Nenä mainos ja vaimon mummon kommentti siitä on törkeä..
Sanoi, että joutavanpäiväinen mainos. Jos on yksinäinen niin ei se ole kuin mennä vain.
Törkeä!!!! 😡😡😡
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä tulee downvotea? Minun mielestä tämä aihe on tärkeä ja kyseinen kommentti ei ole hyvä. Downvotettajat miksi teidän mielestä törkeys on hieno asia?
Yksinäisyys on valinta. Siihen on syynsä miksi jotkut jäävät yksin ja syyllinen tuijottaa peilikuvasta. Te säälittelijät ette ole muuta kuin sädekehää vailla. Ei ole pyyteetöntä teidänkään apunne.
Peilikuvasta näkee syyllisen? Esim syöpä ja liikuntarajoitteisuus. Oma syy tietenkin. Teen susta rikosilmoituksen.
Rinnastatko todellakin yksinäisyyteen vammaisuuden ja sairaudet? Joku yhdisti siihen rumuudenkin. On teillä omituinen katsonta aiheeseen. Eikö siis kaunis ja menestynyt voi olla yksinäinen?
Monesti ne yksinäiset itse karkottavat ihmiset ympäriltään omalla välinpitämättömyydellään lähimmäisistä, eivät vaivaudu itse vastavuoroisesti pitämään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä tulee downvotea? Minun mielestä tämä aihe on tärkeä ja kyseinen kommentti ei ole hyvä. Downvotettajat miksi teidän mielestä törkeys on hieno asia?
Yksinäisyys on valinta. Siihen on syynsä miksi jotkut jäävät yksin ja syyllinen tuijottaa peilikuvasta. Te säälittelijät ette ole muuta kuin sädekehää vailla. Ei ole pyyteetöntä teidänkään apunne.
Peilikuvasta näkee syyllisen? Esim syöpä ja liikuntarajoitteisuus. Oma syy tietenkin. Teen susta rikosilmoituksen.
Hui kun pelottaa. Mikä on mielestäsi rikosnimike? Loukkasin yhden hengen mopojengisi olematonta kunniaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillekin ihmisille on vertaisryhmiä. Jos ei ole, voi itse perustaa sellaisen. Lisäksi on netti, siellä ei ole koskaan yksin.
Juuri näin. Itsekin ihmettelin ensin, onko kyseessä jokin nenäsumute/tippamainos.