (Espoo)

Vierailija
24.08.2008 |

eli lähestyykö kaupunki lasten vanhempia, vai pitääkö itse alkaa selvittelemään eri eskareita?

Vasta ensi syksyn juttuja meille, mutta kunhan mietin... harkinnassa myös asuinpaikan vaihto "parempien" esikoulujen toivossa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaupunki jakaa paikat.

Vierailija
2/6 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi ainoa päivä jolloin eskariin ja ekaluokalle ilmoittaudutaan.

Eskarihakemukseen voi ihan itse kirjoittaa sen paikan johon haluaisi lapsen pääsevän. Meillä ainakin kaikki ovat päässeet sinne minne on haettu.

Mistä ajattelit löytää sen paremman eskarin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tammikuussa tulee kotiin seuraavan syksyn eskarilaisille lomake, johon merkitään eskarit joihin hakee lasta. 2-3 vaihtoehtoa siten että saa toivoa, mikä olisi mieluisin, mikä 2. mieluisin jne.

Huhtikuussa tulee sitten kotiin postia, että esim. tyttärenne on saanut paikan Niittykummun päiväkodista esiopetukseen tms.

Paikka pitää vielä käydä vahvistamassa siten että käy päiväkodissa viemässä lapun että otamme paikan vastaan.

Tälleen meidän kokemuksen mukaan.

Vierailija
4/6 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempää yksikköä (koulua?), joita lienee jossakin syrjemmällä. Myös lapsen kulkema matka saattais olla turvallisempi kuin täällä Leppävaarassa, jossa joka suuntaan mennessä on isoja teitä ja vaaranpaikkoja. Matkat siis etupäässä huolestuttavat minua jo nyt!

ap

Vierailija
5/6 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsen tarhassa ei eskaria ole ainakaan tänä vuonna eikä ollut viime vuonnakaan. Nuorimmaiset vien kuitenkin päiväkotiin. Jos lapsia pitää kuskata moneen eri paikkaan, en tiedä miten onnistuu!

Olen siis yksin lasteni kanssa.

ap

Vierailija
6/6 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien minäkin omani kahteen eri paikkaan ja haen. Ei ole mikään ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi