Naiset! Mikä ulkonäössä on sellanen mitä katsot ensimmäisenä?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Ryhti ja yleinen olemus. Ilme on myös tärkeä. Itserakkaat maailmannavat ja toisaalta kaikkeen tyytymättömät mielensäpahoittajat kierrän kaukaa. Molemmista saa jo viitteitä ulkonäöstä, vaikkei se tietenkään kerro kaikkea.
Joo, oon tavannut miehiä jotka aluksi ovat niin hirveän mukavia ja innostuneita monista asioista myönteisellä asenteella. Kun aikaa on kulunut, alkaa se negatiivisuus ja tyytymättömyys kaikkeen tulla esiin. Jotenkin tuntenut itsensä huijatuksi, toinen esittänyt muuta kuin todellisuudessa on...
Hampaat! Hampaat hampaat hampaat. Varakkaalla on varaa ne hoidattaa.
Vierailija kirjoitti:
Säihkyvät silmät, söpö hymy, siististi leikatut hiukset ja lempeä ääni.
Pedofiili.
Kasvot, ei tarvitse olla sellainen todella komea, vaan kunhan miellyttää mun silmää.
En pysty vastaamaan enää. Niin pitkään jo naimisissa, ettei kiinnosta.
Silmät. Minulle on tärkeää, että mies on hoikka tai normaalipainoinen. Iso maha tai miestissit saa katseeni heti muualle.
Siisti ja asiallinen tilanteeseen sopiva pukeutuminen. Yleinen hygienia ja siisteys olemuksessa, esim rasvaiset ylipitkät hiukset kiinnittävät huomion, eivätkä positiivisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Nenän koko ennustaa huonosti mulkun kokoa tiedoksi naisille
Mutta kertoo muodon.
Liikkuminen siis se miten kantaa itsensä. Hyvät hampaat ja mahtava puheääni.
Kunnollinen herkästi nauraja on mahtis sellainen, joka hoksaa ja jatkaa juttua aina hauskempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Nenän koko ennustaa huonosti mulkun kokoa tiedoksi naisille
Onko sulla iso klyyvari ja miniatyyrikikuli vai päinvastoin? Sellainen nöpönenä miehellä on huvittavan näköinen, varsinkin jos muuten miehekkäät kasvot.
Silmät, kasvot, hartiat, olemus, etumus, peppu... tässä järjestyksessä.