Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö loukkaantuneille anneta mitään kipulääkettä, vaan annetaan heidän vain huutaa tuskissaan?

Vierailija
26.12.2022 |

Aika outoa, tuskin montaa senttiä maksaa kipulääkitys.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kahden-henkiloauton-kolari-rikkoi-j…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tuot asian esille. Olen ollut aina sitä mieltä että pitää olla riittävä kipulääkitys tai taju pois. Ei saisi kitua kukaan, varmaan on jo kitunut. Australiassa joillekin annettiin hengityksen kautta lääke, kun meduusa pisti. Osa voi säikähtää myös ja olla shokissa /kipushokissa, shokkia pitää hoitaa koska siihenkin voi kuolla. Eri asia on setviä mistä onnettomuus johtui ja kuka teki mitä.

Vierailija
2/8 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei anneta edes saattohoidossa ettei vaan synny kuolevalle addiktiota 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo taisi olla vaan hysteerinen

Vierailija
4/8 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti se oli vain hysteerinen, kun oli nainen...

Vierailija
5/8 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa varmaan halutaan olla selvillä henkilön kunnosta. Luulen, että koviin kipuihin saa lääkettä, koska muuten voi mennä shokkiin. Itse lapsena kestin polven sojoittamisen sivulle, sijoiltaan menon kivun. Koville otti, kun siirrettiin paareille, ambulanssin tärinän ja sitten toisen siirron. Luulisi aikuisten kestävän myös kipua.

Vierailija
6/8 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että tuot asian esille. Olen ollut aina sitä mieltä että pitää olla riittävä kipulääkitys tai taju pois. Ei saisi kitua kukaan, varmaan on jo kitunut. Australiassa joillekin annettiin hengityksen kautta lääke, kun meduusa pisti. Osa voi säikähtää myös ja olla shokissa /kipushokissa, shokkia pitää hoitaa koska siihenkin voi kuolla. Eri asia on setviä mistä onnettomuus johtui ja kuka teki mitä.

Meduusan pisto tunnetaan. Kolarissa tilannetta ei tiedetä. Vaikea antaa lääkettä joka voi estää vaikka nukutuksen tai estää vammojen selvittämisen.

Vierailija
7/8 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen oma adrenaliini kannattelee alussa hienosti

Vierailija
8/8 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää säästää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä