Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläasteen kuninkaat ja kuningattaret - missä he ovat nyt?

Vierailija
23.12.2022 |

Itse en kuulunut joukkoon. Siis näihin muita aiemmin murrosiän saavuttaneisiin. Pojat oli kovia tappelemaan ja päälliköimään ja tytöt oli hemaisevia ja niillä oli rinnatkin;-) Tyypillisesti heidän tie johti amikseen ja ties mihin. Jotkut tytöt synnytti jo 16 ikäisenä, jotkut pojat istui tuomiota ennenkuin edes armeijaan ehdittiin. Jotkut väitetysti pärjäävät nykyään hyvin ja jotkut jopa tekevät hurjasti rahaakin. No eipä noita verokalentereissa näy, olipa yllätys.

Itse kuljin eri polkua. Lukio, opiskelut, töihin, naimisiin, lapset ja nyt kukkuu nimmi verokalenterissakin. En koskaan mennyt yläasteen luokkakokouksiin koska se sakki oli minusta niin onnetonta. Vaikken kohdannut yläasteella kiusaamista niin näiden kuninkaiden touhut olivat ärsyttävää katsottavaa. Siinä määrin että jos heitä näkisi voisin piruuttani tehdä jotain nöyryyttävää. Ihan vaan siksi että pystyn. On näet aikamiehenä tullut kokoa, luonnetta ja taitoa laittaa solmuun ukko kuin ukko (likipitäen).

Onko sinulla tarinoita jaettavaksi yläasteen kuninkaista joita kunnioitit ja ehkä pelkäsitkin (naiset ehkä ihastuivatkin) ja kuningattarista joiden perään kaikki pojat (ehkä opettajatkin..) kuolasivat?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuningatar nai rekkakuskin, sai lapsia, mies petti, erosi, otti seuraavan ja sai lapsen.

Vierailija
22/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä kiinnostakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan aidosti osaa sanoa, ketkä oli kuninkaita tai kuningattaria. Meillä oli iso yläaste, joten voi tietenkin olla, ettei sellaisia edes ollut. Jos oli, en välittänyt.

Aloittaja kyllä ajattelee olevansa jonkinlainen kuningatar nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme