Kuuluuko vaimon tehdä aamiaisleivät?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tuo voikkuleivät ja niiden kanssa nopsa suihinotto.
Ei sulla on vaimoa.
kyllä minä olen tehnyt viimeiset 25 vuotta. ukko on valittanut yhden kerran, kun unohdin kiireessä ottaa aamiaisjuuston päältä kelmun pois.
Itse teen lapsille niin samalla ne ukonkin ruispalalat tulee siinä voideltua ja heitettyä vähän juustoa ja kinkkua päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi aplle, vaimon ei kuulu tehdä yhtään mitään sinun vuoksesi. Hän on vaimo, ei töissä sinulle.
Miehellä ei kai sitten myöskään ole velvollisuuksia vaimoa kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee meillä aina aamiaisleivät.
Ei hän ole sinulla töissä.
Teen miehelleni aamiaisleivät, tänä aamuna lohileivän. Teen myös eväsleivät töihin. Siinä menee vain pari minuuttia. Iisi homma. Osoitan täten rakkauteni. Olemme olleet yhdessä 16 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Teen miehelleni aamiaisleivät, tänä aamuna lohileivän. Teen myös eväsleivät töihin. Siinä menee vain pari minuuttia. Iisi homma. Osoitan täten rakkauteni. Olemme olleet yhdessä 16 vuotta.
Olet vissiin ainoa laatuasi tällä palstalla. Et taida kirjoitella kovinkaan usein vauva.fi:hin. Katkeruus loistaa poissaolollaan kirjoituksestasi.
Jos mies ei osaa itse tehdä leipiään, mitä sellaisella miehellä tekee? Potku perseelle vain.
Sananlaskut
12:4 Kelpo vaimo on puolisonsa kruunu, mutta kunnoton on kuin mätä hänen luissansa
31:10 Kelpo vaimon kuka löytää? Sellaisen arvo on helmiä paljon kalliimpi
1.Pietarin kirje:
3:5 Sillä näin myös muinoin pyhät vaimot, jotka panivat toivonsa Jumalaan, kaunistivat itsensä ja olivat miehillensä alamaiset;
3:6 niin oli Saara kuuliainen Aabrahamille, kutsuen häntä herraksi; ja hänen lapsikseen te olette tulleet, kun teette sitä, mikä hyvää on, ettekä anna minkään itseänne peljättää
Oma mieheni kokkaa minulle munakkaita aamuisin. Hyviä tekeekin. Välillä sitten pekonia ja munia, uppomunia jne.
Mies on tehnyt minulle leivät joitakin kertoja, itse tehnyt hänelle kerran. Vastasiko tämä kysymykseesi vai oletko sitä mieltä, että vaimon ei tulisi tehdä omia leipiään?
Jos olet sellainen quqqo toro hoto toro hoto mies.
Miksi kuuluisi? Hienoa jos haluaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen ruoalla rakastava. Mä teen meidän kaikki lämpimät ruoat, mutta leipänsä mies saa jatkossakin tehdä itse. Meillä takana 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Sananlaskut
12:4 Kelpo vaimo on puolisonsa kruunu, mutta kunnoton on kuin mätä hänen luissansa
31:10 Kelpo vaimon kuka löytää? Sellaisen arvo on helmiä paljon kalliimpi
Onko kelpoja vaimoja joskus löytänyt hulttio miehet?
Kyllä se mies on se joka tuo leivän taloon mutta vaimo kantaa sen pöytään. Vaihtoehtoja kun on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mies on se joka tuo leivän taloon mutta vaimo kantaa sen pöytään. Vaihtoehtoja kun on.
Mies siis käy kaupassa? Nykyisin aika usein vaimo tuo ne ruuat kaupasta kotiin. Onko silloin miehen tehtävä koittaa ruoka pöytään?
Meillä vaimo joskus koettelee rajojaan.
Joku komento pitää talossa olla.