Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja visuaalisuus

Vierailija
23.12.2022 |

Tiedän kyllä, että miehet tykkään katsoa ja ihailla kauniita naisia, myös seksin aikana. Se mitä en ymmärrä, on se, että miksi mies haluaa katsella myös tällaista tavallistakin tavallisempaa keski-ikäistä naista niin innokkaasti. Olemme siis suht tuore keski-ikäinen pariskunta. Molemmat mielestäni ulkonäöltään kovasti tavallisia. Itse sytyn miehessä ihan muista asioista, kuin hänen ulkonäkönsä.

Mieheni osaa koskettaa minua aivan mielettömän ihanalla tavalla ja tuntuu, että hän jotenkin ns. nautiskelee ihostani. Ja sanookin tästä usein, että minulla on ihanan pehmeä iho. Rakastan miehessäni mm. hänen ääntänsä, sitä miten kantaa vastuunsa kaikilla elämän osa-alueilla suoraselkäisesti, on todella huomaavainen, haluaa oikeasti viettää aikaa minun kanssani, on superhauska. Näiden lisäksi läheisyys ja seksi tuntuu ihanalta ja toimii hyvin ja molemmat näitä haluaa aina kun nähdään.

Se mitä en ymmärrä, on se miksi mies haluaa niin kovasti aina katsella minua. Tämä vähän ahdistaa minua, pystyisin paremmin heittäytymään ja nautiskelemaan jos ei tarvitsisi olla niin esillä ja näkyvissä koko ajan. En pysty miettimään muuta kuin riippuvia rintojani ja kaksoisleukaani yms. jos ei ole mitään suojaa (hämärä/pimeä valaistus tai peittoa tms.) Kuten jo aiemmin kerroin, olen siis tavallinen keski-ikäinen nainen, rintava, reitevä ja persevä ja mitä näitä nyt on. Mies ei varsinaisesti kehu ulkonäköäni alasti ollessa, eikä tässä mitään, kun mitään kehuttavaa ei olekaan, mutta miksi silti täytyy koko ajan nähdä. Sitä en ymmärrä. Voisiko joku mies vähän avata tätä?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika miehet. Pääsitte yllättämään kauniilla sanoillanne. Yritetään pitää mielessä sanomanne. Ja hei missään nimessä en väheksy miesten seksuaalisuutta, kuten joku tuolla alussa uumoili. Jotenkin vaan vaikea ymmärtää, mutta toisaalta kauhean ihanan hellyttävääkin tämän katseluinto kaikkineen. Ihanaa joulua kaikille! T: ap

Vierailija
22/107 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kerrankin miehiltä sellaista puhetta, joka ei saa tuntemaan itseään ihan sekundaksi. Vuodet ja lapset ovat väkisin jättäneet jälkensä, kyllä sitä kieltämättä joskus kaiholla muistelee itseään vaikka parikymppisenä. Voi kun olisi silloin ymmärtänyt olla tyytyväinen itseensä! Toki sitä toivoisi edelleen olevansa toisen silmissä houkutteleva, vaikka näin aikuisena oma itsetunto ei enää niinkään rakennu toisten ihmisten mielipiteiden varaan, vaan ihan omaan olemiseen. Ehkä enintä itsekriittisyyttä voisi koittaa vähän koristella pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... siinä hetkessä ei kukaan mies koskaan ajattele mitään muuta kuin sitä tunnetta, rintoja, pillua, suudelmia, kiihottavaa takapuolta, ihon tuntua....

Ei kukaan koskaan mitään muuta? Nytpä on todellinen asiantuntija paikalla. Kerronpa, että kyllä ajattelee.

Vierailija
24/107 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa suhteissa joita minulla on ollut olen tykännyt katsella ja koskettaa naista, ihan taviksia on olleet ja eri tyyppisillä vartaloilla.

Voin vaikka laittaa silmät kiinni ja liuttaa kättäni vartalolla ja tuntea naisellisuuden niin sekin tuntuu hyvältä, katsoa nänniä, olkapäätä, peppua tai mitä vaan niin se näyttää hyvältä, siksi kun lähelläni on nainen ja se riittää.

