Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ns toisarvoset syyt on saanut sut olemaan kiinnostumatta jostain miehestä?

Vierailija
13.11.2006 |

Kävin muutaman kerran treffeillä ihan kivan miehen kanssa, mutta sillä oli numero 46 jalka ja musta se oli ihan kauheeta. En haluaisi, että omalle lapselleni tulis noin iso jalka.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään sukkailua, olin silloin ite, 20vee. Joku tyyppi on jäänyt sen takia, että se on häärännyt jotain ensin jonkun mun kaverin kans, ja sit vasta osoittanut kiinnostusta mua kohtaan. Yks halus treffeille aina mukaan kaverinsa, ei kiinnostanut semmonen esiliinan kans kulkija. vääränlaiset vaatteet, hiukset tai jotain. Onhan näitä tapauksia, mut kengän koon takia en ketään dumppais, jos muuten passeli tyyppi.

Vierailija
2/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sitten kiva treffien päätteeksi mennä järvelle soutelemaan sen kengällä.. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella hintelä olemus ja yhdellä kaamea vaatetyyli.

Vierailija
4/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta äärettömän tylsä. Ei keksinyt hauskoja puheenaiheita tms.

Vierailija
5/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi oli sii kaupungin suosituin poikamies. ja sillä kävi kova flaksi joten oletin olevan hyväkin tapaus..

Vierailija
6/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tuuheat niskakarvat ja alkava kalju

- pieni ja veltto tiedätte kyllä mikä (oli tosin myös vähän liikaa viinan perään)

- pahanhajuinen se, mikä edellisellä pieni ja veltto, lisäksi ruma puheääni ja typerät vaatteet

-hillittömästi hikoilevat kädet ja harvat mutta pitkät rintakarvat (tää oli kyllä luonteeltaankin aika nössö)

Varmaan oli muitakin, jotka tuli lempattua tavallaan toisarvoisista syistä. Näistä tyypeistä tiedän nykyään ainakin kahdella olevan perheen ja kahdella hyvän ja yhdellä suht hyvän työn.

Vierailija
7/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi soittaa tunninkin puheluita...! Ajattelin että en kyllä montaa vuotta kestäisi. Tosin voi olla että hän vain jännitti, en tiedä kun lemppasin aika pian.

Vierailija
8/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä, jos mies siroilee olemuksellaan, yök.

Vierailija
9/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on ollut näitä: ällö puhetyyli, vääränlaiset kalsari, liian hontelo kroppa, hirveät hampaat jne.

By the way, mun miehellä on kengän koko 46 =D

Vierailija
10/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän 46 nyt iso kenkä ole...? Paljon oudompaa olis, jos ois vaikka 190cm pitkä ja jalka ois semmonen pieni 43. Miten se pysyis pystyssä semmosilla töppöjaloilla? ;)

mul on kengänkoko 41-42, ja oon sentään nainen. Ois se nyt kauheeta jos kaikki mun miehet ois lempannu mut isojen jalkojen takia...:O

Mä en usko et ite oon ikinä lempannu ketään ns. toisarvoisesta syystä. Voi toki olla että aika kultaa muistot.. yleensä syy on ollut se ettei se toinen vaan sytytä.

Vierailija
11/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että kundi on liian innokas tai helppo nakki

tai että on tyhmä (hidas) ja sivistymätön

tai että sillä ei ole mitään tulevaisuutta (halusin menestyjän)

Vierailija
12/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eihän 46 nyt iso kenkä ole...? Paljon oudompaa olis, jos ois vaikka 190cm pitkä ja jalka ois semmonen pieni 43. Miten se pysyis pystyssä semmosilla töppöjaloilla? ;)

mul on kengänkoko 41-42, ja oon sentään nainen. Ois se nyt kauheeta jos kaikki mun miehet ois lempannu mut isojen jalkojen takia...:O

Mä en usko et ite oon ikinä lempannu ketään ns. toisarvoisesta syystä. Voi toki olla että aika kultaa muistot.. yleensä syy on ollut se ettei se toinen vaan sytytä.

Vierailija
13/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas seksiaddikti ja puhui siitä koko ajan ymym,

onhan noita syitä

Vierailija
14/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, omia hylkäyksen syitä ovat olleet seuraavat:

- ÄÄNI. Näin kerran baarissa ihanan, söpön kundin (nuoruudessa), katseltiin pitkän aikaa toisiamme, ja lopulta se kundi tuli juttelemaan. Ja heti kun avasi suunsa, niin KÄÄÄK!! Sillä oli aivan järkyttävä ääni, ja lisäksi puhui murteella! Lensi kuin leppäkeihäs!

- KARVAT. Kerran seurustelin (nuorena taasen) yhden pojan kanssa vähän aikaa, ja kerran sit mentiin yhdessä rannalle. Meinasin pyörtyä, kun näin sen kundin ilman paitaa! Se oli kuin apina!! Karvaa täynnä, niin etu- kuin takapuoli!! Hyi hemmetti, siihen loppui se seurustelu :-). Vieläkin puistattaa...

- HUONOT HAMPAAT. Tästä ei omaa kokemusta, mutta jos miehellä olisi huonot hampaat, en voisi kiinnostua. Ja haiseva hengitys on ällötys numero 1!

Vierailija
15/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pahanhajuinen hengitys (voi sitä bakteerien määrää)

-hidas ajatustoiminta (ei kaikkeen tarvitse pohtia filosofista vastausta)

-saituus (jos mies pyytää syömään/kaljalle ja aikoo tarjota, se tarkoittaa myös sitä. Ei yksi bisse ole tarjoamista)

-huonosti hoidetut kädet ja kengät (kertovat paljon siisteydestä)

-katkaravun kokoinen peli (sanonta " ei se koko vaan nopea perse" ei pidä paikkaansa, vaikken mikään veturitallin kokoinen olekaan)

Vierailija
16/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin tai pikemminkin treffailin todella mukavaa miestä jonkin aikaa. Hänellä oli todella hyvät jutut ja oli kaikinpuolin ihan mallimies. Kroppakin oli timmi ja piirteet komeat - mutta se iho. :o( Vaikka kuin yritin, en voinut nähdä miestä niiden märkivien paiseiden takaa... Ällötti suudella häntä ja koska en päässyt tunteensa, alkoi koko mies pian etomaan, vaikka kuinka sanoin: hän oli todellisuudessa ihana.

Vierailija
17/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-topparukkaset

-luonnonkiharat hiukset, naismainen hintelä kroppa ja jatkuva puhe omasta ulkonäöstä, vaatteista, kuntosalista ja lisämassan hankkimisesta kroppaan

-verkkarit kotona, farkut ja mokkaliivi ravintolassa

Vierailija
18/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sarkasmi joka tilanteessa, liika filosofointi ja tiedemiesten ym suurmiesten siteeraus...voi luoja.

-ärsyttävä virne naamalla koko ajan, suupielissäkin syvät juonteet siitä ilmeestä. Kuitenkin kärsi vakavasta masennuksesta...

-hienossa viinituvassa tilasi ison limsan :) oli absolutisti. ei voinut/halunnut edes ruuan kanssa juoda viiniä. tuli vaikea olo.

-homomaisuus. no ei kai se ollut toisarvoinen juttu, koska tätä nykyä hän on avoin homppeli :)

-todella paksut huulet, ja innostuessaan hältä lensi sylkeä kaikkialle. hyi olkoon. lisäksi hampaat ihan vinot, keltaiset...ei tehnyt mieli suudella.

-todella naismainen ääni ja pahat pihtipolvet

-eräs päätti ihan ennen mitään fyysistä kontaktia ilmoittaa ensitreffien jälkeen, että " minulla on muuten pieni pippeli" . :D :D joo ei siinä mitään, kunhan nyt ei ihan hyttysen kikkelin kokoinen ole...mutta tarviiko se ääneen sanoa!!! ymmärrän jos on huolissaan, mutta ei tollaista pidä heti sanoa. sama kun jotku treffi-ilmot, joissa sanotaan " vaikeasti näkövammainen rullatuolipotilas hakee seuraa" tarviiko sitä vammaa/puutetta oikein mainostaa??

Vierailija
19/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks.

Vierailija
20/22 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuaikoinahan toisessa on vaikka mitä hävettävää ja yäkkiä, kai se on niin että etsii tekosyitä kun pyristelee vapautensa perään.

Naismaisuus ja hämillisyys on kyllä tosi turn off. ja se joku joka kertoi ensi treffien jälkeen siitä pienestä.... mulle olisi jo se pippeli-sanan käyttäminen aikuisen miehen omasta vehkeestä riittänyt syyksi. yääääääääh.