Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertoisitko tapailukumppanille raskaudesta?

Vierailija
26.12.2022 |

Olemme nähneet toisiamme pari kuukautta. Nyt joulun alla emme kohta kolmeen viikkoon kiireiden takia ja seuraavan kerran mahdollista tavata parin viikon päästä.
Meillä on yhteisiä ystäviä jota kautta olemmekin tavanneet. Kumpikaan ei tässä mukana ole etsimässä mitään rakkautta tai tiivistä suhdetta vaan ihan rennolla mielellä.
En haluaisi tiedon leviävä kavereiden keskelle, emme ole edes hetkeen nähneet ja lopulta asian ei tarvitse häntä mitenkään koskettaa.
Mutta onko moraalisesti väärin olla kertomatta?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on abortti jo hoidettu ennen kuin näette. Kerro sitten jos siltä tuntuu. Turha alkaa millään viestillä asiaa kertomaan.

Vierailija
42/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko reiluinta ottaa asianomaiseen yhteyttä ja kertoa että ehkäisy petti että miten toivoo jatkon .

"Tahdotko olla mukana kurkistamassa pönttöön?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi et käyttänyt ehkäisyä tuossa vaiheessa tapailua?

Olet typerä.

*miksi ette

*olette kumpikin typeriä

-lapsen tekoon tarvitaan kahden ihmisen erilaisia sukusoluja.

Vierailija
44/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niin kuin tappaisit miehesi lapsen. Ja ilman että kysyisit miehen mielipidettä. Mieti miltä tuntuisi jos itse olisit mies ja lapsesi ei saisi elää.

Vierailija
45/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että niin kuin tappaisit miehesi lapsen. Ja ilman että kysyisit miehen mielipidettä. Mieti miltä tuntuisi jos itse olisit mies ja lapsesi ei saisi elää.

Itse ainakin olisi ihan iloinen jos ei vaivautuisi minulle kertomaan. Sanon siis aplle että älä kerro, kukaan ei siitä hyödy mitään.

Vierailija
46/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä kenen pentu on kyseessä

Ajattelin että olisi itsestään selvää että se ketä tapailen on syyllinen.

Ap

Syyllinen olet ihan itse,olisit käyttänyt ehkäisyä.

Tapailusuhteissa mies käyttää ehkäisyä, kondomia.

Miksi, jos nainen syö pillereitä? Ei seksi tunnu miltään kondomin kanssa. Pillerit on kuitenkin yli 99% varma ehkäisykeino.

Taudit ja kuka jonkun tapailun takia ottaa terveyshaitat.

Vierailija
47/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman hämmentynyt, miten moni ei kannata rehellisyyttä ja avoimuutta. Vaikka ei tästä varmaan nykyaikana pitäisi yllättyä. Yhä useampi tuntuu ajattelevan isojenkin asioiden pimittämisen olevan ihan okei. Minusta asiasta pitäisi ehdottomasti kertoa, mutta näemmä olen vähemmistössä.

Vierailija
48/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hieman hämmentynyt, miten moni ei kannata rehellisyyttä ja avoimuutta. Vaikka ei tästä varmaan nykyaikana pitäisi yllättyä. Yhä useampi tuntuu ajattelevan isojenkin asioiden pimittämisen olevan ihan okei. Minusta asiasta pitäisi ehdottomasti kertoa, mutta näemmä olen vähemmistössä.

Miksi pitäisi kertoa? Minusta jos haluaa pitää rennon tapailusuhteen niin ei siihen sitten tuoda asioista jotka saattaa olla raskaita. Nyt emme vaan tiedä onko se aplle tai miehelle.

Vierailija
49/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä on julmia ja ilkeitä vastauksia. Ehkäisy ei ole 100% eikä ap tässä nyt sanonut olevansa nalkittamassa.

Ap, voimia. Teet niin kuin sinusta parhaalta tuntuu.

Aika löyhämoraalista porukkaa palstalla kun 36 ei itse tietäisi kenelle on raskaana ja 19 suunnittelee saavansa jonkun "nalkkiin".

Että ei täällä kannatta moraalivastauksia hakea.

Vierailija
50/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei tässä mukana ole etsimässä mitään rakkautta tai tiivistä suhdetta vaan ihan rennolla mielellä.

Ja silti nussitte?

Vierailija
51/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortista on tullut asia johon suhtaudutaan liian kevytmielisesti. Ei haluta enää ajatella että siinä lopetetaan elämä.

Vierailija
52/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan ei tässä mukana ole etsimässä mitään rakkautta tai tiivistä suhdetta vaan ihan rennolla mielellä.

Ja silti nussitte?

Niin? Sitä varten tuollaiset tapailusuhteet on. Itse en sellaista mistään kaveriporukan sisältä hommaisi.

Vierailija
53/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä on julmia ja ilkeitä vastauksia. Ehkäisy ei ole 100% eikä ap tässä nyt sanonut olevansa nalkittamassa.

Ap, voimia. Teet niin kuin sinusta parhaalta tuntuu.

Ei hätää, jaksan kyllä. Ja ainostaan huvittaa nämä viestit. Aika harva osasi vastata ja vielä perustellen.

Yksikään ehkäisyyn liittyvä viesti ei ole minulta, se kun ei liity aiheeseen.

Aborttiin olen menossa, jokainen saa tuomi minkä jaksaa, sekin vain huvittaa ihmisiltä jotka eivät minusta mitään tiedä.

Ehkä joku vielä haluaa kertoa miten itse toimisi ja miksi?

Ap

Vierailija
54/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies ansaitsee tietää mitä olet tekemässä.

Vierailija
55/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortista on tullut asia johon suhtaudutaan liian kevytmielisesti. Ei haluta enää ajatella että siinä lopetetaan elämä.

Itse en pysty näkemään aborttia elämän lopettamisena. En kun olen nähnyt miten oikeita eläviä ja tuntevia olentoja kohdellaan ihmisten toimesta. En usko että olen ainoa jonka ajatusmaailmaan tehotuotanto on vaikuttanut.

Vierailija
56/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka panee paljaalla jotain tapailuaan on idiootti.

Vierailija
57/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies ei ole mies.

Vierailija
58/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti mitä mies ajattelisi kun 10vuoden yhdessä olon jälkeen kuulee asiasta

Vierailija
59/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerron ennen aborttia tarkoittaa se että laitan hänelle viestin kun hän on lomalla toisessa maassa. Onko hyvä idea?

Ap

Vierailija
60/79 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mieti mitä mies ajattelisi kun 10vuoden yhdessä olon jälkeen kuulee asiasta

Päätetään tapailla sängyssä. Silloin on jo etukäteen syytä ymmärtää, että nainen voi tulla raskaaksi. Tapailusuhde ei ole mikään perhesuhde. Enkä niitä itse halua edes harrastaa.

-ohis