Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoden tärkein kulissipäivä olisi sitten tänään. Lähdetään reippailemaan ja nähdään ihmisiä :D Luuletko että onnistuu teidän poppoolta?

Vierailija
26.12.2022 |

Jätetäänkö mies suosiolla nojailemaan lapion varteen pihalle "lumitöihin"?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä universumissa oikein elät? Kelle niitä kulisseja pitäisi pitää ja mikä on este miehen ottamiselle mukaan?

Vierailija
2/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kulissipäivä? ei tarvitse esittää mitään kellekkään kun ei ole tarvinnut taaskaan dokailla eikä mokailla eikä imeä itteään täyteen roskaruokaa.. Olen aina valmis niin sanotusti.. Eläkää te muut kulissianne :D

M.30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kulissipäivä? ei tarvitse esittää mitään kellekkään kun ei ole tarvinnut taaskaan dokailla eikä mokailla eikä imeä itteään täyteen roskaruokaa.. Olen aina valmis niin sanotusti.. Eläkää te muut kulissianne :D

M.30

Tää ei sit koskenut sua! Onnea paremmasta elämästäsi! :)

Vierailija
4/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu poppoolta, koska mies on töissä.

Vierailija
5/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä oikein horiset? Söitkö vahingossa anopin lääkkeitä?

Vierailija
6/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tänään ihana löhöilypäivä. Kaikki jouluhärdelli on ohi, vanhempani, siskoni perheineen ja aikuiset lapseni palaavat koteihinsa, ja ajattelin viettää päivän kirjan kanssa sohvan nurkassa. Vaikka tykkäänkin sukujoulusta, on ihanaa kun palaa rauha ja voin olla hiljaisuudessa tekemättä mitään. Kotona on pari teiniä ja puoliso, mutta he nauttivat rauhasta myös.

Eikä ole muutenkaan tarvetta millekään kulisseille.

Vierailija
7/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 67 v, en ole koskaan viettänyt kulissipäivää, mitä silloin tehdään? Anna hyvät ohjeet niin kokeilen tänään.

Vierailija
8/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uusi juttu mullekin, annahan, aloittaja, ohjeet päivään. Miten runko päivälle muodostuu? Pukeutuminen ym, entä onko ajankohdalla väliä, milloin lähtö kulisseja näyttämään naapureilleko vai kelle? Osallistuuko ohjelmanumeroon koko perhe?

Vierailija
9/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissipäivä? Mitä?

Vierailija
10/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.30

Tää ei sit koskenut sua! Onnea paremmasta elämästäsi! :)

Ei koske suurinta osaa, taitaa olla ap:n henkilökohtainen ongelma.

Vierailija
11/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä universumissa oikein elät? Kelle niitä kulisseja pitäisi pitää ja mikä on este miehen ottamiselle mukaan?

Suomalainen okt-, rivari- ja kerrostaloalue. Joku sanoisi lähiö mutta asukkaat ei.

Vierailija
12/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uusi juttu mullekin, annahan, aloittaja, ohjeet päivään. Miten runko päivälle muodostuu? Pukeutuminen ym, entä onko ajankohdalla väliä, milloin lähtö kulisseja näyttämään naapureilleko vai kelle? Osallistuuko ohjelmanumeroon koko perhe?

Menette vaikka pulkkamäkeen jossa on muut samanlaiset perheet. Varmaan valoisaan aikaan on se milloin muutkin siellä on. Päällä uusia lahjaksi saatuja ulkoiluvaatteita esim. pitkä untuvatakki ja lapsilla uudet pulkat.

Englannissakin kuninkaalliset käveli kirkkoon ja se on perinteisesti suuri tapaus siellä ja maailmanlaajuisesti.

Mitä mä tätä sulle selitän. Ikään kuin olisi muka uutta ja ennenkuulumatonta!

Vierailija
13/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menette vaikka pulkkamäkeen jossa on muut samanlaiset perheet. Varmaan valoisaan aikaan on se milloin muutkin siellä on. Päällä uusia lahjaksi saatuja ulkoiluvaatteita esim. pitkä untuvatakki ja lapsilla uudet pulkat.

Englannissakin kuninkaalliset käveli kirkkoon ja se on perinteisesti suuri tapaus siellä ja maailmanlaajuisesti.

Ruotsissakin:

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_1200,h_800,ar_1.5,dpr_1,c_fill…

Vierailija
14/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on miehen kanssa vietetty joulua kahdestaan, lapsi on puolisonsa kanssa anoppilansa sukujoulussa. Mies on pelaillut pitkälle aamuyöhön ja heräilee vasta iltapäivästä. Minäkin rauhoitin oman jouluni kaikilta ulkoatulevilta paineilta pysymällä visusti somesta poissa.

Tänään on sähkö halpaa, joten eiköhän tästä pyykkipäivä tule. Mutta pieni ulkoilu ei olisi pahasta, johan tässä on useampi päivä oltu sisällä.

Vierailija
15/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ajattelin lähteä kauppaan reippailemaan, sinne on vähän kävelymatkaa. Muu "poppoo" saa jäädä kotiin, eli mies ja kissa. 

Vähän jännittää kuinka liukasta siellä on. En ole yli viikkoon käynyt ulkona kun oli karmea flunssa. Eilen ja tänään on alkanut olo normalisoitua. 

Kulissipäivä kuuostaa vähän katkeroituneen henkilön keksimältä ilmaisulta. Eikö ap:llä ole sitä poppoota tai uuttaa takkia vai mistä hiertää?

Vierailija
16/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, me viisikymppiset kahdestaan pulkkamäkeen =)

Vierailija
17/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen okt-, rivari- ja kerrostaloalue. Joku sanoisi lähiö mutta asukkaat ei.

Minä asun pienessä rivariyhtiössä, mistään ei kuulu mitään, naapuria olen nähnyt viimeksi viisi päivää sitten. Moikataan pihalla jos siihen yhtaikaa satutaan, mitään kulissia ei pidetä. Taisin jopa toivottaa hyvät joulut naapurille kun näin. Yhden naapurin kanssa juttelen pihalla pitempään, hän on yksinäinen naisihminen ja olen ajatellut, että muutaman sanan voin vaihtaa, ihan kiva kuulumiset kysyä. Mikään lähiö tämä ei ole kun on keskellä kotikaupunkiani tämä talomme.

Vierailija
18/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kalsaripäivä ja voi rentoutua verskoissa. Mennään lenkille eikä tartte pönöttää kuin jouluna

Lapset leikii kamujen kanssa

Vierailija
19/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viettänyt kulissipäivän jo aattona. Haluan sen ekaksi pois alta. Tänään saan olla kotona rauhassa. En ikimaailmassa voisi rentoutua aattona jos tiedän että tapanina pitää vielä lähteä sukuloimaan. Meillä sukulaisille sen verran matkaa myös että autossa istumista riittää.

Vierailija
20/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissipäivä on kyllä aattona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi