Naisten seksuaalinen haluttomuus johtuu usein miehestä
Joko miestä ei kiinnosta auttaa kotitöiden tekemisessä tai miestä ei kiinnosta naisen nautinto seksissä.
Kyllähän nainen seksiä haluaa, jos suhteessa ovat asiat hyvin.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä ei seksi kiinnosta, sillä olen liian stressaantunut lumitöistä, auton huollosta ja talon rakentamisesta.
Jos vaimo osallistuisi edes talvirenkaiden vaihtamiseen kerran vuodessa, voisin kyllä tuupata muutamaan kertaan seuraavana päivänä, mutta niin kauan kun tasa-arvo parisuhteessamme ei toteudu, olen liian ylirasittunut harrastamaan seksiä.
Toinen seksittömyyttä aiheuttava seikka on metatyö, renkaanvaihto, paikka, aika, renkaiden kunto, uusien hankkiminen, käytetyt vai uudet, hankintapaikka, vaihtopaikka, tasapainotus ja renkaiden merkki, lumityöt, laitteiden kunto, uusimistarve, lumilingon huolto, onko talossa pienkonebensiiniä vai lykätäkö koneeseen 98:a, lumikolan ja lapion aerodynaamisuus, jäätymispiste ja lukemattomat muut seikat rasittavat aivojani tavalla ettei mulukkuun enää riitä verta.
Ollapa nainen ja vain levittää jalkansa, tummelilla tai ilman.
Pari kertaa tuupata, vaimon kosteus hoidetaan tummelilla ja tämän pitäisi olla juhlaa, kun kirjoitat tästä miehen runkkauksesta naisen kehoon "ollapa nainen"
Kuivuuteen on olemassa liukuvoiteita, joita käyttämällä sukupuoliyhteys onnistuu kivuttomasti.
Impotenttiuteen on olemassa lääkkeitä, jotka eivät poista pään sisäisiä ongelmia.
Kumpi on mielestäsi helpompaa toteuttaa?
Rakastella käyttäen liukuvoidetta?
Rakastella jos mulukku ei seiso?
Yleensä tahtoo lisää sitä mistä nauttii, joten mitä enemmän kiinnostaa myös kumppanin nautinto oman lisäksi, niin sitä todennäköisemmin myös saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pysykää sitten omissa piireissänne. Ei kukaan mies halua pihtarinaisen seuraa.
Tällä palstallahan vain pihtarinaiset ovat kunnollisia naisia ja muut naiset h*ria. Sitten itketään, kun ei edes se vihkisormus muuttanut pihtaria. No pihtarin tilasit, pihtarin sait.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä ei seksi kiinnosta, sillä olen liian stressaantunut lumitöistä, auton huollosta ja talon rakentamisesta.
Jos vaimo osallistuisi edes talvirenkaiden vaihtamiseen kerran vuodessa, voisin kyllä tuupata muutamaan kertaan seuraavana päivänä, mutta niin kauan kun tasa-arvo parisuhteessamme ei toteudu, olen liian ylirasittunut harrastamaan seksiä.
Toinen seksittömyyttä aiheuttava seikka on metatyö, renkaanvaihto, paikka, aika, renkaiden kunto, uusien hankkiminen, käytetyt vai uudet, hankintapaikka, vaihtopaikka, tasapainotus ja renkaiden merkki, lumityöt, laitteiden kunto, uusimistarve, lumilingon huolto, onko talossa pienkonebensiiniä vai lykätäkö koneeseen 98:a, lumikolan ja lapion aerodynaamisuus, jäätymispiste ja lukemattomat muut seikat rasittavat aivojani tavalla ettei mulukkuun enää riitä verta.
Pari kertaa tuupata, vaimon kosteus hoidetaan tummelilla ja tämän pitäisi olla juhlaa, kun kirjoitat tästä miehen runkkauksesta naisen kehoon "ollapa nainen"
Kuivuuteen on olemassa liukuvoiteita, joita käyttämällä sukupuoliyhteys onnistuu kivuttomasti.
