Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudenvuoden vietto ja pahoinvointi

Vuodenvaihtaja
26.12.2022 |

Olen raskaana Rv 15. Olemme menossa ystävien kanssa kylpylään uuden vuoden viettoon. Yhdelle ystävistä en halua tässä vaiheessa paljastaa raskautta kun tiedän, että alkaa hyysäämään hirveästi. Alkoholia en juuri käytä muutenkaan. Sen osalta selviän. Vatsa on alkanut pyöristymään (olen hyvin hoikka), mutta menee ehkä joulumässäilyn piikkiin vielä. Ongelma on sen sijaan pahoinvointi, jota minulla yhä on. Miten ihmeessä selitän pahoinvoinnin ja pyöristyneen vatsan yhdessä? Kaikki vinkit pahoinvointiin muutenkin otan vastaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aihe vapaa 😂 Ei täällä kysellä liian vakavia.

Vierailija
2/10 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut jotain suolistoloisia? Kai ne turvottaa ja aiheuttaa pahoinvointia 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa siitä hyysäämisestä olisi?

Vierailija
4/10 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko missä tilanteessa ja miksi sun pitäisi asia selittää?

Vierailija
5/10 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tilannetta sanoa. Sellainen vain voi tulla kun pakenen ruokailusta naama vihreänä vessaan tai uimassa huomaa pullistuneen vatsan. Sitten laskee 1+1 Ehkä pelkään sitä, että alan itse selittämään itseäni pussiin.

Vierailija
6/10 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaturvotus on myös sellainen, että näytän ihan varmasti raskaana olevalta. Eilen illalla kokeilin kaikki uimapukuversiot mitä kaapista löytyy. Extra tiukka musta Speedon kokouikkari oli paras hämäämään, mutta ei se kylpylään käy Bikineissä vatsa oikein korostuu Ehkä luovutan ja otan hyysäämisen vastaan. Voihan olla, että ei huomaa tai jos huomaa, ei kehtaa ottaa puheeksi.

Vierailija
7/10 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit "koronan" ja jäät kotiin.

Vierailija
8/10 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet saanut jotain suolistoloisia? Kai ne turvottaa ja aiheuttaa pahoinvointia 🤔

Arvelu suolistoloisista tai norosta ilahduttaa aina samassa porekylvyssä istuvia...

Vierailija
9/10 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika jouluruoan syöminen voi aiheuttaa närästystä, mistä voi tulla pahoinvointia. Eikä ole mitään tarttuvaa. :)

Vierailija
10/10 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähes samassa tilanteessa muutama vuosi sitten. Kaiken kruunasi se, että maha päätti oikein pullahtaa esille paria päivää ennen. Ei siinä enää auttanut hämäysyritykset. Lopulta oli helpotus kun kaikki tiesivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi