Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada exä lopullisesti pois mielestä?

Vierailija
23.12.2022 |

Noin 2 vuotta sitten erosimme sopuisasti yhteistuumin entisen kumppanini kanssa. Siitä on siis jo aikaa ja olemme jatkaneet eteen päin omilla tahoillamme. Asumme samassa kaupungissa ja minua silti vaivaa nähdä hänet toisten naisten kanssa. Itse olen alkanut tapailla uutta miestä, mutta silti aina kun satun näkemään exäni ohi mennen jonkun toisen kanssa, minussa herää katkeruus. En edes itse tiedosta mistä se voisi johtua. Vai onko tämä jonkinlainen normaali reaktio, kun näkee ihmisen, jota on joskus rakastanut, antamassa rakkautta jollekkin toiselle??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. En minäkään päättänyt rakastua ja nyppiihän se kun tunne vain on. Ei sitä voi kääntää pois päältä. Koita 30 vuotta, kaksi vuosien suhdetta sinä aikana ja vi.piip mä suostuisin yrittämään uudestaan.

Siis onhan tämä sairasta. En tee mitään hullua kuten seurailu vainoilu jne. Pieni paikkakunta niin joitain kertoja vahingossa nähty. Kaupoissa ja baareissa jossain kuppilassa vaihdettiin ihan muutama sana. Vaivaantuneisuuden tunsi vissiin molemmat.

Hah uskomatonta mutta kuten parempi nainen sanoi te härät olette kaikki piip v....n spiip piip... Mä lyhennän ja kiroiluistaan + muistakin on parempi. Okei sillä on enemmän lovia sängyn tolpassa kuin mulla, epistä. Hiton hyvä muija. Oikeastaan mulla on parempaa tekemistä kuin roikkua täällä.

Vierailija
2/5 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset oikein isoa mustaa parrua joka reikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia olla pettynyt ja ahdistunut, jos toinen jätti epäreilusti tai ei vain toiminut. Se uusi sinulla ei vaikuta tarpeeksi hyvältä, jos exä tulee mieleen ja siitä on ehkä liian vähän aikaa, pari vuotta menee äkkiä. Jos uusi olisi PARAS, voisi työntää exää enemmän pois ajatuksista. Vaikka kai ne ristiinkin voi mennä, jos toisesta todella välitti. 

Vierailija
4/5 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki aina eroavat nykyään niin sanotusti sopuisasti ja yhteisymmärrksessä, mutta silti siitä erosta jää aina jotain hampaankoloon?

Mitähän se yhteisymmärryksellinen ero sitten tarkoittaneekaan.

Vierailija
5/5 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikailet mennyttä. Uuden tähden olisi hyvä päästää irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän