Suomalaiset ovat olleet aina pellavapäitä geeniensä vuoksi, nyt ei pellavapäitä näe missään. Kaikilla on tummat hiukset. Outoa, mistä syystä?
Suomalaiset ovat olleet aina pellavapäitä geenien vuoksi, nyt ei pellavapäitä näe missään.
Kommentit (21)
Täällä Pohjois-Suomessa näkyy lapsissa vielä aika paljon vaaleatukkaisia, mutta on määrällisesti vähentyneet kyllä.
Nyt kaipaisi jotain perusteluja tuo ajatus siitä, että suomalaiset ovat aina olleet pellavapäitä.
Arjalaiset geenit hävinneet. VERDAMMT!
Värilliset ovat maapallon enemmistö, ja ne geenit dominoivina peittävät alleen väistyvät geenit.
😞
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaipaisi jotain perusteluja tuo ajatus siitä, että suomalaiset ovat aina olleet pellavapäitä.
Tuossa siitä lauletaan.
Suomalaiset eivät kaikki ole olleet eikä ole pellavapäitä, se on sellainen kuvitelma ja yleistys. Itsellä suvussa hyvinkin tummatukkaista sakkia.
Mikä lasketaan tummaksi tukaksi? Nimittäin monet lapsena pellavapäät ovat aikuisena maantienvärisiä, minä mukaanlukien.
Aikuinen pellavapää on harvinaisuus. En tiedä kuin Boris Johnssonin eikä se ole suomalainen.
Suomessa semmosta esiintyy vain lapsilla. Mullakin oli mutta tumman ruskea tukka kuitenkin aikuisena.
Oisko sisäsiittoisuus vähenemässä?
Vierailija kirjoitti:
Värilliset ovat maapallon enemmistö, ja ne geenit dominoivina peittävät alleen väistyvät geenit.
😞
Juuri näin, ja rodullisesti eivät todellakaan ole vähemmistöä.
Tulevat vähemmistön alueille vaatimaan vähemmistöoikeuksia!!
Suomalaisten pellavapäisyys on liittynyt ulkona vaalentuneeseen hiuskuontaloon. Ennen lapset leikki ja aikuiset teki maatöitä ulkona koko kesän, hiukset vaaleni kesäisin oljen värisiksi.
Kuten omanikin, lapsuuden mummolakuvissa olin blondi, nykyisin tumma maantien värinen.
Kiinnitin huomiota palatessani Suomeen, että kaikki luonnonvaaleatkin julkkisnaiset lehtien kansissa värjäsivät hiuksensa mustiksi tai hyvin tummiksi. Todella vaativa väri vaaleaihoiselle, vie värin kasvoilta ilman raskasta meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
"Sisäsiittoisuus" on lähinnä suomalaisuutta häpeävien kertoma myytti. Sisäsiittoisuutta on esiintynyt lähinnä joillakin maantieteellisesti eristetyillä alueilla Suomessa, mutta ei se ole mikään tämän kokoisen maan mikään vallitseva totuus.
Aadolf kirjoitti:
Heippa
Suomalaiset eivät ole arjalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sisäsiittoisuus" on lähinnä suomalaisuutta häpeävien kertoma myytti. Sisäsiittoisuutta on esiintynyt lähinnä joillakin maantieteellisesti eristetyillä alueilla Suomessa, mutta ei se ole mikään tämän kokoisen maan mikään vallitseva totuus.
Pakistan... kröhöm, tätähän ei olisi saanut sanoa ääneen
Minä olen pellavaa edelleen, vaikka olen 40. Samoin Isäni, joka on 66.v. olen silti huomannut saman, että vähenemään päin ja sen, että monella tummuu kun ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Aadolf kirjoitti:
Heippa
Suomalaiset eivät ole arjalaisia.
Höpöhöpö.
Terv. geenitukimuksien mukaan hyvin kauas historiaan 100% suomalainen punapää jolla tummaa tukkaa suvussa Suomen saamelaisten kautta.
Tummat hiukset edellisellä sukupolvella, nyt enempi maantien värisiä.