Mistä syystä olet työtön?
Kommentit (41)
Koska minua ei oteta hakemiini töihin. Haistakoon paskan.
Ja täälläkin kiusattu työpaikalta ulos, harvinaisen paljon oli mulkkuja samalla työpaikalla.
Koska kouluttauduin alalle jossa ei ole töitä. Tietoinen valinta, ala kiinnostaa ja teen sitä ilman palkkaakin itsekseni. Ja ikä yli 55v.
Työnantajat ei halua mua. Menkää niiltä työnantajilta kysymään, mulle eivät kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma halu.
Yksikään työnantaja ei ole tarpeeksi rikas palkkaamaan minua, kun arvostan vapaa-aikaani enemmän kuin rahaa. M27
Oletko saanut vältettyä työllistymistä edistävät palvelut, esim kuntouttavan työtoiminnan?
Muakin kiinnostaa
Työnantajat eivät vastaa hakemuksiin.
Ihan tarkoituksenomaisesti. Keväällä taas hommiin.
Olisi aina kiva tietää syvemmin myös syyt kysymyksen asetteluun. Miksi haluat tietää toisten työttömyyden syistä ja mihin pyrit tällä tiedolla ja keskustelun aloituksella?
Kyllä kansa tietää.
Trauma taustalla.
Olin hyvä työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Ja täälläkin kiusattu työpaikalta ulos, harvinaisen paljon oli mulkkuja samalla työpaikalla.
Huomasitko että firmasta lähti sinun jälkeesi niitä joista pidit eniten?
Näin kävi omalla kohdallani.
Koska kunta vetoaa aina siihen että ei ole varaa palkata pidemmäksi aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko että firmasta lähti sinun jälkeesi niitä joista pidit eniten?
Näin kävi omalla kohdallani.
Omasta tahdosta. Tekisin kyllä töitä, jos työajat mahdollistaisi perhe-elämän. Alallani epäsäännöllinen vuorotyö on normi, joten tässä sitä sitten ollaan. Ammatteja on itse asiassa kolme, mutta mikään ei ole päivätyö. Kunpa olisin nuorena tajunnut valita alani paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma halu.
Yksikään työnantaja ei ole tarpeeksi rikas palkkaamaan minua, kun arvostan vapaa-aikaani enemmän kuin rahaa. M27
Oletko saanut vältettyä työllistymistä edistävät palvelut, esim kuntouttavan työtoiminnan?
Eri vastaaja vastaa. Kolme vuotta olen ollut työttömänä enkä todellakaan ole vaarassa joutua kuntouttavaan työtoimintaan. Syynä on se ettei työkyvyssäni tai elämänhallinnassa ole ongelmia.
En ole hyvä verkostoitumaan ja tiukka päivärytmi asettaa minulle normaalia isompia haasteita. Nämä ovat puolestaan johtaneet pessimistisyyteen ja motivaation laskemiseen. Olen harkinnut taksiyrittäjäksi ryhtymistä, mutta luultavasti sekin vain epäonnistuisi hirveällä tavalla.
Sairaus on tällä hetkellä sen verran pahana, etten pysty työskentelemään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä olet idiootti ap?
Taisi kolahtaa
Liian vanha 40+ ja liian valkoinen ja liian mies. Muuten löytyy koulutukset kokemukset ja muut avut.