Mitä tehdä suudellessa
Mitä tehä suudellessa jos suutelee tyttö eli mikä tekee siitä itelleen mahollisimma nautinnollisen?
Kommentit (4)
Ei mitään. Kemiaa joko on tai ei ole. Suudelma on sielun peili. Ymmärsin tämän itsekin kun ekan kerran suutelin vaimoani. Kovalevyni meni sekaisin jo ennen suudelmaa,,syystä että minun oli aivan pakko suudella tuntematonta tyttöä, kun ekaa kertaa kohdattiin. Suudelma meni suoraan ytimiin, eikä ollut paluuta entiseen. Ei ollut alunperinkään minun kontrollissani.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Kemiaa joko on tai ei ole. Suudelma on sielun peili. Ymmärsin tämän itsekin kun ekan kerran suutelin vaimoani. Kovalevyni meni sekaisin jo ennen suudelmaa,,syystä että minun oli aivan pakko suudella tuntematonta tyttöä, kun ekaa kertaa kohdattiin. Suudelma meni suoraan ytimiin, eikä ollut paluuta entiseen. Ei ollut alunperinkään minun kontrollissani.
Tänä päivänä jos menet tuntematonta tyttöä suutelemaan, niin se on äkkiä syyte ja linnareissu.
h a r v e m m i n . . juuri mikään:
1.tupakanhaju?
2.hienhaju?
3.oluen/viinanhaju?
4.jokumuu.haju?
vain. jokaisen oma d n a reagoi ..ei juuri mikään:
muu.asia.
Vie toinen käsi hänen jalkojen väliin, kostuta sormea hänen kolossa ja ala hieromaan klittaa. Vinkkinä, älä kostuta sormea vahingossa kakkosessa, muuten voi olla hieman luumuhilloa sormessa.