Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä saatte lahjaksi mieheltänne?

Vierailija
23.12.2022 |

Jännittää vaikka tiedän saavani mieheltä hulppeat lahjat. En mitenkään malta odottaa huomiseen kun saan itselleni lahjakortteja, merkkilaukun, merkkikosmetiikkaa ja kaikkea muuta ihanaa. Mitä te muut saatte lahjaksi mieheltä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä. Kysyn siis kotikummitukselta joka on mies? Olisiko se kaapissa.

Vierailija
22/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko mies osaa ostaa merkkilaukkuja ja kosmetiikkaa? Puhutaanko oikeista merkkilaukuista vai stockmannin "merkkilaukuista"? Elämässä kaiken nähneenä uskallan suuresti epäillä mutta hienoa jos näin tosiaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kerrankin on ihan täysi yllätys. Kirjaa toivoin, mutta saa nähdä toteutuuko.

Vierailija
24/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippurin tai herpeksen, riippuu missä on pyörinyt

Vierailija
25/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kamala bitch, mutta tämä Joulu on merkkipaalu sille, että onko tällä suhteella jatkoa vai ei.

Olemme ajautuneet tilanteeseen jossa olen kahden vaiheilla: panostanko tähän suhteeseen täysillä vai lähdenkö.

Miehen joululahja minulle (onko sitä vai ei, jos on niin millainen?) Tulee olemaan se jonka mukaan teen lopullisen päätöksen.

Vierailija
26/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppynaru ja hulavanne. Löysin lahjat varastosta.

Vierailija
27/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkiä silmäkulmaan ja mulkkua pimppiin annan. Siinä on ihan tarpeeksi lahjaa naiselleni.

Vierailija
28/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan, paitulin sekä pörrösukat

Vierailija
29/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan, jonka ostin ja paketoin itse 👍

Vierailija
30/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kait sitä nyt etukäteen kerrota! Ihan tyhmää ja tylsäähän se sellainen on. Sama kun ostaisi itse.

Vierailija
31/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miestä. Kysyn siis kotikummitukselta joka on mies? Olisiko se kaapissa.

Homo kummitus?👀

Vierailija
32/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan matkan ja matkalaukun. 

Vierailija
33/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies 34v kirjoitti:

Nyrkkiä silmäkulmaan ja mulkkua pimppiin annan. Siinä on ihan tarpeeksi lahjaa naiselleni.

Oho😳

Ja naisesi kuvittelee saavansa merkkilaukun ja kosmetiikkaa, oi voi.

Vierailija
34/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni antaisin vaimolleni rakkautta joululahjaksi ja olen myös kysynyt, mitä hän haluaisi lahjaksi. En ole saanut mitään vastausta, tuskin mitään kovin materialistista toivoo, tosin ei välttämättä rakkauskaan sis. rakastelu kelpaa, jos häntä taas väsyttää.

Vierailija
35/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan jotain miehen työssään saamia lahjoja jotka kierrättää minulle ja pari mieleistä karkkipussia (valitsin itse niin saan juuri sitä mitä haluan). Me ei juurikaan osteta lahjoja ellei ole jotain mitä tarvitaan. Jotain pientä pakettiin että lapset ei ihmettele miksi vanhemmille ei ole mitään paketteja.

Sitten taas jos on mielessä jotain tarpeellista niin saatetaan käyttää useita tuhansia helposti yhteiseen lahjaan. Mutta välillä menee vuosia tosiaan karkkipussi tasolla. Onneksi kumpikaan meistä ei niin piittaa lahjoista vaan enemmän arkisesta huomioimisesta.

Vierailija
36/37 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me vähän ajateltiin ostaa yhteislahjana uudet huonetermostaatit, oikein digitaaliset!

Vierailija
37/37 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko mies osaa ostaa merkkilaukkuja ja kosmetiikkaa? Puhutaanko oikeista merkkilaukuista vai stockmannin "merkkilaukuista"? Elämässä kaiken nähneenä uskallan suuresti epäillä mutta hienoa jos näin tosiaan on.

Kyllä osti juuri avattiin lahjat. Sain LV:tä, Chanelia, Dioria ja Bossia ym. Mies ei ole koskaan käynyt Stockmannilla.