Impotenttiuteen on olemassa lääkkeitä, jotka eivät poista pään sisäisiä ongelmia.
Naisena minulle se yhdyntä ei ole kovin tärkeää vaan nautintoa tuo paljon enemmän suuseksi ja klitoriksen hyväily käsin.
Kivuton yhdyntä ilman nautintoa ei ole käsitykseni hyvästä seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kyllä haluan miestä joka tapauksessa. Riittää että näyttää hyvältä. Nainen joka ei halua, ei välttämättä halua miestä vaikka päällä seisoisi. Nämä tapaukset ovat yleensä itsensä kieltäviä lesboja.
Mitä hyötyä siitä miehen hyvästä ulkonäöstä on, jos seksi on pelkkää höyläystä ja jäät aina ilman orgasmia?
Onhan naisilla hysterialelut. Käytä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Suominaisen käsitys hyvästä seksistä: nainen makaa pimeässä lahnana paikallaan ja mies tekee kaikki työt
Näin valitettavasti on, sitten ihmetellään kun seksi käy tylsäksi eikä enää haluta.
Meillä ongelma oli hygienia. Mies kävi seisomassa suihkussa, mutta ei osannut pestä itseään. Sitten suihkun jälkeen samat likaiset bokserit jalkaan. Minulla tulehdus tulehduksen perään. Seksihaluja oli, mutta ne kuolivat siinä kohtaa kun jokapäiväistä esileikkiä oli käskeä miestä pesulle, opastaa pesussa ja kulkea perässä vahtimassa, että vaihtaahan se bokserit.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ongelma oli hygienia. Mies kävi seisomassa suihkussa, mutta ei osannut pestä itseään. Sitten suihkun jälkeen samat likaiset bokserit jalkaan. Minulla tulehdus tulehduksen perään. Seksihaluja oli, mutta ne kuolivat siinä kohtaa kun jokapäiväistä esileikkiä oli käskeä miestä pesulle, opastaa pesussa ja kulkea perässä vahtimassa, että vaihtaahan se bokserit.
Ei jösses, mikä ReiskaRane 🤣🤣🤣!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena minulle se yhdyntä ei ole kovin tärkeää vaan nautintoa tuo paljon enemmän suuseksi ja klitoriksen hyväily käsin.
Jaa'a, eipä se reikä yksin tee kenestäkään hyvää seksissä, että tuskin suurin osa miehistäkään pitää tuota hyvänä seksinä.
Vierailija kirjoitti:
Suominaisen käsitys hyvästä seksistä: nainen makaa pimeässä lahnana paikallaan ja mies tekee kaikki työt
Kertoo ennemminkin siitä ettei nainen ole kiihottunut.
Käyttäjä24389 kirjoitti:
Yleensä tahtoo lisää sitä mistä nauttii, joten mitä enemmän kiinnostaa myös kumppanin nautinto oman lisäksi, niin sitä todennäköisemmin myös saa seksiä.
Jos tuottaa kaksin kertaisen nautinnon naiselle ja seuraavalla kerralla naisen halu seksiin on nolla, 2 x 0 = 0 ! Ei nautinnolla ja kotitöiden tekemisellä ole suoraa yhteyttä haluun. Meillä nainen nauttii panemisesta ja suuseksistä, ensin pitää vain päästä panemaan, eikä se ole helppoa.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa pitää imuroida, pyykätä, tiskata ja lattiat pestä yhtä seksikertaa varten?
Teen kaikki nuo, edellisen kerran seksiä tässä avioliitossa ollut ennen koronaa.
M29
Varmaan nyt ongelmana on se seksin taso, ei kotityöt, jos osasi kotitöistä teet. Kannattaa vaimolta kysyä, että millaista seksin pitäisi olla kanssasi, että vaimo sitä haluaisi.
