Makuasia sekin, mitä kauniilla kynsillä tarkoitetaan! Itse en pidä muovisia kotkankynsiä kauniina.
Onko se niin vaikea syödä niitä ravintoaineita, jolla omat kynnet kasvaa kauniisti?
Ai nii, nykyajan naisille kaikki pitää olla heti.
Mitään ei jakseta kasvattaa, ei hiuksia, ei kynsiä eikä edes omia lapsia.
Kommentit (39)
Feikki on feikkiä ja näyttää feikiltä ja sen saa sanoa, ei ole arvostelua.
Aloitus on vähän outo väittämä. Ei suomalaisilla kasva automaattisesti paksut kynnet, kuten ei ole paksuja hiuksiakaan kaikilla. Vaikka söisi mitä vitamiineja. Pitää olla rahaa myös hyvään ruokavalioon teoriassa. Pitkät kynnet ovat joillekin riski, koska sellainen taittuu ja katkeaa, ellei tökkää sillä itseään vahingossa. Kynnet ovat teräviä.
Vierailija kirjoitti:
Se että sinun mielestäsi teko- ja/tai rakennekynnet, hiustenpidennykset ja/tai -lisäkkeet, ripsien pidennykset jne ovat rumia ei ole ainut totuus.
Itse pidän luonnon lapsia todella valjun näköisinä ja homssuisina. Itselläni on rakennekynnet, joskin ovat hyvin maltilliset mitaltaan, vain oman kynteni pituiset ilman lisäjatkoa. Ripsienpidennykset oli joskus mutta ovat kovin kalliit ylläpitää.
Toki saat epävarmuutesi peittää itse valitsemallasi tavalla, mutta onhan nuo lisäkkeet aivan helvetin naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvaa kynnet tosi nopeasti mut ovat sit laadultaan ihan sekundapaskaa, katkeaa ja lohkeilee, liuskoittuvat ja ovat rumat.
Mielummin tekokynnet kun tämmöiset epätasaiset ja hennot kynnet.
Mulla alkaa kynnet katkeilla, lohkeilla ja liuskoittua, jos lakkaan niitä. Vuosikaudet koetin saada nätit kynnet, turhaan. Sitten lopetin lakkaamisen ja kynnet kasvavat nätisti ja lohkeilematta. Joskus olisi kiva saada vähän väriä tai edes kiiltoa, mutta kun muistaa, että kynnet alkavat heti kohta murentua, niin parempi ettei.
Sukulaisellani joka asuu Amerikassa oli yllättäen rakennekynnet. Koitin muka kehua, vaikka ne oli kamalat. Kysyin ihmeissäni miten noilla tekee töitä. Kuulemma niihin tottuuite en tottuis ikinä. Valitteli vähän että yks kynsi oli vähän revennyt ja näyttikin. Ehkä suuressa maailmassa on normia olla kotkan kynsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Mitä se teitä haittaa, jos joku tykkää tekokynsistään ja niitä pitää? Olen itse luonnollinen, ei ole mitään lisukkeita missään. Mutta jotkut niistä tykkää, niin mitä siitä? Se on vaan eri tyyli.
Kauneus on itseasiassa symmetriaa.
Persoona on kauneutta ja kaikki leikkaukset, täytteet yms hävittävät sitä.
Nykyään koitetaan esittää , että pallon muotoisiksi täytellyt huulet, meikattu kapea nenä,olisi jotain tavoiteltavaa. Ei ole, vaan samoja selvästi epäammattimaisten puoskareiden käsialaa.
"kauneus on itseasiassa symmetriaa" Sanoisin että kaikki luonnollinen epäsymmetriä on kauneutta.
Kenenkään kasvot eivät ole symmetriset, kenenkään vartalo ei ole symmetrinen. Posket, rinnat, peppu eivät luonnostaan ole symmetriset. Kauneuskirurgia pyrkii tekemään niistä symmetriset, jolloinka ne näyttävät luonnottomilta.
Samaa mieltä siitä, etteivät ankkahuulet ketään kaunista, päinvastoin!
Meikattu nenä... o.k. kunhan ei ole leikelty.
Hampaiden oikomiset?
Ihmettelen sitä, kun kaksi leikeltyä ihmistä (joo, nykyään myös miehiä leikellään) lisääntyyy, miten vanhemmat suhtautuvat pottunokkaisiin ja harottavahampaisiin, ei heidän kauneusihanteisiinsa sopiviin lapsiin?
Jatkuuko kierre, lapsia ruvetaan leikkelemään vanhempien kauneuihanteisen mukaisiksi? Hirvittävä ajatus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Mitä se teitä haittaa, jos joku tykkää tekokynsistään ja niitä pitää? Olen itse luonnollinen, ei ole mitään lisukkeita missään. Mutta jotkut niistä tykkää, niin mitä siitä? Se on vaan eri tyyli.
Nykyään koitetaan esittää , että pallon muotoisiksi täytellyt huulet, meikattu kapea nenä,olisi jotain tavoiteltavaa. Ei ole, vaan samoja selvästi epäammattimaisten puoskareiden käsialaa.
"kauneus on itseasiassa symmetriaa" Sanoisin että kaikki luonnollinen epäsymmetriä on kauneutta.
Kenenkään kasvot eivät ole symmetriset, kenenkään vartalo ei ole symmetrinen. Posket, rinnat, peppu eivät luonnostaan ole symmetriset. Kauneuskirurgia pyrkii tekemään niistä symmetriset, jolloinka ne näyttävät luonnottomilta.
Samaa mieltä siitä, etteivät ankkahuulet ketään kaunista, päinvastoin!
Meikattu nenä... o.k. kunhan ei ole leikelty.
Hampaiden oikomiset?
Ihmettelen sitä, kun kaksi leikeltyä ihmistä (joo, nykyään myös miehiä leikellään) lisääntyyy, miten vanhemmat suhtautuvat pottunokkaisiin ja harottavahampaisiin, ei heidän kauneusihanteisiinsa sopiviin lapsiin?
Jatkuuko kierre, lapsia ruvetaan leikkelemään vanhempien kauneuihanteisen mukaisiksi? Hirvittävä ajatus!
Oikoluku, korjaus, viimeinen rivi: kauneusihanteidensä... viimeinen rivi
Tekokynnet
Tekoripset
Kamelihuulet
Paljon meikkiä
😮 😳 Happy Halloween
Joo ja pahin on jos on lyhyet nakkisormet ja niissä pitkät muovikynnet ei sovi kellekään.
Mulla ei kunnolla ravintoaineet imeydy ja sen takia kynnet ovat karussa kunnossa. Olen myös laiha, hiukset on ihme kyllä pysyneet päässä.
Ennen kävin laitattamassa rakennekynsiä, mutta nyt kun kynnet ovat kasvaneet niin olen siirtynyt geelilakkaan. Näyttää siistiltä ja kivalta kun kynnet ei repsota ja hyvä tekijä osaa tehdä nätit kuviot.
Jokaisella on oma tyyli ja kukin tekee miten haluaa, mutta ihmettelen monen "luomunaisen" tarvetta haukkua ja lytätä heitä jotka tykkäävät laittaa kynsiä tai hiuksia.
Ehkä se johtuu siitä että Suomessa on perinteisesti halveksuttu sitä että laittautuu ja oma ulkonäkö kiinnostaa. Rumat ne vaatteilla koreilee jne.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja pahin on jos on lyhyet nakkisormet ja niissä pitkät muovikynnet ei sovi kellekään.
Mun mielestä päinvastoin lyhyissä sormissa hieman pidempi kapeneva, esim. mantelin muotoon viilattu kynsi tekee vaikutelman pidemmistä sormista. Tietysti joku terävä 5 cm raatelukynsi on vähän överi :D
Kokeilin kerran pitkiä rakennekynsiä ja olin menettää hermoni niiden kanssa. Kokkailen paljon ja kynnet olivat vain tiellä siinä hommassa.
Takapuolen pyyhkiminenkin oli yhtä tuskaa niiden kynsien kanssa. Samoin moni muu asia. Ei saanut normaalisti nostettua pieniä esineitä jne.
Palasin lyhyisiin kynsiin.
Mitä ihmeen väliä? Jos niistä tykkää niin mikäs siinä, jos ei tykkää niin jättää ottamatta
Mulla omat kynteni on vahvat ja kasvaa nopeasti.
Leikkaan niitä usein koska niillä ei voi tehdä mitään; ne on aina tiellä 😣
Syön zinkiä ja biotiiniä niillä pitkät hiukset ja kynnet
Mamma 52 vee
Laittaudut ja käytät rakennekynsiä yms.
> Olet pinnallinen ja feikki hirvitys hyi!!
Et laittaudu ja suosit luonnonmukaista tyyliä
> Olet homssuinen ja laiska rumilus. Käytköhän edes suihkussa?
Ei ole ihmisellä helppoa. Toki saa toisten ulkonäköä ruotia ja haukkua lyttyyn ja puhua paskaa silmät ja suut täyteen mutta miksi? Voisiko joku vastata tähän?
Ei ihme että koulut on täynnä kiusaamista, kotoahan nämä mallit opitaan. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin kerran pitkiä rakennekynsiä ja olin menettää hermoni niiden kanssa. Kokkailen paljon ja kynnet olivat vain tiellä siinä hommassa.
Takapuolen pyyhkiminenkin oli yhtä tuskaa niiden kynsien kanssa. Samoin moni muu asia. Ei saanut normaalisti nostettua pieniä esineitä jne.
Palasin lyhyisiin kynsiin.
Kuinka pitkät ne olivat?
Kauniit kynnet = lyhyet kynnet. Pitkät kynnet on rumat niin luomuina kuin tekokynsinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvaa kynnet tosi nopeasti mut ovat sit laadultaan ihan sekundapaskaa, katkeaa ja lohkeilee, liuskoittuvat ja ovat rumat.
Mielummin tekokynnet kun tämmöiset epätasaiset ja hennot kynnet.
Korjaa ruokavaliosi mieluummin.