Vihreän Kuulan kiinnittäminen otsaan
Halkaistaan kuula kahteen osaan, sen jälkeen nuolaistaan tasaisia pintoja kevyesti jonka jälkeen kuulan puolikkaita painetaan otsaan muutaman sekunnin ajan. Näin kuulat kiinnittyvät otsaan.
Kommentit (86)
Toimii myös kuppauksessa loistavasti. Esim. Green Cuul Body Suckingilla on tarjouksessa nyt 139,- / 3 krt.
Tämä menee kokeiluun uutenavuotena :)
Ei helvetti, mä laitan "kuplan" otsaan 9.1, kun työt taas kutsuu😂😐
T. Varhaiskasvattaja
Harmittaa, kun liikuntaa harrastaessa eivät oikein pysy. Iso työ kuitenkin kiinnittää ja lumetkin ois pakko pukata.
Nyt on taas tullut se aika vuodesta kun kuulia liimaillaan otsaan, muunkin väriset kuulat tietysti käy mutta vihreä on se perinteisin.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, kun liikuntaa harrastaessa eivät oikein pysy. Iso työ kuitenkin kiinnittää ja lumetkin ois pakko pukata.
Pipon alla pullottaa?
Naurahdin. Kerrankin aidosti hauska aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut nyt neljä vihreän kuulan puolikasta otsassa rivissä koko viikon. Koska ne irtoavat ja saako niitä jotenkin irtoamaan nopeammin? Uuden vuoden vastaanotolla ne voivat olla kiusallisia, jos muilla ei ole vastaavia ja maanantaina pitäisi palata töihinkin rahoitusalan asiakastehtäviin.
Kyllä ne nuutinpäivään saavat olla, tai edes loppiaiseen.
On taas tämän aika. Hyvää itsenäisyyspäivää 2024 kaikille!
T. Kuula otsassa
Aiotteko laittaa värillisiä palloja otsaan? https://www.fazer.fi/tuotteet/karkit/artikkelit/marmeladimakeiset---pal…
Vihreästäkuulasta saa oivan pelin. Korvaa vanhan myllypelin nappulat kuulan puolikkailla.
Taikka pujottaa narun vihreänkuulan läpi ja sitoo sen toisenpään kertakäyttömukiin ja sitten vain kokeilemaan saatko mukilla kuulan kiinni. Voidaan pelata myös ilman narua kavereiden kanssa kuka nappaa kuulan mukiinsa toisen heittäessä kuulaa.
Noinko helppoa se onkin. Minä olen aina käyttänyt pikaliimaa.
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin. Kerrankin aidosti hauska aloitus.
Hauska???
Liimaa molemmat puolikkaat ja sanoo, että nämä enää on vihreäksi noidutusta elimestä jäljellä kun tatti tipahti jo puurolautaseen.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Lähen ostamaan kuulia nyt.
Toivottavasti et ole myöhässä, omasta lähikaupasta oli jo kuulat loppu.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko myös Finlandia-marmeladin kanssa? Aina haaveillut erivärisistä kuulista otsassa 😍
Meikkivinkki, näin saat kuulakkaan otsan eikä tarvitse leikata otsista.
Tää on vasenkätisenä sairaan vaikeaa!