Vierailija
25/107 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. Tosin itsellä kriittisyys on peruja yläasteajoilta, kun muutamat ystävälliset jaksoivat muistuttaa päivästä toiseen epäedullisista piirteistäni. Kun ns. herkässä iässä kuulee riittävän monesti olevansa ruma, se uskomus jää helposti päälle, ja se tuntuu vielä näin keski-ikäisenäkin ainoalta totuudelta. Ja ainakin minulle se oma ulkonäkö on eniten omien korvien välissä nykyään, aika vähän siihen enää muiden sanomiset vaikuttaa. Harmi vaan, että se fiilis itsestäni jäi näemmä pysyvästi aika negatiiviseksi. Hölmöä on se, että seurustelukumppanit nykyinen avokki mukaan lukien ovat olleet ihmisiä, jotka tuskin olisivat aikaansa viettäneet rumaksi kokemansa naisen kanssa, tätä en ole vielä oikein osannut perustella itselleni. Kai minussa on sitten muita hyviä puolia?

Ihan rehellisesti sanottuna olen hieman kateellinen niille naisille (ja ihmisille yleensä), jotka kokevat olevansa kauniita, upeita ja seksikkäitä. Omalla kohdalla sellaiset hetket voi laskea yhden käden sormilla, riippumatta vastapuolen sanomisista ja tekemisistä.

Tämä, ikuinen epävarmuus ja alemmuuskompleksi jäi. N. 55

Vierailija
26/107 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta. Miehenä olen jo ajatellut, että olenko joku friikki, kun en näe kauneutta objektiivisesti jonkin missikisakriteerin kautta vaan rakastamani nainen vaan on kaunis. Tämä ketju voimaannutti nyt siihen, että uskallan vielä paremmin sanoakin sen, mitä tunnen.

Suomessa on valtavan paljon kauniita naisia ihan sen takia, että täällä on valtavan paljon naisia, joita rakastetaan. Kunpa naisetkin paremmin tajuaisivat sen, että kyse ei todellakaan ole vain jostain small talkista. Älkää siis vähätelkö, kun miehenne yrittää välillä vähän kömpelöstikin kertoa siitä mitä tuntevat eli "sinä rakkaimpani olet kaikkein kaunein".

Vierailija
27/107 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania juttuja! Minunkin nykyinen kumppani haluaa aina seksiä valot kunnolla päällä (jos hämärää vaikka niin haluaisi laittaa yöpöydän lampun päälle) ja joskus se on tuntunut vähän ahdistavaltakin. Näen myös että hän haluaa katsella mua ja ihan sitä yhdyntääkin välillä katsoo tarkkaan mikä on tuntunut kans hassulta.

Ymmärrän häntä nyt paremmin kyllä.. itsekin tykkään katsoa häntä tietysti mutta seksi voisi tapahtua pimeässä/hämärässä. Ehkä rentoudun nyt vaan lopullisesti ja annan tutkia vartaloani kunnolla.

Mun mies myös sellainen et ei puhu ja kehu oikeastaan koskaan ja muutenkin näissä asioissa jäyhä, muuten ihana mies kaikin tavoin. Kiihottuu (kovettuu) minusta nopeasti kun vähänkään kosketellaan ja pussaillaan ja haluaa minua koskea ja vaikka suudella myös aktiivisesti. Tyhmä kysymys keski-ikäseltä naiselta mutta voinko tästä olettaa et hän viehätttyy minusta (vartalostani, ulkonäöstäni) oikeasti ja haluaa mua..?

Oon joskus miettinyt et ehkä hänellä vaan seksin tarve ja siihen jotenkin ajaudutaan kun siinä yhdessä ollaan ja toisistamme tykätään noin muuten kyllä hyvin paljon :D

Vierailija
28/107 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rembrantit pyöreät naiset ovat seksikkäitä. Jo keskiajalla tiedettiin. Kukaan ei ole virheetön, eikä seksissä ja rakkaudessa ole kyse ulkonäöstä.

Rumimmät naiset on minusta viritetyt, leikatut ja liian laihat,,jossa ei ole luontaista kauneutta. Näitä on some nykyisin täynnä.

Älykkyys on seksikästä. Nainen joka ei tiedä että tie miehen sydämeen käy luonnollisuuden kautta on tyhmä. Tästä seuraa se että barbie ei herätä seksuaalista mielihyvää.

