Niin paha sosiaalisten tilanteiden pelko etten uskolla mennä työhaasttteluihin?!
Olisiko noloa hakea tästä sairaslomaa/puhua lääkärlle? Olen siis työnhakijana ja tehnyt työhakemuksia, mutta jos tulisi kutsu haastatteluun, niin en pysty mennä sinne. Tuntuu siis etten ole työkykyinen. Pelkotilat on niin suuret. Ensinnäkin jännitän niin paljon, etten saa sanaa suusta, alan vapista ja saatan pyörtyä (olen pyörtynyt aikaisemmin pari kertaa) jos joudun mennä haastatteluun. Menen ihan lukkoon. Mitä tälläiselle ongelmalle pitää tehdä? En tiedä olenko työkykyinen edes, että miten nämä pelkotilat vaikuttaa jos pääsisin töihin, tulisiko minulle heti burn out? Olen sellainen että otan kaiken vakavissani ja stressaan pahasti, niin etten saa unta. Pelkään siis uusien ihmisten taaamista, miten pärjään ja tulenko nolatuksi. Mitä tekisitte tilanteessani?
Kommentit (5)
Noista asioista puhutaan terveyskeskus lääkärille.Ei tänne. Se lekuri lähetää sinut latva lääkärille,joka määrää pillereitä,terapiaa ja sairaslomaa.
Käy lääkärillä. Mieluummin yksityisellä.
Voit saada jonkun miedon rauhoittavan ja beetasalpaajaa.
Niin ja täytyi vielä jatkaa, minut on siis jo kuntoteuttu tuossa 4 vuotta sitten. Opiskelen itselleni ammatin (joka ei työllistä) erityisoppilaitoksen kautta. Mutta siellä pystyin olla, koska sain tukea opettajilta, en joutunut pitää esitelmiä ja minun "pelot" otettiin huomioon. "Kuntouduin" mutta en tunne että olen päässyt peloistani mitenkään eroon.
ota vain yksi asiakas kerrallaan siinä kun selällään makaat tautia tuskin huomaa.
Työkyvyttömyys eläke