Myös sillä. että koskettaa ja hellii muutoinkin, kuin seksimielessä on merkitystä. eri
Vierailija kirjoitti:
Oikea kumppaninvalinta lisää kyllä valtavasti omaa hyvinvointia. Tämmösissä tapauksissa se on mennyt päin p€rsettä. Ja pahasti.
On mulla vaan asiat hyvin, kun saan p!llua vaikka joskus jääkin siivoukset omalla vuorolla tekemättä.
Kaikki naisen ongelmat johtuvat siitä, mitä mies teki tai ei tehnyt, sanoi tai ei sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annoin useasti sormia ja suuta. Sillain jopa liikaa. Naisen sanoja älä oikeasti enää tai mulla lähtee taju. Kuorsasi aika usein sen jälkeen kun olin antanut yhditettyä suu ja sormet hoitelua. Halusi hän näyttää että osaa sitä nainenkin.
Siitä tuli vähän kilpailu. Kumpikin halusi olla parempi. Jos munalta kysytään niin sieltä löytyi voittaja. Aatelkaa nyt itse. Nainen tekee parastaan että voi leuhkia olevansa se parempi. Tietenkin mä sanoin että olet parempi. Oikeassa asiassa pitää antaa naisen voittaa.
Hitto meillä oli hyvää seksiä.
Ukko40 kirjoitti:
Miksi mun pitäis tiskata ja imuroida samalla kun käyn naapurin muijaa panemassa?
Sen ukkohan tekee ne kotityöt.Koskaan mun ei ole tarvinnut mattoja tampata pilden takia.
Tässähän on vinha perä, ja todistaa hyvin sen, että imuroimalla ei saa seksiä. Vai pesettekö ensin ikkunat, kun käytte jotain varattua naista panemassa?
Joo, itsellä on asiat hyvin kotona, enkä käy muualla. Seksiä on edelleen päivittäin. On katsokaas sitä jännitystä. Voin yli 20 vuoden kokemuksella opettaa, miten juodaan kaljaa sohvalla, ja päälle naidaan joka päivä. Eikä vaimo ole edes vihainen:
Eli ensin hurmataan nuori nainen. Pitää saada se koukkuun, ja taloudellisesti riippuvaiseksi. Mielellään joku lapsi tai kaksi siihen. Sitten, kun on seksiä, niin tehdään kotitöitä, ja huomioidaan vaimoa. Jos ei ole, ollaan kiukkuisia, ja lähdetään yksin jonnekkin, ja jätetään akka selviämään yksin arjesta. Sama koskee kaljanjuontia. Aina kun ollaan pikku kännissä huomioidaan emäntää ja ollaan romanttisia. Tehdään pikkupäissään vaikka joku nettiostos. Ostetaan jotain, mitä vaimo on naukunut pidemmän aikaa. Jos taas ollaan selvinpäin, jätetään eukko huomiotta. Ehkä kiukutellaan lapsellisesti, vaikka ei oikeasti edes kiukuttaisi. Näin nainen ehdollistuu, ja alkaa itse kantaa kaupasta olutta juotavaksi.
Jos tämä on huono tapa, niin siinähän luuttuatte lattioita, tamppaatte mattoja, ja vedätte käteen. Mun ei tartte.
Surkea libido ei imuroimalla hyväksi muutu.
Virkeät hormonitasot joko on tai ei ole.
Toki jokaisen tulee oma puolikkaansa kodin töistä ja rahoituksesta hoitaa, mutta ei tällä mitään tekemistä seksin kanssa ole.
Voi tosiaan johtua miehestä. Mielestäni yksi asia joita naisten / tyttöjen kannattaa opiskella on oma keho. Sitäkautta tietää itse mikä tuntuu hyvältä. Jos ei itse tiedä, niin voiko vaatia että toinen hoitaa "hommat" kotiin puolestasi.