M48

qbe7

Ja kuitenkin suomimiehet jauhaa laittamattomista suominaisista! Se on sitä luonnollisuutta ei se että vasta kun nainen on kunnolla laittanut ja meikannut, värjännyt hiukset jne niin hån on miesten silmissä luonnollinen.

Vierailija
29/107 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania juttuja! Minunkin nykyinen kumppani haluaa aina seksiä valot kunnolla päällä (jos hämärää vaikka niin haluaisi laittaa yöpöydän lampun päälle) ja joskus se on tuntunut vähän ahdistavaltakin. Näen myös että hän haluaa katsella mua ja ihan sitä yhdyntääkin välillä katsoo tarkkaan mikä on tuntunut kans hassulta.

Ymmärrän häntä nyt paremmin kyllä.. itsekin tykkään katsoa häntä tietysti mutta seksi voisi tapahtua pimeässä/hämärässä. Ehkä rentoudun nyt vaan lopullisesti ja annan tutkia vartaloani kunnolla.

Mun mies myös sellainen et ei puhu ja kehu oikeastaan koskaan ja muutenkin näissä asioissa jäyhä, muuten ihana mies kaikin tavoin. Kiihottuu (kovettuu) minusta nopeasti kun vähänkään kosketellaan ja pussaillaan ja haluaa minua koskea ja vaikka suudella myös aktiivisesti. Tyhmä kysymys keski-ikäseltä naiselta mutta voinko tästä olettaa et hän viehätttyy minusta (vartalostani, ulkonäöstäni) oikeasti ja haluaa mua..?

Oon joskus miettinyt et ehkä hänellä vaan seksin tarve ja siihen jotenkin ajaudutaan kun siinä yhdessä ollaan ja toisistamme tykätään noin muuten kyllä hyvin paljon :D

Voit. Esimerkki. Oltiin naisystävän kanssa naitu jo pitkään ja moneen kertaan illan mittaan ja sitten oli täysin saanut olo. Ehdin sanoa, että nyt ei kyllä enää onnistu, mutta sitten nainen tuli meikit pesseenä sänkyyn valmiina yöpuulle, ja mulla otti saman tien jämäksäti eteen. Näytti niin hiton hyvältä. Piti vielä ottaa yksi reipas nainti.

Vierailija
30/107 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on kaunis. Uhkea ja lantio ja perse. Hauska. Ja uskaltaa hepenöityä. Hän on minua kaksikymmentä vuotta vanhempi ja itse olen nelikymppinen. Tuo itseinho, joka tuntuu naisilla olevan "kelpaamattomana" vahvana, tulisi karistaa pois. En ikinä tätä parisuhdetta vaihtaisi mihinkään.  Ja me todella touhutaan sitä "vaikka mitä" osastoa, jos kakkajutut jättää pois tai väkivallan.

Vierailija
31/107 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepene-hemmo.

Vierailija
32/107 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat kauniita ja kiihottavia. Meillä pitkässä parisuhteessa seksin tappoi henkinen puoli, ei visuaalinen. Omat halut vaimoa kohtaan olivat kadonneet aikaa sitten vaimon nalkutukseen. Koitin kuitenkin pari kertaa viikossa harrastaa aloitteellisesti seksiä. Vaati melkoista mielikuvaharjoittelua saada ja varsinkin ylläpitää erektio.

Iso helpotus itselle  oli, kun vaimo ilmoitti ettei enää halua seksiä. Olen huomannut vasta tämän jälkeen, kuinka hyvä tarjonta upeita naisia keskisuurestakin kaupungista löytyy. Yhteyden monesti saa menemällä vaikka kahvilassa rohkeasti juttelemaan. Plussana omassa tilanteessa, ettei ole pelkoa sukupuolitaudin viemisestä kotiin. 

Vierailija
33/107 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hepene-hemmo.

visuaalisuusvihaaja

Vierailija
34/107 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. Tosin itsellä kriittisyys on peruja yläasteajoilta, kun muutamat ystävälliset jaksoivat muistuttaa päivästä toiseen epäedullisista piirteistäni. Kun ns. herkässä iässä kuulee riittävän monesti olevansa ruma, se uskomus jää helposti päälle, ja se tuntuu vielä näin keski-ikäisenäkin ainoalta totuudelta. Ja ainakin minulle se oma ulkonäkö on eniten omien korvien välissä nykyään, aika vähän siihen enää muiden sanomiset vaikuttaa. Harmi vaan, että se fiilis itsestäni jäi näemmä pysyvästi aika negatiiviseksi. Hölmöä on se, että seurustelukumppanit nykyinen avokki mukaan lukien ovat olleet ihmisiä, jotka tuskin olisivat aikaansa viettäneet rumaksi kokemansa naisen kanssa, tätä en ole vielä oikein osannut perustella itselleni. Kai minussa on sitten muita hyviä puolia?

