Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten seksuaalinen haluttomuus johtuu usein miehestä

Vierailija
25.12.2022 |

Joko miestä ei kiinnosta auttaa kotitöiden tekemisessä tai miestä ei kiinnosta naisen nautinto seksissä.

Kyllähän nainen seksiä haluaa, jos suhteessa ovat asiat hyvin.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenenkään tee mieli huonoa seksiä.

Hyvää ja ihanaa seksiä pyydetään.

Vierailija
2/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäis tiskata ja imuroida samalla kun käyn naapurin muijaa panemassa?

Sen ukkohan tekee ne kotityöt.

Koskaan mun ei ole tarvinnut mattoja tampata pilden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei rakas, anna mulle hyvää ja ihanaa seksiä".

Ei paineita 🤣

Vierailija
4/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa näille höylääjämiehille sanoa, että huonoa seksiä tai seksiä ikävän kumppanin kanssa ei halua. Pitää syyttää vain omaa luontaista haluttomuutta ja anteeksipyydellen levittää silti jalkansa.

Vierailija
5/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa pitää imuroida, pyykätä, tiskata ja lattiat pestä yhtä seksikertaa varten?

Teen kaikki nuo, edellisen kerran seksiä tässä avioliitossa ollut ennen koronaa.

M29

Vierailija
6/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hei rakas, anna mulle hyvää ja ihanaa seksiä".

Ei paineita 🤣

Jotkut miehet antavat aina hyvää ja ihanaa seksiä, ja sitä saa, kun pyytää mieheltä seksiä.

Vierailija
7/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten seksuaalinen haluttomuus johtuu usein naisesta.

Joko naista ei kiinnosta kotitöiden tekeminen, nalkuttaa kun mies tekee kaiken väärin, pihtaa kun pöytä jäi pyyhkimättä tai ei arvosta miestä lainkaan.

Kyllähän mies seksiä haluaa jos nainen arvostaa miestään ja tuo sen asian ilmi.

Vierailija
8/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä haluan miestä joka tapauksessa. Riittää että näyttää hyvältä. Nainen joka ei halua, ei välttämättä halua miestä vaikka päällä seisoisi. Nämä tapaukset ovat yleensä itsensä kieltäviä lesboja.

Vierailija
9/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa pitää imuroida, pyykätä, tiskata ja lattiat pestä yhtä seksikertaa varten?

Teen kaikki nuo, edellisen kerran seksiä tässä avioliitossa ollut ennen koronaa.

M29

Varmaan nyt ongelmana on se seksin taso, ei kotityöt, jos osasi kotitöistä teet. Kannattaa vaimolta kysyä, että millaista seksin pitäisi olla kanssasi, että vaimo sitä haluaisi.

Vierailija
10/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miehenä ei seksi kiinnosta, sillä olen liian stressaantunut lumitöistä, auton huollosta ja talon rakentamisesta.

Jos vaimo osallistuisi edes talvirenkaiden vaihtamiseen kerran vuodessa, voisin kyllä tuupata muutamaan kertaan seuraavana päivänä, mutta niin kauan kun tasa-arvo parisuhteessamme ei toteudu, olen liian ylirasittunut harrastamaan seksiä.

Toinen seksittömyyttä aiheuttava seikka on metatyö, renkaanvaihto, paikka, aika, renkaiden kunto, uusien hankkiminen, käytetyt vai uudet, hankintapaikka, vaihtopaikka, tasapainotus ja renkaiden merkki, lumityöt, laitteiden kunto, uusimistarve, lumilingon huolto, onko talossa pienkonebensiiniä vai lykätäkö koneeseen 98:a, lumikolan ja lapion aerodynaamisuus, jäätymispiste ja lukemattomat muut seikat rasittavat aivojani tavalla ettei mulukkuun enää riitä verta.

Ollapa nainen ja vain levittää jalkansa, tummelilla tai ilman.

Vierailija
11/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kyllä haluan miestä joka tapauksessa. Riittää että näyttää hyvältä. Nainen joka ei halua, ei välttämättä halua miestä vaikka päällä seisoisi. Nämä tapaukset ovat yleensä itsensä kieltäviä lesboja.

