Miksei Sannamarin osallistunut Hurstin köyhien joulujuhlaan
Mutta lensi yksityiskoneella joka maksoi valtiolle vähintään 100 000eur austaliasta albaniaan parantamaan maailmaa. Miksei kukaan poliitikoista osallistunut, vaikka mm. ohisalo ja sata muuta poliitikkoa viihtyi egyptin ympäristömaailman parannus kokouksessa jonne lensi ykstyiskoneilla?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Todennut että töitä nyt tekevälle löytyy ja hus siitä työnhakuun.
Mitä auttaa työnhaku jossei sitä suomalaisille työttömille anneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vihaa suomalaisia enemmän kuin mitään, ovathan koti, uskonto ja isänmaa hänelle pelkkiä vitsejä kuten itse sanoi eräässä haastattelussa.
Marin ei koe oman kertomansa mukaan yhteneväisyyttä Suomeen tai suomalaisuuteen.
Joku voisi tässä vaiheessa tietysti perustellusti kysyä, että miksi hän siis on Suomen pääministeri?
Kenen etuja siis Marin ajaa?
Kuka siis on hänen todellinen työnantajansa?
WEF?
Globalistit?
Kai kansalaiset vihdoin tajuaa, ettei tämäntyyppisiä omaa kansaansa vihaavia tule äänestää politiikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vihaa suomalaisia enemmän kuin mitään, ovathan koti, uskonto ja isänmaa hänelle pelkkiä vitsejä kuten itse sanoi eräässä haastattelussa.
Marin ei koe oman kertomansa mukaan yhteneväisyyttä Suomeen tai suomalaisuuteen.
Joku voisi tässä vaiheessa tietysti perustellusti kysyä, että miksi hän siis on Suomen pääministeri?
Ihan virallisesti on pankkirien valtaa ajavan WEFin agendanedistäjänä WEF:in palkkalistoilla.
Ja paljonko saa palkkaa?
Varmaan jotain ihan muodollista pankeillahan loppuu raha ja ihan talkoohengessä. Niinkuin aina tapaansa kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WEF?
Globalistit?
Kai kansalaiset vihdoin tajuaa, ettei tämäntyyppisiä omaa kansaansa vihaavia tule äänestää politiikkaan?
Miksi laitetaan edes ehdolle. Joku orpo on ihan samaa tasoa.
Perussuomalaiset vihaavat Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Sanna ole köyhä, miksi hän osallistuisi köyhien juhlaan!ä!?!?????? Oletko ihan sekaisin päästäsi???
Toki jonkun korkeamman tason päättäjän tai poliitikon pitäisi osallistua, mutta eikö Sannalla ole kuitenkin pieni lapsi? Hän on tehnyt työtä koko vuoden ja tämä vuosi on varmasti ollut raskas hänen asemassaan olevalle ihmiselle. Annetaan hänelle nyt sentään joulurauha. Onko kukaan arvostellut presidenttiä siitä hyvästä, että hän joku vuosi sitten halusi pienentää saamaansa palkkaa? Sen kuultuani ajattelin, ettei sellaisesta teosta ole mitään hyötyä köyhille Suomessa tai muualla. Presidentti olisi voinut mieluummin vastaanottaa palkkansa koko ajan ja antaa sitten eteenpäin hyviin tarkoituksiin. En ymmärrä.
Luki, että köyhien joulujuhla ja ahaa eihän hän ole köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Sanna ole köyhä, miksi hän osallistuisi köyhien juhlaan!ä!?!?????? Oletko ihan sekaisin päästäsi???
Toki jonkun korkeamman tason päättäjän tai poliitikon pitäisi osallistua, mutta eikö Sannalla ole kuitenkin pieni lapsi? Hän on tehnyt työtä koko vuoden ja tämä vuosi on varmasti ollut raskas hänen asemassaan olevalle ihmiselle. Annetaan hänelle nyt sentään joulurauha. Onko kukaan arvostellut presidenttiä siitä hyvästä, että hän joku vuosi sitten halusi pienentää saamaansa palkkaa? Sen kuultuani ajattelin, ettei sellaisesta teosta ole mitään hyötyä köyhille Suomessa tai muualla. Presidentti olisi voinut mieluummin vastaanottaa palkkansa koko ajan ja antaa sitten eteenpäin hyviin tarkoituksiin. En ymmärrä.