Ihan rehellisesti sanottuna olen hieman kateellinen niille naisille (ja ihmisille yleensä), jotka kokevat olevansa kauniita, upeita ja seksikkäitä. Omalla kohdalla sellaiset hetket voi laskea yhden käden sormilla, riippumatta vastapuolen sanomisista ja tekemisistä.

En tunne yhtään naista joka tuntisi olevansa kaunis ja seksikäs. Ja eikö nuo superhyvännäköiset julkkiksetkin ramppaa kauneusleikkauksissa, esim kardashianit? N39

Vierailija
35/107 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että osui tästä aiheesta näin tuore keskustelu silmiini. Mielessäni eilen juuri ihmettelin miehen mielenliikkeitä, kun hän saunan jälkeen halusi katsella minua. Ei kuulemma ollut kunnolla nähnyt pariin päivään ja avasi saunatakkini vyön ja mairea hymy kasvoillaan mittaili minua, kun seistä törötin siinä alasti hänen edessään. Jos antaisin itselleni luvan, niin omaan mieleeni tunkisi lähinnä ajatus surullisista alaspäin sojottavista nänneistä, selluliittireisistä ja ajelemattomista karvoista. Mutta ilmeisesti mies jotenkin pystyy nämä sivuuttamaan. Ihanaan seksiinhän se tietenkin johti, kun mies tietää etten pysty vastustamaan yhtään, kun hän aloittaa hellästi imeskelemään niitä mun surullisia nännejäni.... mutta tosiaan hellyttävää, kuten tuolla joku aiemminkin sanoi, tämä miesten into katseluun, vaikka mitään näytettävää ei varsinaisesti olekaan. Ja ihania vastauksia tässä ketjussa tosiaan, kiva tietää, että on olemassa tuollaisia mukavia täyspäisiä ja "armollisia" miehiä. Sellaisia, kun mullakin on täällä kotona.

Vierailija
36/107 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpas tätä ketjua. Googlettelin aiheesta ja törmäsin tähän. Täällä siis myös keski-ikäinen, omasta ulkonäöstään ahdistunut nainen hakee rohkaisua uuden suhteen kynnyksellä. 

Vierailija
37/107 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa ja tuleekin laittautua ja pukeutua seksikkäästi.

Vierailija
38/107 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tunnelmantappaja on se kun uuden naisen kanssa näyttää vääjäämättömästi siltä että tilanne johtaa seksiin. Juuri kun vaatteet alkavat vähenemään, nainen sammuttaa/käskee sammuttamaan valot..

Vierailija
39/107 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihmetellyt miksi se miehen seksuaalisuus on niin huono juttu? Miksi tykkäät katsoa, koskea, rakastella, nussia, puristaa, hyväillä, aistia, maistaa ja joskus jopa ihan kuunnella. Naiset ne on aisteja ja aisteilla me miehet ainakin havannoidaan ympärillä olevaa maailmaa ja kun löytää jotain sellaista josta todella pitää, siitä nautitaan kaikilla aisteilla. Surullista että miehen seksuaalisuus ei saa olla erilainen kun naisen.

Vierailija
40/107 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapallo tähän. Ettekö te naiset koskaan kiihoitu tai innostu näkemästänne? Tuntuu oudolta että naisilla ikäänkuin kaikki seksuaaliset kiinnittymäkohdat ovat "ei-fyysisiä". Sosiaaliset ja psyykkiset asiat täytyy saada kuntoon ja sitten nainen voi laittaa "silmät kiinni" ja nauttia.

Tuntuu siis siltä omien kokemuksien kautta että naisella seksuaalisuus on irti fyysisestä todellisuudesta. Sanotaan että aivot on suurin seksielin, mutta aivan kuin joillain se olisi ainoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi