Mies on taas vain maannut sohvalla koko joulun
Sama juttu useampana edellisenä jouluna. Ennen joulua kyllä osallistuu joulusiivoukseen ja muuhun, mutta jouluna vain makaa sohvalla. Joko tuijottaa telkkaria tai nukkuu. Kukaan muu ei mahdu sohvalle ja lapset ihmettelee miksi isä ei tee heidän kanssa yhtään mitään. Jos jotain ruokaa pitäisi lapsille tai meille aikuisille laittaa niin mies ei siihen minkää vertaa osallistu kun vain makaa sohvalla. Minua suututtaa kun ei oma perhe jouluna kiinnista edes sen verran, että lastensa kanssa viettäisi aikaa. Ja vapaapäiviä sillä on paljon pitkin vuotta eli ei ole mikään työn raskaan raataja, joka saisi levätä vain jouluna.
Kommentit (33)
On se nyt saatana kun ei saa edes kerran vuodessa ladata akkuja kunnolla ilman että vaimo valittaa nettiin.. kyllähän minä muuten menen kieli vyön alla koko ajan.
No mitäs annat sen maata sohvalla. Ei se muutu sillä että täällä valitat.
Vierailija kirjoitti:
On se nyt saatana kun ei saa edes kerran vuodessa ladata akkuja kunnolla ilman että vaimo valittaa nettiin.. kyllähän minä muuten menen kieli vyön alla koko ajan.
Koskas sun vaimo saa ladata niitä omia akkujaan, kun joutuu koko joulunkin raatamaan miehen ja lasten eteen?
Vierailija kirjoitti:
No mitäs annat sen maata sohvalla. Ei se muutu sillä että täällä valitat.
Milläs aikuista ihmistä estää makaamasta? Voihan AP toki myydä sohvan pois mutta eiköhän mies vain siirry sänkyyn makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa toinen sohva?
Tekeekö se ruoat ja leikkii lasten kanssa?
Muija ja lapset voivat mennä toiselle sohvalle ja wolttaatte ruuat yhdessä. En tajua miksi ihmiset muodostavat tyhjästä ongelmia.
Niinkö teidän perheessänne tehdään? Miksi te olette perhe?
Osalle joulu on levon aikaa. Ota rennosti. Ei aina tarvi olla tekemässä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on maannut kanssa sohvalla koko Joulun, mutta on tehnyt koko vuoden hirveästi ylitöitä ja on lepo nyt tarpeen..Olen antanut maata vaan ja tarjoillut kahvitkin sohvapöydälle ja tehnyt kaikki ruoat.Nyt alkaa tuossa virkistyä pikkuhiljaa.
Onpas miehelläsi viisas vaimo! Väsymys ja kuormitus menee ohi levolla. Nalkutus vaan pidentää prosessia. 😘
M
Vierailija kirjoitti:
Naisten tehtävä on viettää aikaa lasten kanssa. M50
Älkää tehkö niitä lapsia, jos ette osaa olla isä niille. Turha itkeä sitten patuna, kun lapset ei käy, soita tai ole missään yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskas sun vaimo saa ladata niitä omia akkujaan, kun joutuu koko joulunkin raatamaan miehen ja lasten eteen?
Eiköhän sillä aikaa ole kun ei käy töissä ja minä hoidan meille pari lapsetonta lomaa aina vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sillä aikaa ole kun ei käy töissä ja minä hoidan meille pari lapsetonta lomaa aina vuodessa.
Mitenköhän tämäkin liittyy AP:n tilanteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nousi sohvalta vaan sinun valmistamaan joulupöytään? Kokeile ensi jouluna sinäkin vain sitä makaamista.
Nousi sen jälkeen kun me muut oltiin jo syöty. Kävi keräämässä lautasen täyteen ruokaa ja palasi sen kanssa sohvalle. En minä halua kokeilla tuota,ä mitä ehdotit, koska sitten itse ja lapset ei saa jouluruokaa. Ap
Surullista.
Tiedätkö millaisia koulut lapsuudessaan on olleet?
Ehkä hän on siellä ollut se ulkopuolinen?
Ei ehkä kannata olettaa asioita. Hyvä olisi jutella joulun jälkeen vaikka kesällä. Voisit saada paljon irti.
Joulu voi jähmettää aikuisena täysin, jos on vaikka lapsuudessa jotkut olleet aikuisen riehumista tai kännäämistä. Tai joutunut pakenemaan sinne kuuluisaan hankeen.
Jos o. Ihan terveet joulu olleet,, niin suunnitelkaa ja tehkää yhdessä. Puhu puhu puhu kerro kuuntele puhu. Kerro miltä sinusta tuntuu. Aloita sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan joo. Sinulla oikeasti ole mitään vaimoa eikä lapsia.
En pystyisi olemaan tuollaisen miehen kanssa, koska en voisi kunnioittaa lainkaan. Sehän on sama kuin mies pahoinpitelisi lapset ja vaimon jouluna, mutta ei joka päivä. Ihan kuin se olisi jotain parempaa väkivaltaa.