Naiseton mies, millaisen naisen ottaisit?
Kommentit (35)
Isosti ajattelevan, fiksun ja liikunnallisen.
M.30
En ole naista vailla. Viihdyn yksin.
Sellainen mukava naapurintytön kun saisi 🤗
En tässä iässä enää minkäälaista. Nuorempana tietysti jokin luonteelleen yhteensopiva olisi ollut toiveissa.
-m58-
hintikan, kävisimme sienimetsässä ja pelaamassa frisbeegolfia. kesällä sitten suppailua ja lenkkeilyä, koska pitäisimme kunnostamme huolta.
M32
Ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Naisellinen. Turha toivo että sellaisen löytäisin(siis kyllä näitä on, mutta yhdellekkään en varmasti kelpaisi kumppaniksi), haaveita vain.
Tunnen yhden kivan ja nätin, olisipa hän otettavissa, tai mieluummin tykkäisi minusta.
Sellaisen jolla on pari kissaa, jotka tulisivat toimeen omien kattieni kanssa. Elettäisiin kissankarvojen peittämää elämää!
16-23v
Hoikka/siro, alle 50kg
Kaunis
Tykkää ryhmäseksistä
Vierailija kirjoitti:
Kello tikittää. Ottaisin mikälaisen tahansa jos saisin. Olen 42v moukka kukaan ei huoli.
Moukkamaisuudesta voi myös opetella eroon.
Tatuoimaton tavisnainen. Onko liikaa vaadittu?
Kissamies kirjoitti:
Sellaisen jolla on pari kissaa, jotka tulisivat toimeen omien kattieni kanssa. Elettäisiin kissankarvojen peittämää elämää!
Kiinnostuin.
Kunhan ei ole tatuointeja eikä polta tupakkaa.
Muuten ei mitään väliä.
Seksistäkään ei tarvitsisi tykätä, hoitelen kyllä itse itseni.
Otan sellaisen jonka pystyn saamaan. Todennäköisesti valinta kohdistuu pehmeään ja pyöreään yh-äitiin.
ulkolaisessa puutarhan pelastajissa on uhkea tosi nainen sellaisen kun sais minun ihanne naiseni.
kokea ja uhkea järkeväkin kirjoitti:
ulkolaisessa puutarhan pelastajissa on uhkea tosi nainen sellaisen kun sais minun ihanne naiseni.
Charlie Dimmock? Oli 90-luvulla joka toisen brittimiehen märkä päiväuni ja ainoa syy katsella televisiosta puutarhaohjelmia. Ei ollut ihan yhtä uhkea silloin, mutta heilutti ansiokkaasti puutarhatyökaluja, eikä hänellä ollut paidan alla liivejä heiluriliikettä haittaamassa.
Käheä-äänisen kaljalla käyvän lähibaarien pikku Myyn, jonka lempinimi ei kertoisi mitään kehon koosta, mieluumminkin räväkästä luonteesta.
Peppi-Pitkätossumaisen heppamielisairaan, joka haisisi hevonhumpalle ja ratsastaisi piiska kädessä lyöden reisiini kipeät mustelmat ratsastussaappaidensa kannuksilla.
Näin vanhemmiten muistelen, etten voinut ottaa naista, joka tyytyisi minunlaiseeni. Tai sitten olin vain pelkuri, joka pelkäsi etukäteen hylätyksi tulemista.
Kello tikittää. Ottaisin mikälaisen tahansa jos saisin. Olen 42v moukka kukaan ei huoli.