Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteen alku, kun toinen epävarma

Vierailija
25.12.2022 |

Onko teillä kokemusta siitä, että parisuhde olisi koskaan saanut alkunsa siitä tilanteesta, että toinen ilmaisee jo aika alkuvaiheessa, ettei tiedä haluaako parisuhdetta?

Olin itse tällaisessa kevyemmin alkaneessa suhteessa, mutta en kestänyt sitä yhtään hyvin. Katkaisin suhteen ja nyt jäi mietityttämään, olinko liian hätäinen ja mies vaan hitaasti lämpiävää sorttia.

Mutta eikö sen yleensä tiedä heti, kun toinen kolahtaa? Mihin siinä mitään epäröimistä tarvitsee, etenkin kun ensitreffeillä on ensin käynyt selkeästi ilmi, että etsii pidempää suhdetta. Tuntui tympeältä olla kuin koeajalla, kelpaisiko oikeaan seurusteluun. Kun lopulta kysyin suoraan ja sain vastaukseksi "ehkä", sain tarpeekseni.

Mies puolestaan pahastui, kun en ollut ymmärtänyt, että kyllä hänellä tunteita "alkoi jo olla". Pari kuukautta tapailtiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa kun kolahtaa. Ihan viisaasti teit.

Vierailija
2/5 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolahti vuoden tuntemisen jälkeen ja ollaan nyt oltu 10 vuotta yhdessä. Saatoit olla liian hätäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti viestittää, että pari kuukautta lisää olisi voinut vielä sinua höylätä, kun ketään muutakaan ei ole nyt tarjolla.

Vierailija
4/5 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo uskomus "tietää heti" on ihan paskaa. Ei aina tod tiedä eikä tiedä aina vaikka olisi naimisissa! Rakkaus menee jokaisella eri tavalla. Itse seurustelin ystäväni kanssa aikoinaan, jonka kanssa ihastuimme ja tunteet heräsivät vasta 5v tuntemisen jälkeen.

Erään ihmissuhteen alussa koin valtavaa epävarmuutta ja olin huonossa paikassa itseni kanssa, mutta rakkauskupla tuli 1v jälkeen.

Vierailija
5/5 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ala täysin luottamaan toiseen ihmiseen parin kuukauden tuntemisen jälkeen. En itsekään pystyisi. On pelottavaa päästää toinen ihminen muita lähemmäs, etenkin jos taustalla on huonoja kokemuksia. Toiset vaativat enemmän aikaa.