Ikämiehen TAKAPUOLESTA KAIVETTIIN yli 100 vuoden ikäinen pommi Ranskassa - MITÄ IHMETTÄ?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ee72d292-067f-4975-95a3-d2627b5ff788
Nyt menee yli hilseen. Miten takapuoleen on voinut pommi joutua?
Kommentit (126)
Rakastelin ihanan naisen kanssa joka työnsi ratsastaessa anukseen sormen. Jonkinlaisen g pisteen löysi .
Ei muuta sanottavaa:D
Jo oli naimisissa niin onpas onpas melkoista.
Teillä on shamppanjaa mutta mullapas persiissä pommi!
Olis kyllä ollut näyttävä ja erikoinen lähtö jos olis räjähtänyt. Varmaan niitä erikoisimpia selityksiä taivaanporteilla kun Pietari kysyy että mites sitä on tänne jouduttu.
Kukaanko ei ole vielä syyttänyt Venäjää tässä? Ekan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko niin että sun viestinnän laadukkuudesta johtuen ei hirveästi mahista s 100 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä ollut näyttävä ja erikoinen lähtö jos olis räjähtänyt. Varmaan niitä erikoisimpia selityksiä taivaanporteilla kun Pietari kysyy että mites sitä on tänne jouduttu.
Jumala: "Sitä ollaan pommia persiiseen työnnetty ja sitten odoteltu ihmettä kunnes"-lukee läppäriltä. -"No, Nobody is perfect!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko niin että sun viestinnän laadukkuudesta johtuen ei hirveästi mahista s 100 vuoteen.
Mikäs ntsi siellä huutelee?
Ihmisten ilme uimahallin suihkussa kun pommi olisi pulahtanut lattialle saippuaa nostettaessa....
Mua kyllä ihan hirveästi kiinnostaa miksi haluatte tuhota koko maailman ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo on ehkä kivointa jota pommilla voi tehdä, niin mistä sinä sen maailmantuhon tähän nyt keksit oikein?
Näiden tapauksien myötä ei voi kuin ihmetellä että miksi ei voi vain tilata dildoa nettikaupasta 10 eurolla.
Sellaista joka ei voi jäädä sisälle.
Oon aina miettinyt miksi se patonki on sen muotoinen Ranskassa.
Vierailija kirjoitti:
Otapa iltarauhoittavasi ja mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten ilme uimahallin suihkussa kun pommi olisi pulahtanut lattialle saippuaa nostettaessa....
Porukka alasti jokasuuntaan juosta kälppimään hallista.
Ehkä jossain militanttihomojen alaskenessä?