Mitä hyötyä siitä miehen hyvästä ulkonäöstä on, jos seksi on pelkkää höyläystä ja jäät aina ilman orgasmia?

Vierailija
12/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten haluttomuus johtuu yleensä naisesta.

Vierailija
13/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi monta, jos seksistä puhuttaisiin ja seksin aikana neuvotaan. Tee näin ja näin. Jatka vielä jne.

Vierailija
14/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Varmaan nyt ongelmana on se seksin taso, ei kotityöt, jos osasi kotitöistä teet. Kannattaa vaimolta kysyä, että millaista seksin pitäisi olla kanssasi, että vaimo sitä haluaisi.

Jaa'a, luultavammin se käy panemassa jonkun muun kanssa.

Vierailija
15/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää sitten omissa piireissänne. Ei kukaan mies halua pihtarinaisen seuraa.

Vierailija
16/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua miehenä ei seksi kiinnosta, sillä olen liian stressaantunut lumitöistä, auton huollosta ja talon rakentamisesta.

Jos vaimo osallistuisi edes talvirenkaiden vaihtamiseen kerran vuodessa, voisin kyllä tuupata muutamaan kertaan seuraavana päivänä, mutta niin kauan kun tasa-arvo parisuhteessamme ei toteudu, olen liian ylirasittunut harrastamaan seksiä.

Toinen seksittömyyttä aiheuttava seikka on metatyö, renkaanvaihto, paikka, aika, renkaiden kunto, uusien hankkiminen, käytetyt vai uudet, hankintapaikka, vaihtopaikka, tasapainotus ja renkaiden merkki, lumityöt, laitteiden kunto, uusimistarve, lumilingon huolto, onko talossa pienkonebensiiniä vai lykätäkö koneeseen 98:a, lumikolan ja lapion aerodynaamisuus, jäätymispiste ja lukemattomat muut seikat rasittavat aivojani tavalla ettei mulukkuun enää riitä verta.

Ollapa nainen ja vain levittää jalkansa, tummelilla tai ilman.

Pari kertaa tuupata, vaimon kosteus hoidetaan tummelilla ja tämän pitäisi olla juhlaa, kun kirjoitat tästä miehen runkkauksesta naisen kehoon "ollapa nainen"

Vierailija
17/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä komppaan tässä kyllä naisia. Mutta teidän pitää tuoda se jollakin tavalla ilmi millaisesta seksistä pidätte. Ymmärrän että toiveenne miehen suhteen on "osaa kaikki temput kuin itsestään".

Entä jos joskus vuoroteltaisiin - toisinaan tehdään sitä mistä mies pitää, toisinaan on taas naisen nautinnon vuoro.

Vierailija
18/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös naisia jotka eivät halua seksiä ja miehiä kuten minä.

Vierailija
19/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muuten ihana kumppani, joka myös auttaa kotona, niin kyllä sitä huonoakin seksiä silloin harrastaa, kun se on kuitenkin mukavaa yhdessäoloa.

Jos on ikävä kumppani, joka ei tee kotona mitään ja seksi on huonoa, niin miksi sitä viitsisi vaivautua.

Jos on ikävä kumppani, mutta seksi hyvää, niin kai sitä välillä ihan omaksi huvikseenkin viitsii.

Vierailija
20/79 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä komppaan tässä kyllä naisia. Mutta teidän pitää tuoda se jollakin tavalla ilmi millaisesta seksistä pidätte. Ymmärrän että toiveenne miehen suhteen on "osaa kaikki temput kuin itsestään".

Entä jos joskus vuoroteltaisiin - toisinaan tehdään sitä mistä mies pitää, toisinaan on taas naisen nautinnon vuoro.

Kyllä näille miehille on omista toiveista kerrottu, ne on vaan jätetty huomioimatta. Yksi miesystäväni jopa jauhoi mantraa "hän ei voi itselleen mitään, vaan hänellä on fyysinen pakko päästä heti panemaan". Oli sitten melko lyhyt suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme