Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mahdollista saada selville mitä henkilö salaa/piilottelee?

Vierailija
23.12.2022 |

Tästä tulee pitkä viesti, mutta on tosi outo tilanne menossa, johon kaipaisin apua. Tilanne on tämä: Olen tapaillut noin puoli vuotta mukavalta vaikuttavaa miestä. Olemme yhdessä sopineet, että kyseessä on kevyt tapailu (seksisuhde), eikä tästä yritetä saada aikaan parisuhdetta. Tämä sopii kummallekin. Miehen kanssa on mukavaa, hän on hyvää seuraa ja tulemme hyvin toimeen. Mutta minua on ruvennut häiritsemään, miten vähän todella tiedän miehestä ja miten paljon mies tietää minusta.

Tapaamme yleensä luonani. Muutaman kerran alkuvaiheessa käytiin ulkoilemassa, mutta mies vaikuttaa siltä, ettei halua liikkua julkisilla paikoilla yhdessä. En ole koskaan käynyt hänen luonaan. Ensin mies selitteli jotain ympäripyöreää. Myöhemmin paljasti, että hänellä on lapsi ja lapsi asuu miehen kanssa, niin siksi ei halua minua käymään. Mies kyselee elämästäni ja tekemisistäni hyvinkin paljon. Kun yritän kysyä jotain häneltä vastaavasti, niin hän käyttäytyy oudosti. Ryhtyy vitsailemaan, ettei muka ymmärrä asiaa, josta kysyn, vaikenee, välttelee tai kyselee taas minulta jotain. Ei ole sellaista normaalia jutustelua, että kumpikin kertoisi asioitaan. Muuten hänen kanssaan pystyy puhumaan esimerkiksi ajankohtaisista asioista.

Kerran kävi niin, että olin lähdössä hoitamaan asioita samaan aikaan, kun mies oli lähdössä luotani. Kun mies tajusi, että olen lähdössä samalla oven avauksella, niin hän ihan selvästi hätääntyi. Rupesi tivaamaan, minne olen menossa ja miksi juuri siihen aikaan. Vastasin että olen lähdössä hoitamaan asioita ja eihän siitä pitäisi olla mitään outoa, jos satutaan lähtemään samaan aikaan. Pihalla mies oli todella hermostuneen oloinen ja tivasi, mihin suuntaan olen lähdössä. Sanoin että voin saattaa hänet autolleen ja jatkan siitä matkaani. Mies kieltäytyi tästä ja lähti painelemaan aikamoista vauhtia pois pihasta. Oli kuulemma jättänyt auton parkkiin jonnekin kadunvarteen. Olin utelias, joten seurasin miestä jonkin matkan päästä. En ehtinyt seurata kauaa, kun tajusin, että pitää lähteä, etten myöhästy omasta menostani.

Jälkeenpäin kun viestiteltiin, koska nähdään seuraavan kerran, mies laittoi viestiä, ettei halua että näen hänen autonsa, häntä ei saa enää ikinä seurata ja oli muutenkin tosi vihainen. Hän oli siis huomannut, että seurasin jonkin matkaa (lähinnä kotipihani toisesta päästä toiseen päähän). Miehen mukaan hänen täytyy olla varovainen, minkälaisessa seurassa liikkuu, ettei hänestä oteta kuvia juorulehtiin. Ihmettelin tätä, mutta sen enempää mies ei halunnut kertoa. Sen verran on kertonut itsestään, että on ollut ammattilainen yhdessä urheilulajissa ja sen uran jälkeen muutenkin työelämässä on sujunut hyvin. Ei kuitenkaan pitäisi olla mikään julkkis. Nimi on hyvin tavallinen, enkä tunnista sitä, että olisi jonkun julkkiksen nimi. Voi myös olla hyvin mahdollista, ettei mies ole kertonut oikeaa nimeään.

Tässä on jo jonkin aikaa ollut todella hämmentynyt olo. On täysin selvää, että mies valehtelee/salaa asioita mutta mitä asioita? Mielestäni on ihan normaalia, että jos on kylässä niin toisen voi vaikkapa käydä saattamassa autolle, eikä siitä pitäisi suuttua jos liikkuu samaan aikaan ulkona. Myös selitys, että pelkää jonkun ottavan kuvia, kuulostaa tosi oudolta. Epäilen, ettei mies ole oikeasti sinkku, kuten sanoo olevansa. Silti kuulostaa ihan liioittelulta, että reagoi näin kuten reagoi. Aavistelen, että miehellä saattaa olla joitakin luurankoja kaapissa. Onko mitenkään mahdollista selvittää, mikä hän on miehiään? Numerolla ei löydy mitään ja nimi on niin yleinen, että sillä etsiminen on vaikeaa. Lähinnä haluaisin tietää, mistä kaikesta mies valehtelee ja miksi.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysi-

Salaa. Valehtelee. Ja pettää

Tuo vainoharhaisuus " kuvaamisesta" menee kyllä jo yli ymmärryksen.

Siihen ajatukseen on joku syy.

Tai harha.

Kuulostaa ihan psykoottiselta.

Tai mania vaiheen käyttäytymisestä.

Eikö?

Jokatapauksessa jtkin aavistuksen normaalista poikkeavaa?!

Ei halua että näkisit auton koska autoa ei ole --

tai sitten saisit "mustan Volvon" rekkarin ylös

Mutta eikö rekkaritiedotkin saa jo nykyisin salaiseksi.

Tuskin maistraatti tai poliisi mtn tietoja antaisi. Gdpr

Missä tapasitte?

Jos tälläinen tutustuminen on alkujaan esim. Nykyaikaista kyllä --vaikkapa treffisivutolta--

Sinua taidetaan nyt enemmänkin käyttää hyväksi ja ei nykyään pitäisi ketään tuntematonta viedä kotiinsa.

Mitä muuta tiedät miehestä

Kauan jatkunut

Miltä haisee tuoksuu onko siistit vaatteet. Onko aina samat vaatteet. Puhtaat?

Pitääkö mikään paikkansa hänen vähäisestä tiedonannosta?

Pettää?

Kriisiytynyt mieli -

- parisuhde/ perhetilanne

Vauvan syntymisen paniikki saa aikaan pettämistä.

Tai suhdeessa voi olla kaikki hyvin silti hänellä ei ole

Mania sexhurjastelee

Ei kuulosta vapaata eikä terveellä yksilöltä.

Valitettavasti.

Vierailija
42/48 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttusi lähtee väärille raiteille heti alusta... kerrot että olette sopineet vain kevyestä tapailusta, sekstailusta silloin tällöin jne.  Nyt selvästi sinä haluatkin jo jotain muuta, mutta et tunnusta sitä itsellesikään vaan haet vain muiden tukea ja hyväksyntää sillä että sinun pitäisi nyt jotenkin enemmän tilanteesta saada irti.

Toimi kuten olette sopineet, tai ota puheeksi ja kerro että haluat enemmän. Älä ole epärehellinen.

https://tinyurl.com/5px6abvr

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kunnioita tekemäänne sopimusta, vain seksiseuraa, ja se siitä?  Sinä olet tässä se joka käyttäytyy epänormaalisti, hieman jo stalkkerin piirteitä touhuissasi, ja jutussasi jopa puolustelet itseäsi toimillasi mitkä täysin muuta kuin ensimmäisessä kappaleessa kerrot millaisesta suhteesta olette sopineet.

Varmaankin naimisissa, ehkä lapsia, ehkä ei halua sinun kanssasi näyttäytyä monistakaan syistä, mitä sitten?  Itse kerroit että olette sopineet että teillä vain seksisuhde, ei mitään enempää.  Älä siis vaadi mitään enempää, lopeta tuen hakeminen vauva-palstoilta, ja tyydy siihen mitä olet sopinut tai lopeta se.

Vierailija
44/48 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös mahdollista, että miehellä on huonoja kokemuksia seksisuhteista joissa toinen alkaakin haluamaan enemmän ja heittäytyy lopulta hankalaksi kun ei saa vastakaikua.

Vierailija
45/48 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin seuraava tapaaminen? Mitä aiot tehdä tai kysyä?

Vierailija
46/48 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että harva näkee ongelmaa siinä, että aloittaja kirjaimellisesti kertoo seuranneensa miestä. Ehkä mies vaan ei halua seurustella, olipa syy mikä tahansa.

Vierailija
47/48 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väestörekisteriin voi soittaa ja kysyä onko naimisissa. Kyllä se on julkista tietoa.  itsekin olen kerran soittanut  ex-miehestäni osoitetta ja muuta kun meidän yhteinen lapsi kyseli isästään jotain.   Hän ei siis pitänyt yhtä  edes synttäreinä. Voit myös poliisita kysellä jos epäilet valehtelevan. Aika paljon saa selville jos se oikea tieto löytyy. Vaikutat vähän yksinkertaiselta  vai eikö  sinulla ole ketään jonka kanssa selvittäisit  asiaa. Makaat miehen kanssa  josta et  vieläkään tiedä mitään.   Rakastan itseäni niin paljon etten ottaisi tuollaista riskiä.

Voiko sieltä kysyä myös, onko aiemmin ollut naimisissa ja kenen kanssa?

Vierailija
48/48 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvä homma, mies on varattu. Itä-Suomi? Taidan tuntea tän kaverin 😄 Ja jos on sama niin suosittelen lämpimästi ettet anna asioiden mennä yhtään pidemmälle. Käteen ei jää kuin surua ja hämmennystä, tyyppi on patologinen pettäjä ja valehtelija.