Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDP:n kannattajat, miksi haluatte hallituskumppaniksi ennemmin Kokoomuksen kuin Perussuomalaiset?

Vierailija
26.12.2022 |

Aika moni demarimielinen ajattelee näin. Luuletteko, että Kokoomuksen aisaparina kohderyhmänne voi taloudellisesti paremmin ja ovat onnellisempia tässä yhteiskunnassa?

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluaisin ennemmin persut. Oon monesta asiasta niiden linjoilla, kokkarien kanssa tuskin mistään.

T. Sdp:tä äänestellyt

Vierailija
142/152 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen valtio tämä Suomi,Viime vuosina moni asia mennyt päin persettä. Sairaanhoito rapautunut,peruskoulu sekaisin,ammatillinen koulutus onnetonta.rahan jakaminen ilmastokaaoksen nimissä maailmalle sähkön tuotanto ajettu alas toivotaan tuulta voimaloissa,onneksi sentään verotus maailman kovimpia.Pääarkkitehtejä kokoomus SDP keskusta hyvänä apurina vihreät ja RKP

Milloin Perussuomalaiset ottavat asioista vastuuta, jolleivat hallituksessa eikä oppositiossa?

Kommentissasi ei ollut mitään järkeä. Kannatatko siis ulkoparlamentarismia vai mitä?

Edellisen kerran kun perussuomalaiset olivat hallituksessa.... sen jälkeen sitä vastuuta kannettiin sillä tavalla että yksikään silloinen perussuomalainen hallituksen jäsen ei ole enää eduskunnassa eikä edes koko puolueessa.

Tuo on sitä vastuunkantoa.

Milloin muut kantavat vastuuta? Ei koskaan. No, Suomi menossa koko ajan pahempaan jamaan. Vuosien päästä saavat todellakin kantaa sitä vastuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja omituisia kommentteja täällä, todella kaksinaismoralistisia nämä demarit tällä palstalla.

Vierailija
144/152 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin haluaisin ennemmin persut. Oon monesta asiasta niiden linjoilla, kokkarien kanssa tuskin mistään.

No yksi demari täällä ainakin olikin näköjään ihan ok. =)

Vierailija
145/152 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunipankkopoika rapistuu ja jää eläkkeelle

Vierailija
146/152 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uunipankkopoika rapistuu ja jää eläkkeelle

Äijä on myöskin rokotemyönteinen

Vierailija
147/152 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yksi demari täällä ainakin olikin näköjään ihan ok. =)

Kiitos. 👍 😊

Minun unelmapuolue olis sellanen, jossa ois puoliksi persujen arvot ja puoliksi demarien luonnonsuojelutwistillä.

Haaveeksi jää.

Vierailija
148/152 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus pitää sanansa.

Petteri Orpo on seuraava pm, Sanna Marin on seuraava valtiovarainministeri, 

Vierailija
149/152 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne ei kestä jos joutuvat oikeasti tekemään kantasuomalaisia hyödyttäviä päätöksiä.

Mitä kantasuomalaisia hyödyttäviä päätöksiä persut ovat tehneet?

Hallituspuolueiden pitäisi tehdä kantasuomalaisia hyödyttäviä päätöksiä. Ei oppositiolla ole valtaa niihin.

Meinaatko ettei persut ole ikinä olleet päätöksiä tekemässä? Persun muisti on lyhyt.

Joka kerta puolue liki hajonnut tai hajonnut kun ovat joutuneet vastuuta kantamaan.

Kun puolueen riveistä on paljastunut puolueen-, ja maanpettureita. Jotka hylkäsivät periaatteet päästäkseen vallan kahvoihin. Hylkäsivät suomalaiset, etenkin huono-osaiset, jotka aina kärsii eniten.

Vierailija
150/152 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
151/152 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko demareilla ongelma nykyisen hallituspohjan kanssa? Miksei sitä pidetä ensisijaisena vaihtoehtona?

Oletko kuullut sellaista vanhaa viisautta kuin kepu pettää aina?

Vierailija
152/152 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus pitää sanansa.

Petteri Orpo on seuraava pm, Sanna Marin on seuraava valtiovarainministeri, 

Marin haluaa ulkoministeriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän