Mitä saatte lahjaksi mieheltänne?
Jännittää vaikka tiedän saavani mieheltä hulppeat lahjat. En mitenkään malta odottaa huomiseen kun saan itselleni lahjakortteja, merkkilaukun, merkkikosmetiikkaa ja kaikkea muuta ihanaa. Mitä te muut saatte lahjaksi mieheltä?
Kommentit (37)
Oikeastiko mies osaa ostaa merkkilaukkuja ja kosmetiikkaa? Puhutaanko oikeista merkkilaukuista vai stockmannin "merkkilaukuista"? Elämässä kaiken nähneenä uskallan suuresti epäillä mutta hienoa jos näin tosiaan on.
En tiedä. Kerrankin on ihan täysi yllätys. Kirjaa toivoin, mutta saa nähdä toteutuuko.
Tippurin tai herpeksen, riippuu missä on pyörinyt
Olen kamala bitch, mutta tämä Joulu on merkkipaalu sille, että onko tällä suhteella jatkoa vai ei.
Olemme ajautuneet tilanteeseen jossa olen kahden vaiheilla: panostanko tähän suhteeseen täysillä vai lähdenkö.
Miehen joululahja minulle (onko sitä vai ei, jos on niin millainen?) Tulee olemaan se jonka mukaan teen lopullisen päätöksen.
Hyppynaru ja hulavanne. Löysin lahjat varastosta.
Nyrkkiä silmäkulmaan ja mulkkua pimppiin annan. Siinä on ihan tarpeeksi lahjaa naiselleni.
Kirjan, jonka ostin ja paketoin itse 👍
No ei kait sitä nyt etukäteen kerrota! Ihan tyhmää ja tylsäähän se sellainen on. Sama kun ostaisi itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miestä. Kysyn siis kotikummitukselta joka on mies? Olisiko se kaapissa.
Homo kummitus?👀
Tosimies 34v kirjoitti:
Nyrkkiä silmäkulmaan ja mulkkua pimppiin annan. Siinä on ihan tarpeeksi lahjaa naiselleni.
Oho😳
Ja naisesi kuvittelee saavansa merkkilaukun ja kosmetiikkaa, oi voi.
Mielelläni antaisin vaimolleni rakkautta joululahjaksi ja olen myös kysynyt, mitä hän haluaisi lahjaksi. En ole saanut mitään vastausta, tuskin mitään kovin materialistista toivoo, tosin ei välttämättä rakkauskaan sis. rakastelu kelpaa, jos häntä taas väsyttää.
Minä saan jotain miehen työssään saamia lahjoja jotka kierrättää minulle ja pari mieleistä karkkipussia (valitsin itse niin saan juuri sitä mitä haluan). Me ei juurikaan osteta lahjoja ellei ole jotain mitä tarvitaan. Jotain pientä pakettiin että lapset ei ihmettele miksi vanhemmille ei ole mitään paketteja.
Sitten taas jos on mielessä jotain tarpeellista niin saatetaan käyttää useita tuhansia helposti yhteiseen lahjaan. Mutta välillä menee vuosia tosiaan karkkipussi tasolla. Onneksi kumpikaan meistä ei niin piittaa lahjoista vaan enemmän arkisesta huomioimisesta.
No me vähän ajateltiin ostaa yhteislahjana uudet huonetermostaatit, oikein digitaaliset!
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko mies osaa ostaa merkkilaukkuja ja kosmetiikkaa? Puhutaanko oikeista merkkilaukuista vai stockmannin "merkkilaukuista"? Elämässä kaiken nähneenä uskallan suuresti epäillä mutta hienoa jos näin tosiaan on.
Kyllä osti juuri avattiin lahjat. Sain LV:tä, Chanelia, Dioria ja Bossia ym. Mies ei ole koskaan käynyt Stockmannilla.
Ei ole miestä. Kysyn siis kotikummitukselta joka on mies? Olisiko se kaapissa.