Mies haukkuu aina kaikki mitä annan lahjaksi
Ensinnäkin sille on hirveän vaikea ostaa mitään koska se itse ostaa aina heti mitä haluaa/tarvitsee. Ostamiani vaatteita ei käytä, partavesistä/dödöistä käy vain joku tietty.
Kaikessa on myös aina jotain mitä mies kommentoi negatiivisesti. Esim. kylpylä-/ravintola/tms lahjakorteissa on aina se "vika" että mies väittää että ostan ne itselleni... Leffalippuja hänellä taas on sarjalippuina niin paljon, että osa vanhenee kun ei ehdi käyttää. Kirjoja hän ei lue.
Pohjanoteeraus on se, että mies edelleen valittaa säännöllisesti (yleensä jouluisin) siitä että juuri tavattuamme ostin hänelle kaksi samanlaista mukia synttärilahjaksi mökille. Mies oli kertonut juovansa teetä... Näistä mukeista, joita juoksin ympäri kauppoja silloin etsimättä, hän jaksaa valittaa, että ostin ne "itselleni" hänen mökilleen. Siis 10+ vuoden jälkeen! Taidan seuraavan kerran mökillä heittää ne kalliolta alas!!
Kommentit (79)
Lisää lahjavinkkejä valittajaukolle
-lahjakortti ripsien pidennykseen
-lahjakortti geelikynsiin
- pitsipöksyt koossa m
- silkkihuivi
- käsineet koossa 6,5
Vierailija kirjoitti:
- pitsipöksyt koossa m
- silkkihuivi
- käsineet koossa 6,5
Olen kuullut miehen ostavan vaimolleen Sloggit koossa XXL. Vaimo oli koko S.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pitsipöksyt koossa m
- silkkihuivi
- käsineet koossa 6,5Olen kuullut miehen ostavan vaimolleen Sloggit koossa XXL. Vaimo oli koko S.
Olisko vaan pikkarihyllyllä tullut vaimo mieleen ja ei oikein osattu valita 🤣.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pitsipöksyt koossa m
- silkkihuivi
- käsineet koossa 6,5Olen kuullut miehen ostavan vaimolleen Sloggit koossa XXL. Vaimo oli koko S.
Siis taas joku korvastatalutettava, jolle täytyy sanoa, että voisit ostaa lisää halkoja.
Oletko kokeillut mitä mieltä on timanttikorusta?
Tuollaiselle valittajalle ja sivistymättömälle moukalle laittaisin upeaan joulupakettiin lahjaksi avioerohakemuksen mun allekirjoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut mitä mieltä on timanttikorusta?
Hyvä idis.
Ostat itsellesi sopivan kulta-timanttisormuksen. Anna se miehelle lahjaksi.
Huomattuaan, että ei mahdu sormeensa, kokeilet itsellesi sitä, ja toteat, että täähän sopii mulle kuin nakutettu.
Ap ei ymmärrä ongelmansa juurisyytä, vaikka se tuijottaa peilistä joka aamu.
Joku kylpylälahjakortti on naismaisimman hölmöin lahja ikinä. Oman eukon kanssa kylpylään, jee. On korkeintaan hyvä lahja, jos suhde on aivan uusi, intohimoinen ja seksintäyteinen, eikä välttämättä silloinkaan. Pitkässä suhteesssa mieluisampi lahja olisi lupaus siitä, ettå nainen häipyy vaikka kylpylääm yksinään viikonlopuksi ja mies saa omaa aikaa.
Sitten monet hokee että mun mies kyllä tykkäsi ja kehui että on hyvä lahja. No totta kai jokainel fiksu mies kehuu lahjaansa eikä pasko omaan pesään ja ammu itseään jalkaan. Naisille.on vielä vuonna 2022 käsittämättömän vaikeaa tajuta miehen katsantokannan erilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pitsipöksyt koossa m
- silkkihuivi
Tai ne oli alelaarissa.
Tulee mieleen oma exä. Eikä kyse hänen kohdallaan ollut vain lahjoista, vaan mitä tahansa tein tai sanoin niin haukut tuli. Kaiken tein väärin, mikään ei ollut hyvin tai oikein. Vasta eron jälkeen ja eroa prosessoidessa tajusin, että kyseinen ihminen on narsisti. Nykyinen mies on taas ihan eri maata. Ei välitä suuremmin mitä sille ostan, vaan on kiitollinen oli lahja sitten pyyhe tai pitkät kalsarit tai suklaarasia.
Jatkossa tosiaan miehen joulupakettiin jotain, mikä sopii vain sinulle itsellesi.
Aattona sitten innosta hihkuen odotat vieressä, kun äijä avaa lahjansa.
Ei hitto. Mä en ymmärrä naisia, vaikka itsekin olen nainen. Ilmankos perinteiset naiset ei tule mun kanssa juttuun. Olen liian ratkaisukeskeinen ja en muista myötäillä ja tunne-elää.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto. Mä en ymmärrä naisia, vaikka itsekin olen nainen. Ilmankos perinteiset naiset ei tule mun kanssa juttuun. Olen liian ratkaisukeskeinen ja en muista myötäillä ja tunne-elää.
Sulle Joulupukki tuokin lahjaksi varmaan sellaisen miehekkään harmaan tuhansia kertoja käytetyn hikisen collegepaidan, jossa lukee "Olen Hyvä Jätkä" tai "Olen erilainen kuin muut tytöt" 😂
Tuollaiselle miehelle paras lahja olisi menolippu Oymakoniin Venäjälle, maailman kylmimpään kaupunkiin.
Ymmärtäisköhän se vihjeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle Joulupukki tuokin lahjaksi varmaan sellaisen miehekkään harmaan tuhansia kertoja käytetyn hikisen collegepaidan, jossa lukee "Olen Hyvä Jätkä" tai "Olen erilainen kuin muut tytöt" 😂
Ehei. Et ymmärrä kuviota. Olen erittäin naisellinen nainen, mutta tekniikan alalla,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei. Et ymmärrä kuviota. Olen erittäin naisellinen nainen, mutta tekniikan alalla,
Jaaha ja sekös tekee sinusta kyvyttömän ymmärtää miesten k-päistä käytöstä?
Onpa kurjaa. Toivottavasti on muuten mukavampi. Et varmaan olisi hänen kanssaan, jos olisi jatkuvaa kitinää. Ei ole aikuisen käytöstä.
Miksi sitten ostat lahjoja ylipäänsä, kai hänen äitinsä ostaa? Miksi et kysy mistä hän pitää ja mitä toivoisi lahjaksi? Miksi ostat randomisti jotain sokkona. Onko hän ikävä luonne jos haukkuu vai sanoi vain.