Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selkäröntgen ja kuukautiset

Vierailija
13.11.2006 |

Onpas mulla ongelma....

Pakko on mennä ylihuomenna röntgeniin ja menkat alkoi tänään. En kai voi laittaa tamponia söntgenkuvaan???

Entä onko selkäröntgenin aikaan pikkuhousut jalassa vai onko kaikki pois päältä? Ajattelin vaan, että voiko olla sitten side housuissa, ettei vallan siivottomaksi jää paikat - vuoto kun ei ole mitään pientä :/

Kiitokset sympatioista ja vinkeistä :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei näy sieltä. Tai sitten voit laittaa siteen, ja pikkarit pidetään kyllä päällä.

Soita johonkin röntgeniin viel' ä tänään ja tarkasta, jos haluat, ei tarvitse olla hoitopaikkasi röntgen...

Vierailija
2/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaa kovasti :) Ei olisi kiva, jos sellainen tamponi-möhkäle jää ikiajoiksi röntgeniin muistoksi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vasta alaselän röntgenissä..liivit pitää ottaa paidan alta sitte pois koska hakaset on metallia...muuten saa olla vaatteet päällä...itsellä oli naurussa pidätteleminen kun alushousuissa sattui oleen sellanen " korukoriste" ..siinä sitte saksia etsittiin että sain sen nappastua pois, ettei tarvinu alkaa riiisuun kaikkea :D heheh

Vierailija
4/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen useinkin nähnyt tampoonin röntgenkuvassa. En tiedä jääkö siitä aina jälki, mutta usein se näkyy kyllä haaleana pötkylänä siellä.

T. joku joka tulkitsee röntgeneitä

Vierailija
5/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun käymään aika usein virtsatieröntgenissä ja en kyllä viitsisi tamponia laittaa. Side oli viimeksi, ja pikkuhousut saavat olla jalassa.

Vierailija
6/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siteen voit laittaa ainakin ihan turvallisesti

Vierailija
7/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alushousut saa olla ainakin meidän sairaalassa päällä.

t.rh

Vierailija
8/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai siitä että se näkyminen kuvasta olis jotenkin noloa?

Jos jälkimmäisestä niin mitä väliä? Ei kai täsä nyt enää mitään kikattelevia teinejä olla, vai?

Vierailija
9/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattelin vaan jotenkin mielessäni sellaista " läpivalaisukuvaa matkalaukusta" , jossa näkyy kaikki muodot.

Siksi kyselin, että ei kai se tamponi näy samanlaisena selkeänä pötkönä, sillä mun mielestä se olisi silloin aika koominen näky kuvassa.... Hailakkaa mustavalkokuvaa luustosta ja selkeä, kirkkaan valkoisena erottuva tamponi kuvassa...

Sori vaan tyhmyyteni.

Vierailija
10/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta ajattelin vaan jotenkin mielessäni sellaista " läpivalaisukuvaa matkalaukusta" ..... ei kai se tamponi näy samanlaisena selkeänä pötkönä,... Hailakkaa mustavalkokuvaa luustosta ja selkeä, kirkkaan valkoisena erottuva tamponi kuvassa...

Vierailija
11/11 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lannerangan kuvauksessa olla housut jalassa?