HIRVEINTÄ tai Loukkaavinta mitä joku on sinulle KEHDANNUT sanoa?
Kommentit (35)
Ensimmäinen mieheni sanoi, että minulla on ruma alapää. Siihen loppui se avioliitto.
Sinä olet idiootti, josta ei koskaan voi tulla mitään.
Ei ne USKALLA sanoa mulle mitään sellaista! 😎
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ketkä?
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ketkä?
No ne kaikki, joiden kanssa olen tekemisissä.
"V**t*n homo."
Useasti sanottu nuorempana.
Ei muuten edes olisi loukannut, mutta kun olen oikeasti homoseksuaali. Huutelut ovat itseasiassa loppuneet, kun nykyään olen yhdessä toisen miehen kanssa.
ehkä ne homo huuteliat anto tukensa tulla kaapista? tai sitten kaikkia haukuttiin/sanottiin homoks teininä :D
Eksäni sanoi, että kuinka kehtaan käyttää hametta kun mulla on niin rumat jalat. On eksä varsin hyvästä syystä.
Minulle sanottiin niin. Loukkaannuin.
Kuules tyttö.
Asiakas sanoi ja tuli kamala pahaolo. En voinut kuin itkeä loppupäivän. Sain työterveydestä kaksi viikkoa sairaslomaa.
Vierailija kirjoitti:
ehkä ne homo huuteliat anto tukensa tulla kaapista? tai sitten kaikkia haukuttiin/sanottiin homoks teininä :D
Ei anna mitään tukea. Antaa ainoastaan kuvan siitä että, homous olisi jotenkin väärää ja se hauskaa että joku on homoseksiaali.
Esittelin ideani työpaikalla ja minulle sanottiin Skeidaa. Ja valmistelun sitä varmaan pari kuukautta. Pahinta oli että aivan kaikki haukkuivat ehdotustani. Useita kymmeniä kollegoita. Jouduin käymään terapiassa vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei anna mitään tukea. Antaa ainoastaan kuvan siitä että, homous olisi jotenkin väärää ja se hauskaa että joku on homoseksiaali.
Ja tälläkin palstalla homotellaan kirjoittajia ja Putinin viitataan kaikilla mahdollisilla homoviittauksilla. Hmm?
Maria O. kirjoitti:
Ensimmäinen mieheni sanoi, että minulla on ruma alapää. Siihen loppui se avioliitto.
Onneksi mies pääsi ansasta.
Jäte.
Mies sanoo harva se päivä, myös nyt jouluna on sanonut :,(
Minua sanottiin naiseksi vaikka olen MIES!
"Olet kusipää-narsisti."