Vihreän Kuulan kiinnittäminen otsaan
Halkaistaan kuula kahteen osaan, sen jälkeen nuolaistaan tasaisia pintoja kevyesti jonka jälkeen kuulan puolikkaita painetaan otsaan muutaman sekunnin ajan. Näin kuulat kiinnittyvät otsaan.
Kommentit (86)
Myötistä kun kommentoijat yrittää olla yhtä "hauskoja" kuin "hauska" aloittaja
Olen nähnyt marmeladikarkkeja kuulina eri väreissä, niissäkin oli puolikkaat irrotettavia. Liekö niitä vielä saatavilla, jonkun otsaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt marmeladikarkkeja kuulina eri väreissä, niissäkin oli puolikkaat irrotettavia. Liekö niitä vielä saatavilla, jonkun otsaan.
Nämä on parhaita!
Itse laitoin nuppiin kuulan josta tyttöystävä imee sen pois.
Vierailija kirjoitti:
Myötistä kun kommentoijat yrittää olla yhtä "hauskoja" kuin "hauska" aloittaja
Eikö sulla ole OIKEITA ongelmia?
Voi kiesus, että joillain on edes aikaa urputtaa tästäkin...
Harmittaa, että tämä jäi jouluna tekemättä!
Vierailija kirjoitti:
Vaihteeksi mammojen mukahauskaa jouluhuumoria
Myönnä pois, sä et vaan osannut ja sehän jäi harmittamaan
Koko paketin voi myös tunkea suuhunsa kerralla, ja näyttää todella älykkäältä.
We call this move Osmo Soininvaara.
Kiitos! Yritin koko joulun, mutta oli ohje hukassa. Nyt onnistui. Minä hassu en muistanut puolittaa Kuulaa 🤣🤣
Meillä mummo aina puolittaa Kuulan sillä tavalla poikittain, kohtisuoraa sitä ns. valmista lovea vasten ja on kuulemma ainoa oikea tapa. Tässä on ilmeisesti eri perinteitä eri puolella Suomea. Mummo on Karjalasta.
Minulla on ollut nyt neljä vihreän kuulan puolikasta otsassa rivissä koko viikon. Koska ne irtoavat ja saako niitä jotenkin irtoamaan nopeammin? Uuden vuoden vastaanotolla ne voivat olla kiusallisia, jos muilla ei ole vastaavia ja maanantaina pitäisi palata töihinkin rahoitusalan asiakastehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mummo aina puolittaa Kuulan sillä tavalla poikittain, kohtisuoraa sitä ns. valmista lovea vasten ja on kuulemma ainoa oikea tapa. Tässä on ilmeisesti eri perinteitä eri puolella Suomea. Mummo on Karjalasta.
Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut nyt neljä vihreän kuulan puolikasta otsassa rivissä koko viikon. Koska ne irtoavat ja saako niitä jotenkin irtoamaan nopeammin? Uuden vuoden vastaanotolla ne voivat olla kiusallisia, jos muilla ei ole vastaavia ja maanantaina pitäisi palata töihinkin rahoitusalan asiakastehtäviin.
Älä kanna häpeää! Muista, että ne on kunniamerkkejä, taas selvittiin yhdestä joulusta. Odotan IL juttua: Suomalaiset naiset rohkeana. Tältä näyttävät Vihreät Kuulat otsassa joulun jälkeen! Kaikki otsat ovat kauniita. Katso kuvat videolta.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile saunaa.
Joskus nuorena kokeilin, mutta ärsytti kun tälle tuli ns uusi tuleminen ja yhtäkkiä kaikki kiinnitteli niitä otsaan. Luennolla, bussissa jne. Parantaa muka keskittymistä. En tiiä, jatkan taas kun valtavirta unohtaa tän trendin.
Hummojen maamoria.