Kuinka isolla porukalla juhlit joulua?
Kommentit (19)
Meillä ei oo kuin kaksi polvea paikalla, mutta lasten ystäviä on mukana.
Sisarukseni juhlissa on 4 polvea.
Noin 35 . Töissä. Asukkaat+henkilökunta
Vietämme joulua lasten kanssa. 2. Sukupolvea. Käymme kahvilla mummon luona 3. Sukupolvea läsnä.
Meitä on neljä polvea juhlimassa. Paikalle saapuu n. 31-36hlöä, ellei sairastumisia tule enempää.
4, minä, siskoni, isä + äiti.
Minulla ja siskolla ei kummallakaan ole lapsia ja vanhempamme kutsuvat meidät aina joulunviettoon.
Vietän joulua kaksin puolisoni kanssa, eli yhteensä meillä on paikalla neljä polvea.
3 aikuista sekä 3 kissaa ja koira.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää, onko paljonkin sukujouluja joissa on 3 - 4 polvea mukana.
Meillä ainakin on, meitä on minä+2 lastani, veljeni+vaimonsa+heidän 2 lasta ja vanhempamme eli yhteensä 9 henkilöä <3
Tuttuun perheeseen synty vauva 20.12. On isä, isän äiti ja isän äidin äiti. 4sukupolvea kahvilla tänään.
(ulkomailta) Vietämme joulua tyttäriemme (2 kpl) ja heidän monivuotisten poikaystäviensä kanssa. Meitä kokoontuu 4 eri kansallisuutta, joten jouluajan ruokailutkin on sen mukaan suunniteltu.
Äitini kanssa kahdestaan. Yleensä meitä olisi kolme mutta tänä vuonna siskoni on joulun aikaan ulkomailla. Pienet joulut perheen kesken ovat parasta :) Poikaystäväni on myös aina ollut aaton omien vanhempiensa luona.
Olen jo kolmekymppinen aikuinen mutta minulle ja siskolle on aina ollut itsestään selvää että joulua juhlitaan äitimme luona. Ei mitään erillisiä kutsumisia tai säätöä sen suhteen missä jouluna ollaan. Yhdessä päätetään ja valmistetaan ruoat ja sitten vaan herkutellaan ja rentoudutaan.
Käyn huomenna mummolla, siellä on kuusi ihmistä, kolme sukupolvea. Muuten olen miehen kanssa kahdestaan.
Vastasin 3-4, vaikka kyllä huomisen joulupuurolla meitä on yhteensä 5. Mutta aattoiltana alkuun 3, myöhemmin tulee mukaan neljäs ja loppuilta kaksin. Vaihteleva kokoonpano siis, lähisuvun kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vietän joulua kaksin puolisoni kanssa, eli yhteensä meillä on paikalla neljä polvea.
Teillä on varmaan rattoisaa, kun ole tuollainen vitsiniekka.
Kiinnostais tietää, onko paljonkin sukujouluja joissa on 3 - 4 polvea mukana.