Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivat limakalvot :(

Vierailija
23.12.2022 |

En tiedä miksi äsken aloittamani keskustelu poistettiin :( Kysyin kokemuksia: ovestin vai vagidonna ? Minulla on reseptillä molempia ja toinen taitas olla jopa reseptivapaa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagidonnassa ei ole estrogeeniä, eli se ei millään tavalla vahvista emättimen limakalvoja, kuten Ovestin. Ovestinia halvemmaksi tulee Vagifem-emätinpuikot, joissa myös estrogeenia, mutta reseptillä saat peruskorvauksen päinvastoin kuin Ovestinista. 

Vierailija
2/8 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korjaan edelliseen, eli luin väärin Vagisan, jossa ei ole estrogeeniä. Vagidonnassa sitä on, mutta koko paketissa on vain yksi asetin 24 emätinpuikkoa kohden, eli vähän epähygieenistä. Vagifemissä on jokaiselle puikolle, tai oikeastaan pillerille, oma asetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt lokakuusta alkaen käyttänyt ovestinia 2 x viikossa. (Alan olla vanha kääkkä, hui). Onhan tuo auttanut ainakin niin, ettei ole sellaista kiristävää ja krinnavaa tunnetta. Välillä tuntuu että on vaikeaa saada puikkoa tarpeeksi syvälle. Illalla viimeiseksi laitan yöksi. Välillä se valuminen kutiaa ja pikkareissa on pakko olla suoja yön ajan. Huomaisin varmaan eron jos olisin ilman niitä.

Vierailija
4/8 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Pausonal emätin supot. .Kuin aptekki ostannut emätin jumppa  pallo.Jolla jumpaan emätin vaihdevuodet kun ohi Lisäksi palon laitan Klick natural liukuvoide.  Siinä:On hyviä hoitavia emätin pakereita siinä.Sitä siis käytetään mulloinkin kuin rakastelun kanssa. Jos ei jumppapaloja viitsi ostaa.Liuku voiten voi ja laittaa emätimen vaika yöksi .Saa hyviä maihtohappo ymm paktereita sitä. Voit merkistä netti lukea.Kuin emätin jumppa paloista,

Vierailija
5/8 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kahdesti viikossa tulisi käyttää. Pakko on apua näihin kuiviin limakalvoihin saada, kun niin sattuu. Lääkäri vagidonnaa määräsi. Aiemmin olen käyttänyt ovestenia (vuosia sitten). En oikein nyt tiedä kumpaa aloittaisin käyttään.

Kuukautiset ovat juuri loppumassa, öisin ei ole ollenkaan vuotoa eli tänään ajattelin aloittaa.. kun vain tietäisin kumpaa :/

Vierailija
6/8 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan kommenttien poistoissa ei ole järjen hiventä.

Vierailija
7/8 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään ongelmaa siinä että pakettissa on yksi asetin ? On turhaa muovin käyttöä laittaa pakettiin se 28 kpl. Se täytyy tietty pestä saippualla jokaisen käytön jälkeen ja kuivata hyvin. Ei ole iso asia hoitaa. Seuraavassa pakettissa on sitten uusi.

Vierailija
8/8 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Estrolgel geelihoito, niin voiskohan noita paikallisestrogeeneja käyttää vielä lisäksi? Ettei tule sitä yhteensä sitten liikaa? Yritin lääkärille jättää viestinä tätä kysymystä samalla kun uusin reseptiä, mutta ei ole vastannut Kantaan mitään. 

Olen "ilman lupaa" käyttänyt jo paketin Ovestinia, mutta vähän arveluttaa. Selkeän hyödyn kuitenkin siitä koin alakerrassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi