Minulta kun usein kysytään että miksei minulle ole tyttöystävää, ja kun vastaan että siksi että kun en silloin 11 vuotta sitten saanut sitä johon ihastuin...Niin minua katsotaan kummeksuen ja asiaa jotenkin ihmetellään; Miksi näin?
En ymmärrä että mitä ihmeellistä tuossa on. En saanut sitä elämäni naista johon ihastuin 11 vuotta sitten, ja siksi olen sinkku.
Onko tuossa muka jotakin erikoista?
M34
Kommentit (41)
On. Normaali pääsee yli ja tapaa muita matkan varrella.
Olen minäkin ollut sinkku kohta 11 v koska en ole tänä aikana saanut ketään johon olen ihastunut. N40
Vierailija kirjoitti:
"normaali", mistä sä tiedät mikä tässä maailmassa on "normaalia", se mikä sulle on normaalia ei välttis muille ole lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"normaali", mistä sä tiedät mikä tässä maailmassa on "normaalia", se mikä sulle on normaalia ei välttis muille ole lol
Teidät tissiposket erottaa niin helposti meistä normaaleista.
Murjase, eikö mummu ole kuullut rebornista? Niitä hoivataan nykyään. Juu ja onhan kotona Realdoll. Tervetuloa tähän päivään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidät tissiposket erottaa niin helposti meistä normaaleista.
lol sä istut pvt täällä naistenpalstalla, monet eivät pidä sitäkään normaalina
mee töihi
Minusta on kummallista, että tuollaista kysytään. Ymmärrän vielä, että udellaan tyttö/poikaystävistä, mutta ei tulisi mieleenkään lähteä keneltäkään tenttaamaan, että MIKSI seurustelukaveria ei ole. Tökeröä.
Olet ap terapian tarpeessa. Ei ole normaalia jumiutua.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että ap alkaisi olla "jonkun vaan" kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jumiutumista tuossa on?
Kuka sulta kyselee usein tuollaista asiaa? Joku dementikko?
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Jonkun ottaminen on epätervettä. Creepeintä on huolia exän oloinen korvike.
Toisilla on rima korkealla. Ikävä kyllä miehilläkin on minusta melko nuorena se paras mahdollisuus saada näpsäkkä nuori neito puolisoksi.
Varsinkin, jos parikymppisenä katselee niitä ehkä juuri 18 kesäisiä. Sen jälkeen parhaat muuttuvat varatuiksi.
Eli odottamalla ei ainakaan mahdollisuudet kasva, ellei ole hyvin palkatussa työssä ja alkaa paksun lompakon vuoksi kiinnostamaan naisia.
No tietysti kunnossa itsensä pitävän vanhan herran mahikset taas alkaa kasvaa, kun muut papat kuolee ympäriltä, ja mummot jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että ap alkaisi olla "jonkun vaan" kanssa?
Ei tule ottaa jotakuta vaan. Sen sijaan pitää mennä terapiaan irtautumaan pakkomielteestä. Sitten, kun on yli ja käsitellyt asian, on valmis ihastumaan uuteen ihmiseen ja aloittamaan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia on 4 juonnetta peukalossa, ydinvoimaloiden suunnittelu, 40kg paino ja musta-harmaa-vihreä villapaita. Jos nämä eivät toteudu olet epänormaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Jonkun ottaminen on epätervettä. Creepeintä on huolia exän oloinen korvike.
En käskenyt ottaa ketään vaan hakeutua terapiaan pääsemään yli epäterveestä ihastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulta kyselee usein tuollaista asiaa? Joku dementikko?
Kaikkien asiat kuuluu kaikille. Pakkohan silloin on udella jos ei voi stalkata netistä toisten yksityisasioita :(
Ihmiset olettaa että on pakko olla joku. Ei tartte. Jos ei ole kemiaa ja erotiikkaa niin ei mitkään ylikäytetyt toksiset akat kiinnosta.
Ei, mä haikailen vieläki mun ensirakkauden perää ja oon 30... Mulla oli ihan vakava suhde kylläkin tämän kanssa. Tää tapahtu kun olin 17-19