Luuletko, että Sauli ei anna rahaa hyväntekeväisyyteen ?
Veikkaan antaa paljonkin, mutta ei koe asiaksi kertoa siitä sinulle
Tapasin kerran Sanna Marinin helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).
Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.
Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.
Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Sanna Marin, joka kertoo ystävällisesti, että heillä on kyllä aikaa odottaa baarin puolella kunhan saamme lopetettua ruokailumme.
Suurena SDP-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä".
Sanna oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti, jo kauan Hurtsin joulujuhlaan on osallistunut presidentti, joko yksin tai puolisonsa kanssa.
Eikä siellä ole ollut entisetkään pääministerit tai muut ministerit ja kansanedustajat olleet.
Miksi pm Marinin pitäisi rikkoa perinteitä ja muuttaa presidentin seremonioita.Höpöhöpö, Ben Z. on ollut siellä vaikka kuinka monena vuotena. Hiukan outoa ettei vassaripoliitikkoja tuolla näy, vai onko outoa, nykyajan vassarit ja heidän äänestäjänsä ovat akateemisia ja vauraita porvareita.
Hän on juutalainen ja vaimonsa muslimi, joten voi olla ettei perheessä vietetä joulua. Silloin on kätevää käyttää aikaa töihin ja kerätä irtopisteitä äänestäjiltä.
Persujen trollitehdas se vaan painaa duunia tauotta läpi joulunkin. Luokattoman paskalla viiden euron tuntipalkalla nämä sankarit puskee väsymättömästi trollia trollin perään. Työmies Matti ei anna hiukkaakaan armoa, vaan tauotta on painettava menemään, sillä vaalit lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kerran Sanna Marinin helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).
Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.
Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.
Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Sanna Marin, joka kertoo ystävällisesti, että heillä on kyllä aikaa odottaa baarin puolella kunhan saamme lopetettua ruokailumme.
Suurena SDP-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä".
Sanna oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin.
Ok, ja just samoin kävi kun tapasit Orpon.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kiinnosta köyhät. Kunhan itsellä riittää iloa ja valoa.
Ja jauhoa!
Jauhoja ei ollut tarjolla Hurstilla.
Siis Ap on ollut siellä itse ja nyt hirveän pettynyt kun Sanna Marin ei tullut paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WEF ja esimies Klaus Schwab.
Milloin Petteri Orpo jyrähtää Sannan toiminnasta? Kok saa köyhien äänet kun jyrähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”En!” Marin parahtaa, kun häneltä kysyy, tunteeko hän juureutuvansa jonnekin.
”Tunnen tietynlaista juurettomuutta, koska oman sukuni historia on katkonainen. Isäni ei ole ollut läsnä elämässäni, ja äidilläni on lastenkotitausta. Minulla ei ole vahvaa historiallista kytköstä suomalaisuuteen. Ei ole sellaisia setiä eikä tätejä, eikä isoäitejä tai isoisiä, jotka olisivat kertoneet vaikka talvisodasta tai joistain historiallisista yhteiskunnallisista kysymyksistä.”
https://suomenkuvalehti.fi/kotimaa/sanna-marin-ja-demarin-tarkoitus-lue…
Vierailija kirjoitti:
Jaha, Ville Valo on muuttunut Sanna Mariniksi.
Sannamarinilla on käynyt hyvä tuuri ja päässyt vähäosaisuudesta jos koskaan sellaista hänellä on edes ollut
Vaikuttaa ihmiseltä, joka tosiaan mieluummin lentelee yksityiskoneella ympäriinsä kuin osoittaa empatiaa vähäosaisia kohtaan
Kevään vaaleissa mitataan hänen kannatus
Olen täysin samaa mieltä kanssasi... hyvin kirjoitettu...