Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri syyllistää ja haukkuu slomista

Vierailija
26.12.2022 |

Työpaikalla on muutama ollut saikulla n. 25 päivää vuoden aikana, itse olin syksyllä yht. 5 päivää saikulla ja työkaveri otti muussa asiayhteydessä esiin että täällä vaan kaikki muut saikuttaa kun itse ahkeroi. Mulla oli stressiä ja tulin flunssaan, ei mtn ihmeellisempää (työkaveri myös kiusannut koko syksyn, joten moni muukin tollasessa olis ollu jo paljon enemmänkin saikulla)

Mitä mieltä? Itse on ollut useempaan otteeseen flunssassa töissä tartuttamassa muut ja kerran kun kehotin s lomalle niin suuttui. Mitä tekisitte?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että turpa tukkoon, ellei halua, että asia lähtee eteenpäin. Toisten sairauslomat eivät kuulu muille työntekijöille pätkääkään, eikä ole hänen vallassaan niitä spekuloida tai epäillä. Tyypillinen marttyyriuhriutuja, joka kuvittelee olevansa korvaamaton.

Eli luu kurkkuun heti. Tuollaiset tyypit eivät muuten usko.

Vierailija
2/2 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse peiliin. Marttyyriasennetta pienemmälle kun itsekään et tee työyhteisön eteen kaikkea mahdollista.

Kiusaamiseen ei aina tarvitse kiinnittää huomiota mutta jos hankaloittaa oikeasti omia hommia niin aivoriiheä pystyyn miten saat heille kiusaa aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän