Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HIRVEINTÄ tai Loukkaavinta mitä joku on sinulle KEHDANNUT sanoa?

Vierailija
26.12.2022 |

?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä ne homo huuteliat anto tukensa tulla kaapista? tai sitten kaikkia haukuttiin/sanottiin homoks teininä :D

Ei anna mitään tukea. Antaa ainoastaan kuvan siitä että, homous olisi jotenkin väärää ja se hauskaa että joku on homoseksiaali.

Ja tälläkin palstalla homotellaan kirjoittajia ja Putinin viitataan kaikilla mahdollisilla homoviittauksilla. Hmm?

Niin. Ja koska Putin tekee väärää, antaa tuokin lausahdus kuvan siitä, että homous on väärää. Keksikää toinen haukkumasana.

Vierailija
22/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä ne homo huuteliat anto tukensa tulla kaapista? tai sitten kaikkia haukuttiin/sanottiin homoks teininä :D

Ei anna mitään tukea. Antaa ainoastaan kuvan siitä että, homous olisi jotenkin väärää ja se hauskaa että joku on homoseksiaali.

Ja tälläkin palstalla homotellaan kirjoittajia ja Putinin viitataan kaikilla mahdollisilla homoviittauksilla. Hmm?

Niin. Ja koska Putin tekee väärää, antaa tuokin lausahdus kuvan siitä, että homous on väärää. Keksikää toinen haukkumasana.

Ymmärrän. Itseäni loukkaa kun vammaista käytetään haukkumasanana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani about parikymppinen isoveljeni vaimo kävi jouluaattona kimppuuni, että mitä _hänen_ lapsensa perivät minulta, kun kuolen.

Voin luvata, että hänen tai heidän lapsensa eivät tule perimään minulta sentin latia. Ja siitä olen tasan tarkkaan pitänyt huolen.

Vierailija
24/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Toivon että en enää kauaa joudu odottamaan kuolemaasi. "

Vierailija
25/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks huomionkipee akka sano mulle, oikein ärsyttävän hämmästelevään sävyyn että näytän todella sairaalta, koska olin niin laiha. Tuolloin söin huonosti ja käytin päihteitä. Tämä prinsessa itse oli aika tukevassa kunnossa. Tämä oli kyllä hänen huomionhaku keino, pääsi nimittäin näyttämään mulle ja muille omia vanhoja kuviaan, joissa hän oli kuulemma niin laiha, että "solisluut näkyi hupparin läpi".

Tulloin olin täysin raukka, en uskaltanut sanoa mitään. Nykyään kyllä sanoisin ihan suoraan, mitä mieltä olen toisen kehon kommentoinnista. On ihan yhtä paha sanoa että "näytät sairaan laihalta" kuin että "näytät sairaan ylipainoiselta".

Vierailija
26/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ulkonäön haukkuminen ja arvostelu loukkaamistarkoituksessa tai itseään yleentääkseen.

Vierailija
27/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös eräs dementikkoasukas on monta kertaa kutsunut minua mölyapinaksi 😅

Vierailija
28/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni sanoi, että kuinka kehtaan käyttää hametta kun mulla on niin rumat jalat. On eksä varsin hyvästä syystä.

Mun isä sanoi noin mulle kun olin teini-ikäinen. Lisäsi vielä, että no onneksi sun ei tarvitse ottaa silareita.

Vierailija
29/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haukku mua usein huonoksi äidiksi, ja huonoksi kasvattajaksi. Tosi rumin sanankääntein.

Olen ammatiltani vielä kasvattaja. Välillä saanut minut epäilemään äitiyteni lisäksi myös ammattitaitoani.

On haukkunut myös huoraksi ja loiseksi. Olen kuulema vaan rahan perässä. Vain raha merkitsee. Koskaan en ole antanut mitään aihetta huoraksi haukkumiselle. Ja rahallisestikki olen aina osani kantanut perheen taloudesta. Mutta vain sama tyyli maksuissa kun hänen kaikilla kavereilla olisi ollut oikea.

Haukkui myös alapääni suuseksin aikana niin, että vuosia kieltäydyin hänen antamasta suuseksistä.

Vierailija
30/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupan kassalla maksamassa kun joku Lihava Setä yritti tunkea ohitseni, en voinut väistää kun edessäni oleva rollamummo pakkasi kassejaan maailman hitaimmin siinä liukuhihnan sivustassa.

Tuhahteleva Setä vaan tunki takaani ohi ja mylväisi koko Prismalle "täällä on tyttö ollut ainakin ruoka-aikaan kotona - hirveen näköstä!".

Olin ihan järkyttynyt, ensinnäkin siksi että Setä myös melkein jyräsi rollaattorimummon nutulleen ja toiseksi Mitä Persettä!?

Taustatietona että olen ylipainon rajalla oleva nuori nainen, tuolloin toppatakissa mutta en lähellekään sen löllyvän Setämiehen mitoissa.

Eli 50+ katumaasturimiehet - mikä teitä oikein vaivaa?

Miksi takaa puskevat ihmiset eivät tajua että edessä oleva ei voi myöskään vain väistää hänen edessään olevan "läpi"?

Vierailija
31/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettäviä ämmiä olette. Paras osa teistä valui äitimme widusta lakanalle ja kuivui siihen. Teissä ei ole ihmisen näköäkään. Phtyi!

Vierailija
32/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotta, kun olin yläasteella. Olin bussissa ja tää poika varsin hyvin tiesi pysäkkini. Sanoi tuon haukkumasanan juuri kun olin jäämässä pois. Teki mieleni vedellä turpiin mokomaa kusipäätä. Sitten tämä paskapää oli hampurilaispaikassa luuttuamassa. Sotkin tahallani lattiaa. Toivottavasti jäpikäs on tukehtunut kokaiiniin tms.

Vierailija
33/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hirveen näkönen.

Äitiski lähti ku oot niin kamala.

Oot ruma.

Vierailija
34/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin vanhinta siskoani aikoinaan lapseni kummiksi, totesi mulle - "tolla lapsella tulee olemaan huono tulevaisuus."

Vierailija
35/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis siskoni kieltäytyi tulemasta kummiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme